Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування портфеля заходів соціальної відповідальності підприємства з урахуванням пріоритетів стейкхолдерів
    (Видавничий дім "ІНЖЕК", 2018) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Сокол, Наталя Анатоліївна
    Подано послідовність формування портфеля заходів соціального спрямування на підприємстві, яка розроблена в рамках концепції соціальної відповідальності бізнесу, що ґрунтується на теорії зацікавлених сторін. Вибір соціальних заходів і проектів запропоновано здійснювати з огляду на: цільові настанови і мотиви реалізації соціальних програм; склад зацікавлених сторін підприємства; пріоритетність для стейкхолдерів соціальних заходів з урахуванням їх складу (економічних, соціальних, екологічних) та напряму реалізації (зовнішнє, внутрішнє середовище); готовність підприємства до впровадження заходів соціального спрямування. Наведено типологію соціального профілю торговельного підприємства з виділенням ключових характеристик і показників оцінювання. Представлено методичні засади для визначення пріоритетності вирішення економічних, екологічних, соціальних питань з огляду на значущість стейкхолдера, рівень ризику діяльності торговельного підприємства залежно від реалізації очікувань стейкхолдера та суттєвості для нього соціальних проблем. Визначено напрями та показники для оцінювання готовності підприємства до впровадження заходів соціального характеру.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність як критерій ціннісно-орієнтованого управління (емпіричний аспект)
    (Львівська комерційна академія, 2014) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Круглова, Олена Анатоліївна
    У статті проведено емпіричне дослідження залежності між ініціативами щодо розвитку соціальної відповідальності для задоволення інтересів покупців, персоналу, постачальників і суспільства в цілому та економічною доданою цінністю, зростання якої відповідає інтересам власників бізнесу. Визначено, що створення додаткової цінності для власників в українських реаліях не входить в протиріччя із зростанням задоволеності інших стейкхолдерів за рахунок розвитку корпоративної соціальної відповідальності.