Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості навчання іноземних студентів українського мовленнєвого етикету(Видавничий дім "Гельветика", 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Культура та мова як складники міжкультурної комунікації(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Використання презентацій під час вивчаючого читання(ТДМУ "Укрмедкнига", 2017) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Удосконалення комунікативних навичок іноземних студентів-фармацевтів(Національний авіаційний університет, 2020) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Доцільність урахування мовленнєвих норм під час навчання комунікації іноземних студентів(Національний фармацевтичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Види і форми контролю на заняттях з вивчення іноземної мови(Національний фармацевтичний університет, 2020) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Фахова термінологія на заняттях з російської мови як іноземної у фармацевтичному вузі(Редакційно-видавничий відділ Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2018) Крисенко, Тетяна Василівна; Суханова, Тетяна ЄвгенівнаДокумент Щодо необхідності створення нових навчальних матеріалів з наукового стилю мовлення для іноземних студентів медико-фармацевтичних ВЗО(Івано-Франківський національний медичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Особливості використання технічних засобів під час навчання іноземної мови(Національна академія Національної гвардії України, 2017) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Навчання аудіювання іноземних студентів під час позааудиторної роботи(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Крисенко, Тетяна Василівна; Суханова, Тетяна ЄвгенівнаУ статті розглянуто важливий аспект викладання російської мови як іноземної – аудіювання. Аудіювання є потужним засобом навчання іноземної мови. Воно сприяє опануванню лексики та граматичної структури мови. Аудіювання полегшує опанування говоріння, читання та письма. У статті досліджено основні проблеми в аудіюванні російської мови іноземними студентами під час позааудиторної роботи. Демонструється зв’язок навчання аудіювання та позааудиторної роботи. Зазначається, що процес аудіювання внутрішній, супроводжується складною розумовою діяльністю, напруженою роботою пам’яті. Аудіювання стимулює навчальну та комунікативну діяльність студентів. Підвищення ефективності навчання аудіювання суттєво впливає на результативність навчання іноземної мови загалом. Авторами розглядаються особливості позааудиторної роботи та її місце в системі навчання аудіювання. Формування вмінь та навичок аудіювання потребує тренування і практики. Аудіювання дозволяє суттєво поповнити лексичний запас студентів. За використання аудіювання в позааудиторній роботі відбувається мимовільне запам’ятовування лексичних одиниць. У статті розглядаються функції позааудиторної роботи та мовленнєві механізми, які дають змогу реалізувати комунікативні потреби студентів в аудіюванні в навчально-науковій діяльності, соціально-культурній сфері та під час повсякденного спілкування. У процесі аудіювання студенти стикаються із труднощами, спричиненими трьома факторами: умовами комунікації, лінгвістичними особливостями мови, яка звучить, об’єктивною складністю перекодування звукових сигналів на смисловий запис. Авторами робиться висновок, що навчальні аудиторні матеріали з аудіювання мають передувати позааудиторним заходам та повинні бути побудовані з урахуванням послідовного збільшення труднощів і ускладнення умов і матеріалів аудіювання, адже поступове здолання труднощів приводить до підвищення якості сприйняття інформації.