Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Місце вітчизняного авіабудування в сегменті світового ринку транспортних літаків(Гельветика, 2018) Кривоконь, О. Г.; Кривоконь, Марина ОлександрівнаУ статті здійснено аналіз світового ринку транспортних літаків. Проаналізовано попит на легкі транспортні літаки, окреслено місце та конкурентні переваги української авіатехніки. Визначено ринки збуту вітчизняних транспортних літаків, досліджено можливості стратегічного розвитку галузі.Документ Особливості фінансового менеджменту на авіабудівних підприємствах України(Університет банківської справи, 2018) Кривоконь, О. Г.; Кривоконь, Марина ОлександрівнаУ статті розглянуто особливості проблематики та здійснення фінансового менеджменту вітчизняними підприємствами авіабудування. Висвітлено особливості стану та перспектив розвитку авіабудівної галузі України та окреслено її проблеми. Серед них: відсутність серійного виробництва, руйнування ринку комплектуючих для авіатехніки, не систематичність державного управління підприємствами, тривала відмова від оновлення основних фондів. Проаналізовано фінансово-економічний стан одного із суб’єктів галузі (Харківського державного авіаційного виробничого підприємства), на основі чого визначено можливі шляхи розвитку літакобудівних підприємств. Зокрема наголошується, що відновлення галузі можливе за умови широкомасштабної модернізації виробничих потужностей та реструктуризації наявних боргів, що погіршує їх інвестиційну привабливість. Одним з проблемних факторів названо вимивання обігових коштів на невиробничі цілі, яке має бути зупинене шляхом виконання завдань фінансового оздоровлення підприємств галузі в рамках єдиної стратегії розвитку. Враховуючи особливості та потреби галузі вітчизняного авіабудування визначено, що стратегія фінансового менеджменту має ґрунтуватись на необхідності забезпечення швидкого переходу до рентабельного виробництва. Серед джерел фінансування, які мають забезпечити антикризову стратегію, названо наступні: іноземні інвестиції та спільне виробництво за наявності державних гарантій. У статті робиться висновок, що причини кризи на підприємствах вітчизняного авіабудування мають системний характер і потребують глибокого переосмислення такої функції держави, як ефективне управління і адекватний розвиток специфічних державних активів, а саме – розвитку високотехнологічних підприємств зі значною часткою інтелектуальної складової. Враховуючи наведені в публікації дані щодо поточного стану підприємств авіабудування, лише дієва реструктуризація з частковим списанням заборгованостей, ріст яких і викликав необхідність здійснення фінансової санації, дозволить почати шлях інноваційного розвитку та ефективного фінансового менеджменту. Невідкладним першим кроком задля виходу із ситуації можна вважати принципову реорганізацію великих підприємств та створення нових, невеликих і компактних, за світовими стандартами, які будуть створювати літаки лише конкретних моделей відповідно до ринкового попиту.Документ Історія розвитку сільськогосподарського двигунобудування на Харківщині (1950–1991 рр.)(Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2019) Кривоконь, О. Г.; Писарська, Наталія ВіталіївнаДосліджено історію галузі двигунобудування, починаючи з повоєнних років, на території м. Харкова. Проаналізовано діяльність підприємств, що виготовляли двигуни, зокрема, заводу "Серп і молот" і Харківського заводу тракторних двигунів. Слід зазначити, що це не єдині підприємства на території Харкова, які виготовляли двигуни, проте увагу у статті зосереджено лише на заводах, що виробляли продукцію для сільського господарства. Здійснено розгляд обох підприємств у зазначений період, спираючись на архівні матеріали та дослідження науковців-істориків. З’ясовано причини, що призвели до занепаду підприємств, незважаючи на їхній початковий стрімкий розвиток.Документ Стратегія та перспективи розвитку легкового автомобілебудування в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВиконано дослідження стратегії та перспектив розвитку легкового автомобілебудування в Україні: визначенно заходи державної політики, які повинні бути реалізовані для розвитку національного легкового автомобілебудування; визначено обсяг виробництва автомобілів на довгостроковий період, очікувану кількість робочіх місць в автомобілебудуванні за умови державної підтримки автомобілебудівної галузі.Документ Стан тракторобудування в Україні. Проблемні питання подальшого розвитку галузі та шляхи їх регулювання(НТУ "ХПІ", 2010) Кривоконь, О. Г.; Малакей, М. А.Показано стан галузі та причини погіршення ситуації на ринку машин для АПК з моменту виходу України зі складу СРСР і до теперішнього часу. Дано практичні рекомендації з виходу з кризової ситуації в сільгоспмашинобудуванні.Документ Роль самохідних шасі в історії розвитку вітчизняного тракторобудування(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.Роль самохідних шасі в історії розвитку вітчизняного тракторобудування. Стаття присвячена проблемам історії становлення та розвитку одного із видів тракторів – самохідних шасі. Зокрема, висвітлюються особливості конструкторського шляху даного виду техніки у СРСР.Документ Сучасний стан та характеристика автомобілебудування як галузі промислового виробництва країни(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.У роботі визначене місце автомобілебудування в економіці України: частка галузі в промисловому виробництві, у створенні національного внутрішнього валового продукту й т.д. Також у роботі наведена характеристика основних виробників легкових автомобілів України, обсяги їхнього виробництва, частка ринку кожного підприємства, проаналізована динаміка зміни обсягів виробництва, причини змін.Документ Особливості та проблеми функціонування автомобільного ринку в Україні(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій ІгоровичПроаналізовані обсяги продажу легкових автомобілів в Україні, приведена структура продажу автомобілів по класах, за ціною, визначений середній вік парку легкових автомобілів, що експлуатуються, приведена структура наповнення українського ринку автомобілями, географічна структура імпорту до України легкових автомобілів, а також визначені причини домінування імпорту.Документ Світовий розвиток самоходних шасі як альтернативи тракторам класичної компоновки(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.Статья посвящена проблемам истории становления и развития одного из видов тракторов – самоходного шасси. Также освещаются особенности конструкторского пути данного вида техники в разных странах в период с 20-х по 60-тые гг ХХ столетия.Документ Особливості функціонування автотракторної техніки: екологічні проблеми та шляхи їх подолання(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.Дана стаття показує негативний вплив на навколишнє середовище, пов'язаний з розвитком автортракторної техніки, розглядає шляхи зменшення відходів при переробці зношенних шин та містить пропозиції щодо корисного використання всіх продуктів переробки.