Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання індивідуального домашнього завдання з елементами гейміфікації "Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту" з курсу "Фізика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена АнатоліївнаВ методичних вказівках наведена розробка і приклад виконання індивідуального домашнього завдання «Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту» з елементами гейміфікації. Розробка сприяє індивідуалізації навчання та формуванню і розвитку навичок студентів до самостійної роботи, активізує їхню навчально-пізнавальну діяльність. Призначено для студентів усіх спеціальностей.Документ Методичні вказівки до виконання індивідуального домашнього завдання з елементами гейміфікації "Дослідження моделей атома та закономірностей радіоактивного розпаду ядер" з курсу "Фізика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена АнатоліївнаВ методичних вказівках наведена розробка і приклад виконання індивідуального домашнього завдання «Дослідження моделей атома та закономірностей радіоактивного розпаду ядер» з елементами гейміфікації. Розробка сприяє індивідуалізації навчання та формуванню і розвитку навичок студентів до самостійної роботи, активізує їхню навчально-пізнавальну діяльність. Призначено для студентів усіх спеціальностей.Документ Фізика. Тематичні індивідуальні завдання для самостійної роботи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена Анатоліївна; Андреєва, Ольга Миколаївна; Андреєв, Олександр Миколайович; Веретеннікова, Юлія Ігорівна; Водоріз, Ольга Станіславівна; Галущак, Ірина Володимирівна; Шелест, Тетяна МиколаївнаНавчально-методичний посібник містить матеріали (теорію, приклади розв’язку типових задач, алгоритмізований розв’язок задачі, тести і двадцять п’ять задач) для самостійної роботи за сімома окремими темами курсу фізики. Посібник відповідає програмі курсу «Фізика» і може використовуватись для самостійної роботи студентів та в технологіях модульного навчання. Призначено для студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Міцність зчеплення газотермічного порошкового покриття з поверхнею сталі 45(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Дьяконенко, Ніна Леонідівна; Любченко, Олена АнатоліївнаЗ огляду на актуальність застосування методу газополуменевого напилювання досліджено покриття з порошкового сплаву ПГ-10Н-01 на сталі 45. Установлено залежність міцності зчеплення від товщини покриття і шорсткості поверхні металу. Визначено оптимальні характеристики шорсткості поверхні металу, товщини покриття та міцності зчеплення його з основою для практичного використання.Документ Роль лабораторного практикуму при навчанні фізиці в технічному університеті(Десна Поліграф, 2019) Любченко, Олена Анатоліївна; Дьяконенко, Ніна Леонідівна; Водоріз, Ольга СтаніславівнаДокумент Роль лабораторного практикуму при навчанні фізики в технічному університеті(Національний університет "Чернігівський колегіум" ім. Т. Г. Шевченка, 2019) Любченко, Олена Анатоліївна; Дьяконенко, Ніна Леонідівна; Водоріз, Ольга СтаніславівнаСтаття присвячена дослідженню ролі та місця лабораторного практикуму в процесі вивчення курсу фізики в закладах вищої освіти. Розглядаються причини того, що лабораторні роботи повинні займати і займають важливе місце в підготовці майбутніх фахівців різних спеціальностей, яких готують у технічному університеті. Аналізується той стан, в якому знаходиться як шкільна, так і університетська підготовка з фізики в наш час, формулюються деякі завдання, які повинні вирішуватись і на етапі профорієнтаційної роботи, і під час навчання в університеті. Автори мають мету розглянути роль лабораторного практикуму при вивченні фізики, проаналізувати загальні підходи і запропонувати своє бачення використання лабораторних робіт для підвищення ефективності засвоєння програмного матеріалу. Розглядаються основні задачі, які може вирішити лабораторний практикум, його основні завдання та методики. Показано, що робота в лабораторному практикумі сприяє формуванню творчого, креативного мислення, є стимулюючим фактором на шляху надбання знань і навичок, що є необхідними у подальшій професійній діяльності. Автори досліджують методи організації лабораторних занять з метою досягнення їх максимальної ефективності в навчальному процесі викладання фізики. Розкрита роль лабораторного практикуму як дієвого засобу формування критичного мислення. Показано, що практична експериментальна робота в групах дає можливість у ході колективної діяльності провести обговорення проблеми, здійснити пошук експериментальних підходів, провести експеримент та критично осмислити отримані результати, інтерпретувати їх і зробити узагальнення. Приділена увага застосуванню комп’ютерів у лабораторних комплексах, проаналізована доцільність їх використання та визначені ті задачі, в яких їх треба застосовувати. На основі аналізу зроблені висновки щодо місця лабораторних занять у курсі фізики, їх ролі в формуванні інтересу студентів до лекційного матеріалу та допомоги в його розумінні.Документ Оптика, атомна і ядерна фiзика(2021) Водоріз, Ольга Станіславівна; Любченко, Олена Анатоліївна; Тавріна, Тетяна ВолодимирівнаНавчальний посібник з курсу "Фізика" містить теоретичний матеріал з розділів "Оптика", "Атомна і ядерна фізика", а також питання для самоперевірки. Призначено для студентів усіх спеціальностей та усіх форм навчання.Документ Оптика, атомна і ядерна фiзика: посібник з розв'язання задач(2021) Водоріз, Ольга Станіславівна; Любченко, Олена Анатоліївна; Тавріна, Тетяна ВолодимирівнаНавчально-методичний посібник "Оптика, атомна і ядерна фізика" базується на лекційному курсі, який протягом тривалого часу читається на кафедрі фізики НТУ "ХПІ" для студентів усіх спеціальностей та усіх форм навчання. Посібник складається з десяти розділів, кожен з яких містить теоретичну, практичну і контрольну частини. В теоретичній частині кожного розділу наведено основні закони і формули. Практична частина містить завдання різного ступеня складності з докладним аналізом і розв’язаннями. Завершує кожен розділ добірка контрольних завдань із відповідями. Така структура навчально-методичного посібника дозволяє використовувати його для вивчення матеріалу курсу як у якості додатку до аудиторних занять, так і для самостійної роботи, не звертаючись при цьому до додаткових джерел інформації. Посібник призначений для студентів усіх спеціальностей вищих технічних навчальних закладів і широкого кола читачів, які вивчають фізику самостійно. В рамках підготовки до видання цього посібника була розроблена його електронна версія, яка також доступна студентам для використання.Документ Методичні вказівки до розв’язання задач за темою "Молекулярна фізика і термодинаміка. Частина II. Термодинаміка" з курсу "Загальна фізика"(НТУ "ХПІ", 2010) Бурлакова, Маргарита Всеволодівна; Ветчинкіна, Зоя Костянтинівна; Дзюбенко, Наталя Іванівна; Любченко, Олена Анатоліївна; Тавріна, Тетяна ВолодимирівнаМетодичні вказівки мають на меті допомогти студентам засвоїти теоретичний матеріал та знайти підходи до розв’язання типових задач та завдань підвищеної складності з теми "Термодинаміка"Документ Методичні вказівки до розв’язання задач за темою "Молекулярна фізика і термодинаміка. Частина I. Молекулярна фізика. Явища переносу" з курсу "Загальна фізика"(НТУ "ХПІ", 2010) Бурлакова, Маргарита Всеволодівна; Ветчинкіна, Зоя Костянтинівна; Дзюбенко, Наталя Іванівна; Любченко, Олена Анатоліївна; Тавріна, Тетяна ВолодимирівнаМетодичні вказівки мають на меті допомогти студентам засвоїти теоретичний матеріал та знайти підходи до розв’язання типових задач та завдань підвищеної складності з тем "Молекулярна фізика" і "Явища переносу"