Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 75
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація цілей сталого розвитку підприємств за сучасних політичних і соціальних викликів
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2022) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Гао, Лян
  • Ескіз
    Документ
    Комплекс маркетингу для зарубіжного ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Лук'янова, А. В.; Краснокутська, Наталія Станіславівна
  • Ескіз
    Документ
    Товар як об'єкт маркетингових комунікацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Казак, К. І.; Краснокутська, Наталія Станіславівна
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення конкурентних стратегій підприємств кондитерської промисловості залежно від їхнього впливу на результативність
    (Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2020) Фощій, Петро Миколайович; Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті проведено аналіз заявлених конкурентних стратегій вибіркової сукупності підприємств кондитерської промисловості України, яка складається з 12 підприємств – лідерів галузі з публічною звітністю. Оскільки заявлені стратегії можуть не відповідати реальній поведінці підприємств на ринку, у статті проведено дослідження дійсних конкурентних стратегій підприємств вибіркової сукупності залежно від результативності їхньої діяльності. Для цього представлено методичний підхід до бальної експрес-оцінки проекцій результативності діяльності підприємств та ідентифікації реальної конкурентної стратегії, який базується на розрахунку показників результативності за чотирма проекціями. Проведено узагальнення оцінок за кожною представленою проекцією результативності та сформовано висновок щодо реальних конкурентних стратегій підприємств кондитерської промисловості залежно від їхнього впливу на результативність.
  • Ескіз
    Публікація
    Рейтинг впливу конкурентних стратегій на загальну результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Фощій, Петро Миколайович; Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті наведено чинники та визначено їхній вплив на загальну результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності. У результаті побудовано матрицю впливу чинників на загальну результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності. Для більш детального аналізу впливу чинників на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності використано таксономічний метод порівняльного аналізу. Для цього представлено методичний підхід до проведення таксономічного аналізу впливу чинників на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності. У результаті виявленого впливу чинників побудовано матрицю застосування конкурентної стратегії на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості. На основі отриманих результатів розрахунку рівня коефіцієнту таксономії та матриці впливу побудовано рейтинг впливу конкурентних стратегій на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії ідентифікації ключових стейкхолдерів підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Госн, С. К.
  • Ескіз
    Документ
    Методи протидії операційним ризикам у IT-компаніі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Березняк, І. С.; Краснокутська, Наталія Станіславівна
  • Ескіз
    Публікація
    Робоча програма навчальної дисципліни "Спецкурс з сучасних проблем менеджменту"
    (2021) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Ковшик, Валентин Ігорович
    Метою вивчення дисципліни "Спецкурс з сучасних проблем менеджменту" є розгляд основних проблемних питань сьогодення при обранні стратегії поведінки організації та прийнятті обґрунтованих управлінських рішень та отримання глибоких знань про сучасні теорії та підходи до управління організаціями.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Менеджмент 5 (Управління результативністю)"
    (2021) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Ковшик, Валентин Ігорович
    Фундаментальним завданням менеджменту є управління результативністю діяльності організації. Результат у менеджменті – це ступінь досягнення цілі та бажаний наслідок (підсумок) виконання певних дій, передбачених управлінськими рішеннями. Ціль виступає як передбачення результату управлінської діяльності будь-якої організації. Цілепостановка – це процес усвідомлення та формування цілей організації. Ціль потребує всебічного якісного оцінювання сучасного та майбутнього стану системи. Мета виконання курсової роботи: отримання глибоких знань про закономірності, принципи та методологію управління результативністю бізнесу із фокусом на формування навичок розробки стратегічних систем її вимірювання. Завдання курсової роботи направлені на формування знань професійних менеджерів, які володіють сучасними знаннями, навичками та вмінням в сфері бізнесу, які здатні результативно виконувати свої функції на практиці. Написання курсової роботи з дисципліни «Менеджмент 5» є узагальненням отриманих студентами у процесі навчання знань щодо предметної сфери та методологічної основи управління результативністю. Курсова робота з дисципліни «Менеджмент 5» – це дослідницький проєкт практичного спрямування, який сприяє формуванню у студента навичок наукової роботи (пошук джерел інформації та аналітична робота з ними), а також водночас поглиблює вміння до критичного мислення, узагальнення та обґрунтованих висновків.
  • Ескіз
    Публікація
    Methodological guidelines for coursework paper writing on "Management 5 (Performance Management)" course
    (2021) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Ковшик, Валентин Ігорович
    The aim of the coursework is to gain in-depth knowledge of the methodology, principles, and practices of business performance management with a focus on developing the ability to apply a variety of approaches for measuring it. The objectives of the coursework are about training professional managers who have modern knowledge, skills, and abilities in the field of business, who can effectively perform their functions in practice. Writing a coursework on the subject “ Management 5” is a generalization of the knowledge gained by students in the learning process on the subject area and the methodology of performance management. The coursework is obligatory for all students and counts towards final grade at the course level. The coursework includes written report and formal presentation. This task is an opportunity for students to read and think about the questions that were discussed in class, do a research, and get feedback.