Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах(Український інститут науково-технічної експертизи та інформації, 2006) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаНаведено особливості застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах в ринкових умовах.Документ Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень(Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2007) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаВизначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.Документ Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції(Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2008) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаВизначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.Документ Стратегічні аспекти асортиментної політики вітчизняних підприємств(Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2009) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаПроаналізовано перспективність стратегічних бізнес-одиниць підприємства з точки зору удосконалення асортиментної політики, наведено методичний інструментарій аналізу перспективності стратегічних бізнес-одиниць підприємства.Документ Удосконалення управління проектами в трансформаційній економіці(Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2010) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаНаведено доцільність проведення маркетингової структуризації інноваційних проектів за умов трансформаційної економіки. Визначено етапи розроблення маркетингової структури інноваційних проектів.Документ Принципи вибору асортименту машинобудівної продукції(НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаНадано обґрунтування асортименту продукції за допомогою логічного ланцюжка "вивчення потреб споживачів" - "формування асортименту продукції" - "управління асортиментом продукції". Наведена необхідність створення стратегічної системи управління.Документ Асортимент продукції як індикатор ефективної діяльності підприємства(НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаНаведено схему взаємозв'язку асортименту продукції з економічними показниками діяльності підприємства. Виявлено можливість використання асортименту продукції як індикатор рівня планування та управління виробництвом.Документ Єдина стратегічна система (АВС)³ як інструмент управління асортиментом продукції за ринкових умов(НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаЗапропоновано єдину стратегічну систему управління асортиментом продукції. Перелічено рівні і функції єдиної стратегічної системи. Робота системи описана на базі процесу Маркова. Наведено матриці ймовірностей переходу за різних ринкових умов.Документ Узгодження сценаріїв у межах однієї стратегічної системи на базі процесу Маркова(НТУ "ХПІ", 2006) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаНаведено матриці ймовірностей переходу між рівнями стратегічної системи управління асортиментом і параметрами продукції.Документ Порівняльний аналіз моделей стратегічного управління(НТУ "ХПИ", 2007) Лаврентьєва, Людмила СергіївнаНаведено аналіз моделей стратегічного управління за такими критеріями, як стратегія концентрації зусиль, види зв'язків між елементами, методика дослідження середовища організації, методика оцінки потреб споживачів.