Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаВ конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.Публікація Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуПублікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.Публікація Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено завдання для самостійної роботи здобувачів за темами дисципліни "Маркетингові дослідження" згідно робочої навчальної програми дисципліни: значення пошукових питань при складанні плану дослідження, психологічні аспекти роботи з постачальниками маркетингової інформації, порівняльний аналіз методів проведення маркетингових досліджень, правила складання анкет, кабінетні дослідження місткості ринку товару промислового призначення, показники кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень, експертний метод прогнозування збуту продукції, порівняльний аналіз моделей поведінки споживачів, складові внутрішнього середовища підприємства та їх вплив на ефективність маркетингових досліджень, історія розробки відомих брендів, пріоритетні напрямки проведення маркетингових досліджень у сфері послуг.Публікація Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку(Полтавський державний аграрний університет, 2023) Ларка, Людмила СергіївнаДосліджені питання адаптації процедури проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку до Кодексу ICC/ESOMAR. Проаналізована роль окремих директив ESOMAR у забезпеченні якості маркетингових досліженьПублікація Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.Публікація Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства(Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила СергіївнаУ статті досліджено відповідність маркетингових досліджень інформаційним потребам маркетингової діагностики підприємства. Визначено, що застосування маркетингових досліджень забезпечує пошук, оброблення, накопичення та оновлення інформації шляхом використання спеціальних методів її опрацювання з метою прийняття управлінських рішень. Обґрунтовано можливість застосування маркетингових досліджень у якості інформаційної основи діагностики маркетингової діяльності підприємства шляхом аналізу складових інформаційного забезпечення. Проаналізовано інформаційні технології, які можуть бути застосовані під час проведення маркетингових досліджень. Надано характеристику зацікавлених осіб у проведенні маркетингових досліджень. Здійснено огляд програмних продуктів, які доцільно застосовувати для організації, проведення та оброблення результатів маркетингових досліджень. Досліджено зміст інформаційних ресурсів підприємства, які формуються за результатами проведення маркетингових досліджень. Визначено, що алгоритм формування маркетингового забезпечення є спорідненим із алгоритмом проведення маркетингових досліджень, що свідчить про можливість маркетингових досліджень виступати у якості інформаційного забезпечення маркетингової діагностики.Публікація Діагностика ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового менеджменту(Хмельницький національний університет, 2022) Ларка, Людмила СергіївнаУ статті проаналізовано основні методичні підходи до визначення ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового маркетингу. Визначено, що в залежності від етапу розвитку кризової ситуації діагностика ефективності маркетингових досліджень повинна відбуватися відповідно у межах систем превентивного, кризового та посткризового маркетингу. Діагностика ефективності маркетингових досліджень повинна відбуватися у кількісному та якісному вимірах. Уточнено, що при кількісному оцінюванні ефективності маркетингових досліджень необхідно співвідносити прирощення прибутку підприємства внаслідок проведення маркетингових досліджень до маркетингового бюджету цих досліджень. Систематизовано основні цілі маркетингових досліджень в залежності від етапу розвитку кризової ситуації для визначення ефективності проведення маркетингових досліджень у якісному вимірі. Визначено, що альтернативним якісним показником ефективності маркетингових досліджень може виступати інтегральний показник, який акумулює у собі показники ефективності реалізації основних етапів проведення маркетингових досліджень.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »