Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Формування навичок професійної етики у майбутніх інженерів(Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2006) Лапузіна, Олена МиколаївнаУ статті розглянуто загальні проблеми професійної етики сучасного інженера. Підкреслена важливість її дослідження і вирішення для стійкого соціально-економічного розвитку суспільства. Розкривається сутність методики ситуаційних завдань щодо формування вмінь та навичок у галузі професійної етики інженера, досвід використання цієї методики на експериментальних заняттях в навчальному процесі НТУ "ХПІ".Документ Організація навчального процесу із загальнотеоретичних дисциплін на тлі вимог Болонського процесу(Національний авіаційний університет, 2006) Лобода, Анатолій Іванович; Стрельченко, Анатолій Йосипович; Лапузіна, Олена МиколаївнаДокумент Професійна етика як важливий чинник формування творчого потенціалу сучасного фахівця(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2010) Лапузіна, Олена Миколаївна; Лапузіна, К. В.Документ Формування екологічної етики іноземних студентів на основі ситуаційного навчання(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2007) Лапузіна, Олена Миколаївна; Лісачук, Лідія МиколаївнаУ статті розглядаються основні складові ситуаційного навчання екологічної етики іноземних студентів відповідно до гуманізації технічної освіти.Документ Педагогічна проблема формування наукової інформаційної етики у студентів(НТУ "ХПІ", 2009) Лапузіна, Олена Миколаївна; Лапузіна, К. В.У статті аналізується формування наукової інформаційної етики у студентів як педагогічна проблема. Розглянуто поняття фальсифікації, плагіату в Інтернеті, проаналізовано закономірності формування норм інформаційної культури в навчальному процесі, окреслено основні напрямки для вирішення поставленої проблеми.Документ Методика формування професійної етики сучасних інженерів(НТУ "ХПІ", 2007) Лапузіна, Олена МиколаївнаУ статті аналізується проблема формування професійної етики майбутніх інженерів, обґрунтовується її актуальність в сучасних умовах. Автор обґрунтовує методику формування професійної етики інженерів в процесі навчання в технічному університеті та доводить її ефективність.Документ Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера"(НТУ "ХПІ", 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена МиколаївнаВикладено особливості використання ситуаційного навчання професійної етики інженера в вищих навчальних закладах, їх природу, цілі та завдання. Обгрунтовано педагогічні умови його застосування в навчально-виховному процесі в ВНЗ. Розглянуто особливості проведення ситуаційних занять з професійної етики інженера в вищих навчальних закладах. Проаналізовано нову роль викладача та студентів в процесі ситуаційного навчання професійної етики інженера. Наведено приклади ситуаційних завдань з професійної етики інженера. Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів, можуть бути корисними викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми професійної етики, етики управління і підприємництва.Документ Формування соціальної відповідальності сучасного інженера(Українська інженерно-педагогічна академія, 2007) Лапузіна, Олена МиколаївнаУ статті розглядаються загальні проблеми соціальної відповідальності сучасного інженера. Підкреслена важливість їх дослідження й вирішення стосовно досягнення стійкого соціально-економічного розвитку суспільства. Автор обґрунтовує методику формування соціальної відповідальності інженерів та доводить її ефективність.Документ Формування навичок професійної етики у майбутніх інженерів(Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2006) Лапузіна, Олена МиколаївнаУ статті розглянуто загальні проблеми професійної етики сучасного інженера. Підкреслена важливість її дослідження і вирішення стосовно досягнення стійкого соціально-економічного розвитку суспільства. Розкрито сутність ситуаційного навчання щодо формування вмінь та навичок у галузі професійної етики інженера, досвід використання цієї методики на експериментальних заняттях в навчальному процесі НТУ „ХПІ”.