Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Система експрес діагностування працездатності елементів головної передачі автомобіля(НТУ "ХПІ", 2008) Калінін, Павло Миколайович; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Юрій ВікторовічУ статті представлена методологія розробки системи чисельного експрес-діагностування (СЕД) працездатності елементів, що входять до складу головної передачі автомобіля: зубчастих передач, валів, підшипників. Задача діагностування працездатності елементів головної передачі проводиться за аналізом рівня їх завантаженості. Наведено приклад застосування розробленої системи діагностування.Документ Про можливості і методи забезпечення плавності зачеплення приводних зубчастих передач(НТУ "ХПІ", 2010) Калінін, Павло Миколайович; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.У роботі розглянуті питання про вибір параметрів циліндричної зубчастої передачі коробки передач на етапі її модернізації, які б забезпечували сталість сумарної довжини контактних ліній передачі, і, відповідно, підвищували плавність ходу, зменшували внутрішні динамічні зусилля, які пов'язані з пересполученням зубів.Документ До питання оптимального синтезу планетарної зубчастої передачі(НТУ "ХПІ", 2007) Калинин, П. Н.; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.У статті представлена методологія синтезу оптимально-раціонального варіанту планетарної зубчастої передачі колісного редуктора для приводу автомобіля. Задача синтезу розглядається як багатокритеріальна. Обґрунтовано використання методу допустимих множин, що дозволяє керувати процесом параметричного синтезу оптимально-раціонального рішення. Наведено приклад застосування запропонованого методу.Документ Оптимально-раціональне проектування зубчастого електромеханічного привода(НТУ "ХПІ", 2006) Калинин, П. Н.; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.У статті представлена методологія раціонального проектування електромеханічного привода із зубчастими передачами. Задача раціонального проектування розглянута у формі параметричної оптимізації за 20 критеріями якості. Обґрунтовано використання методу допустимих множин, що дозволяє керувати процесом вибору оптимально-раціонального рішення. Наведено приклад застосування запропонованого методу.Документ Оцінка працездатності та оптимізація параметрів зубчастих пар коробки передач автомобіля(НТУ "ХПІ", 2012) Калінін, Павло Миколайович; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.У роботі наведені результати аналізу напруженого стану зубчастих пар коробки передач автомобілю і розглянуті питання оптимізації параметрів зубчастих пар коробки передач на етапі її модернізації з метою поліпшення експлуатаційних характеристик