Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні енергоефективні рішення для колісно-моторного блоку маневрових локомотивів(Український державний університет залізничного транспорту, 2020) Любарський, Борис Григорович; Рябов, Євген Сергійович; Овер'янова, Лілія Вікторівна; Демидов, Олександр ВікторовичДокумент Математична модель електромеханічної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Любарський, Борис Григорович; Єріцян, Багіш Хачикович; Якунін, Д. І.В науковій статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузову, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. У роботі створена математична модель у вигляді сукупності диференціальних рівнянь, що описують усі вузли і ланки передачі потужності від джерела електричної енергії до виконавчого механізму - балки, що нахиляється, а також роботу керованого пневматичного підвішування. Вона встановлює зв'язки геометричних, силових і електрофізичних параметрів з величинами, що характеризують якість і ефективність роботи як окремих механізмів, так і облаштування приводу нахилу кузова в цілому.Документ Оптимізація режимів роботи охолодження тягового двигуна електровоза(Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2017) Петренко, Олександр Миколайович; Любарський, Борис ГригоровичВ статті розроблено методику оптимізації режимів роботи мотор-вентилятора тягового асинхронного двигуна електровозу, що рухається ділянкою колії, яка основана на вирішенні задачі умовної мінімізації за критерієм економічної ефективності системи охолодження методом Вейля за узагальненим золотим перетином.Документ Дослідження впливу температури обмоток асинхронного тягового двигуна на режими роботи автономного інвертора напруги(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. В. Лазаряна, 2016) Петренко, Олександр Миколайович; Любарський, Борис Григорович; Рябов, Євген СергійовичСтаття присвячена розробці методики визначення залежності зміни режиму роботи автономного інвертору напруги від температури обмоток тягового двигуна, яка основана на визначенні ефективності тягового приводу. Особливістю методики є визначення ККД приводу за результатами вирішення задачі оптимізації параметрів тягового приводу з застосуванням комбінованого методу пошуку на базі генетичного алгоритму та методу Нелдера-Міда. Запропоновані цільові функції для визначення ефективності приводу які дозволяють визначити його оптимальні режими при застосування різних режимів ШІМ. Для режимів розгону та гальмування запропоновано застосування векторної цілющої функції з компонентами, що обумовлюють ККД та силу тяги, а для режиму підтримання швидкості руху скалярна функція, яка обумовлена ККД приводу. В якості параметрів для режиму просторово-векторної ШІМ обрано вектор зі складовими ковзання та коефіцієнту модуляції, а для однократної ШІМ-ковзання.Документ Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі асинхронного тягового двигуна(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Любарський, Борис Григорович; Петренко, О. М.; Нурієв, Р. Ш.Документ Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Любарський, Борис Григорович; Нурієв, Р. Ш.; Белевцов, В. В.; Лелюк, Б. В.