Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві: стратегічний аспект
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Проаналізовано місце управління маркетинговими дослідженнями в системі стратегічного планування. Мета статті – систематизація стратегічних аспектів управління маркетинговими дослідженнями. Запропоновано систему ключових показників ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапах планування, організації, мотивації та контролю. Визначено, що ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі планування можуть виступати точність формулювання проблеми та цілей маркетингових досліджень, оптимальність вибору методу проведення маркетингового дослідження, точність розрахунку обсягу вибірки, зручність заповнення форм для опитування, оптимальність методології аналізу даних за результатами опитування, точність інтерпретації результатів маркетингових досліджень. Ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі організації можуть виступати: результати SMART-оцінювання цілей маркетингових досліджень, забезпечення репрезентативності вибірки респондентів, дотримання правил складання опитувальних форм, організація проведення інструктажу для інтерв’юєрів, забезпечення зручності проведення маркетингового дослідження. Ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі мотивації можуть виступати: зацікавленість персоналу маркетингових підрозділів у збільшенні клієнтської бази, зацікавленість персоналу маркетингових підрозділів у зростанні кількості нових клієнтів, вартість залучення клієнтів, вартість замовлення. Ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі контролю можуть виступати: відповідність інструментарію маркетингових досліджень завданням, повнота плану дослідження, повнота вирішення завдань у звітах за результатами проведення маркетингових досліджень.
  • Ескіз
    Публікація
    Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект
    (ФОП Панов А. М., 2020) Макєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено маркетинговий інструментарій розвитку підприємства як відкритої соціально-економічної системи.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг промислового підприємства
    (Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія Владіславна
    У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління потенціалом як складова економічного управління підприємством
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Товкайло, Артем Костянтинович; Ларка, Людмила Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Організація контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень
    (НТУ "ХПІ", 2018) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведені особливості організації контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація ризик-аудиту господарської діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ларка, Людмила Сергіївна; Шкрьогал, Ольга Володимирівна
    Досліджено етапи організації ризик-аудиту діяльності підприємства. Метою статті є розробка процедур для етапів проведення ризик-аудиту згідно класичному процесу управління. Завданнями статті є систематизація факторів, що впливають на рівень ризику діяльності підприємства, визначення основних процедур проведення ризик-аудиту. Запропоновано заходи для мінімізації рівня ризику. Було застосовано методи аналізу та синтезу. Зроблено висновки про заходи для підвищення ефективності ризик-аудиту на підприємстві.