Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
38 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Особливості тягового розрахунку тракторного самохідного шасі при агрегатуванні з навісними машинами та знаряддями(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Шевцов, Вадим Михайлович; Панамарьова, Ольга БорисівнаРозглянута математична модель, що описує особливості тягового розрахунку самохідних шасі в навісному агрегаті. Проаналізовані особливості застосування типового тягового розрахунку до самохідних шасі зокрема з урахуванням розподілу сил і моментів в поздовжньо-вертикальній площині, що вливають на зчіпні і тягово потужності якості шасі. Розглянуто агрегатування, при якому відбувається довантаження самохідного шасі вагою машини, що в свою чергу впливає на вертикальну складову реакції ґрунту на робочих органах. Розрахунок тягового опору враховує частину сили опору коченню, що викликається нормальним довантаженням самохідного шасі від силового впливу навісних машин. Таким чином, тяговий опір навісної машини в агрегаті в загальному випадку складається з горизонтальної складової реакції ґрунту на робочих органах і сили опору коченню від довантаження трактора або самохідного шасі при роботі. Співвідношення цих складових в балансі тягового опору визначається прийнятим способом агрегатування і конструктивними параметрами машини. На співвідношення цих складових впливають також умови роботи агрегату: зі збільшенням щільності ґрунтів підвищується опір робочим органам і знижується опір коченню; зменшення щільності, підвищення вологості і інші чинники збільшують опір коченню при одночасному зниженні величини реакції ґрунту на робочих органах.Документ Обґрунтування тактико-технічних характеристик додаткової енергетичної установки при модернізації аеродромного багатоцільового кондиціонера АМК-24/56-131(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кашканов, Андрій Альбертович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кав'юк, Вадим Володимирович; Матющенко, Сергій ЯковлевичВ роботі розглянуті варіанти переобладнання аеродромного багатоцільового кондиціонера АМК-24/56, змонтованого на шасі автомобіля ЗІЛ-131Н. Існуючі підходи з оцінювання якості заміни енергетичних установок передбачають їх використання в якості основного силового агрегату, який забезпечує рух транспортного засобу. Оскільки підлягала заміні додаткова енергетична установка аеродромного багатоцільового кондиціонера, яка не застосовується для забезпечення руху автомобільного шасі, було запропоновано експертну методику багатокритеріального оцінювання якості заміни силового агрегату на основі системного підходу та застосування теорії нечітких множин. За результатами виконаного аналізу для модернізації АМК 24/56-131 було обрано двигун Mercedes-Benz OM364.Документ Визначення коефіцієнту корисної дії колісного рушія трактора при русі по полю(2023) Подригало, Михайло Абович; Артьомов, М. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Третяк, В. М.; Омельченко, Вадим ІгоровичПроведено теоретичне дослідження впливу податливості ґрунту в плямі контакту з шиною на коефіцієнт корисної дії одиночного колеса та колісного рушія загалом.Документ Спеціалізований рухомий склад на автомобільному транспорті(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2020) Краснокутський, Володимир Миколайович; Самородов, Вадим Борисович; Селевич, Сергій ГеннадійовичВикладено класифікацію, загальну будову сучасного рухомого складу автомобільного транспорту. Значну увагу приділено розгляду вимог, що висуваються до конструкції рухомого складу. Розраховано на студентів спеціальності 274 «Автомобільний транспорт», буде корисним при вивченні курсу «Вступ до спеціальності» та «Конструкції автомобілів і їх аналіз».Документ Дуальне навчання – новий напрямок технічної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна ВолодимирівнаДокумент Застосування на інтегральному тракторі ХТЗ-16131 механізму повороту задніх коліс(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Ткачов, Вячеслав Юрійович; Вільний, Д. В.Документ Застосування на колісних тракторах класичної компоновки змінного напівгусеничного ходу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Дрюк, О. О.Документ Концепція розвитку військової автомобільної техніки для засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації Збройних Сил України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Закапко, Олександр ГригоровичДокумент Алгоритм керування електромеханічними силовими установками військових машин та електротракторів(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2021) Коритченко, Костянтин Володимирович; Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Ткачов, Вячеслав ЮрійовичДокумент Розробка математичної моделі скреперного потяга(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Краснокутський, Володимир Миколайович; Ковалевський, Сергій Вадимович; Кузнецов, Г. В.Розглянуто роботу скреперного потяга у штовхальному режимі зі стикуванням під час копання ґрунту переднім скрепером, а також проведено аналіз деформації пружного елемента зчіпного пристрою. Розроблено методику розрахунку навантажень. Описано застосування у зчіпному пристрої пружного елемента, що оберігає конструкцію скреперів від небезпечних динамічних навантажень.