Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Дескриптивна модель забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті запропоновано дескриптивну модель забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, яка відбиває сутність забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів як багато-ітераційного процесу, що складається з послідовно здійснюваних етапів, кінцевою метою яких є досягнення запланованої зміни коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів. Базуючись на основі розробленої структуризації забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів і дескриптивної моделі забезпечення розроблено методичний підхід до забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, що включає формування бази та системи забезпечення, а також розробку та реалізацію стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, вибір виду якої, дозволяє на основі визначення показників стратегічного орієнтування за векторами розвитку прийняти обґрунтоване рішення щодо визначення стратегічних ініціатив та встановлення стратегічних пріоритетів, реалізація яких дозволить досягти поставлених цілей забезпечення.Документ Визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Мардус, Наталія ЮріївнаВ статті здійснено розрахунок прогнозних значень загального зваженого коефіцієнта зміни зовнішніх факторів. Визначено прогнозну величину узагальнюючих коефіцієнтів розвитку, обумовлену і не обумовлену впливом зовнішніх факторів за умови збереження існуючих тенденцій. Використовуючи результати розрахунків щодо залежності між узагальнюючими коефіцієнтами розвитку та приростом узагальнюючих індикаторів стану було визначено прогнозовану зміну стану внутрішнього ринку за песимістичним та оптимістичним сценаріями за умови реалізації стратегії. Запропоновано підхід до визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на визначені стратегічних пріоритетів з врахуванням рівня пріоритетності, що є підґрунтям до розробки заходів забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів.Документ Визначення місткості внутрішнього ринку товарів(Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті проведено аналітичне дослідження розподілу обсягів товарообороту з метою створення інформаційної бази дослідження розвитку внутрішнього ринку товарів. За результатами аналізу встановлено, що за обсягами товарообігу в Україні спостерігається зростання ступеня регіональної диференціації. На основі застосування методики порівняльної оцінки ВЕФ визначено місткість внутрішнього ринку товарів України.Документ Формування класифікації товарів з позиції макроекономіки(Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаДосліджено теоретичні і методичні підходи до формування класифікації товарів внутрішнього ринку, як одного із основних видів ринків. Подано класифікацію товарів з різних точок зору визначення і управління ринковими процесами в економіці. Подальшого розвитку набула запропонована класифікація товарів за ознаками з позицій макроекономіки за значимістю для національного господарства.Документ Аналіз елементів ринкової інфраструктури(Запорізька державна інженерна академія, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті досліджено основні елементи інфраструктури ринку, які є суб'єктами торговельної діяльності. Досліджено кількість і динаміку підприємств оптової і роздрібної торгівлі України, структуру і динаміку бірж, забезпеченість об'єктами торгівлі населення України у 2008–2017 рр. на ринках різних типів. Визначено загальну кількість ринків, що функціонували в Україні, та їх динаміку.Документ Теоретичні та методичні підходи до визначення економічної сутності ринку як економічної категорії(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2017) Мардус, Наталія ЮріївнаМетою статті є дослідження теоретичних і методичних підходів до визначення економічної сутності та змісту поняття "ринок" з подальшим уточненням і доповненням його тлумачення. Для досягнення мети дослідження було вирішено такі завдання: досліджено передумови виникнення ринку, його еволюція, що порівняно з існуючими тлумаченнями розглядаються автором комплексно з позиції системного й еволюційного підходів. У статті комплексно та всебічно досліджено поняття "ринок" з позиції існування суспільного господарства, розглянуто теоретичні та методичні підходи до визначення поняття "ринок" як економічної категорії. Результати дослідження показали, що поняття "ринок" є однією з найбільш розповсюджених і складних категорій в економічній теорії, одним із найпоширеніших термінів у суспільстві і є основою ринкового господарства.Документ Теоретичні і методичні підходи до дослідження внутрішнього ринку товарів(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаДокумент Розуміння ринку і його класифікація за ознаками(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2017) Мардус, Наталія ЮріївнаСтаття спрямована на дослідження поняття «ринок» як основної економічної категорії, що завжди знаходилося в центрі уваги провідних вчених. У статті надається визначення економічної сутності та змісту поняття «ринок» на основі класифікаційних ознак з відокремленням його відмінностей і структурних елементів, що розглядали його з різних точок зору. Розроблено класифікацію ринків за: масштабом та територіальним аспектом, товарно-галузевою деталізацію, рівнем насиченості, рівнем державного впливу, призначенням об'єктів ринкових відносин, умовами функціонування та розвитку конкуренції. Відокремлено поняття «ринкова економіка», «ринок товарів», «внутрішній ринок», «внутрішній ринок товарів» і наділене як традиційними так і новими ознаками. Встановлено, що внутрішній ринок товарів – це система децентралізованого товарообміну, яка має просторові межі в яких відбуваються взаємовідносини учасників ринку на основі цін, за допомогою грошей та в умовах конкуренції. Визначено важливість дослідження структури ринку за його масштабом з виділенням внутрішнього ринку, який є макроекономічною інфраструктурою, основою функціонування національної економіки та відіграє роль в забезпеченні соціально-економічного розвитку країни і усього суспільства. Систематизовано елементи внутрішнього ринку товарів та встановлено їх взаємозв'язок, що є перспективою подальших наукових розробок в даному напрямі.Документ Процес товарно-грошових відносин у концепції дослідження внутрішнього ринку товарів(Ужгородський національний університет, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаУ статті розглянуто науково-методичні підходи до процесу появи й еволюції грошей, що зумовлено товарно-грошовими відносинами між суб'єктами внутрішнього ринку товарів. Комплексно та всебічно досліджено поняття "гроші" з погляду існування суспільного господарства та його розвитку, розглянуто функції грошей із позиції провідних науковців. Визначено сучасні форми функціонування грошей, що забезпечує задоволення потреб виробників і споживачів на теперішньому етапі існування та розвитку внутрішнього ринку товарів. Результати дослідження показали, що процес товарно-грошових відносин – один із найбільш розповсюджених і складних процесів у системі функціонування внутрішнього ринку товарів. Обґрунтовано, що дослідження умов здійснення товарно-грошового обміну на внутрішньому ринку впливає на структуру ринку та структуризацію концепції дослідження внутрішнього ринку товарів.Документ Внутрішній ринок товарів і його елементи(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2017) Мардус, Наталія ЮріївнаДосліджено теоретичні і методичні підходи до формування внутрішнього ринку товарів як одного з основних видів ринків; визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрями їх дослідження; набула подальшого розвитку запропонована класифікація товарів за ознаками.