Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання ефективності трансферу технологій на підприємствах туризму та гостинності
    (Донецький національний технічний університет, 2019) Маслак, Марія Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна
    Мета роботи полягає у розробці теоретико-методичних основ економічної оцінки трансферу технологій на підприємства індустрії туризму. Об'єктом дослідження є процес комерціалізації інноваційних технологій на туристичних підприємствах. Методи досліджень. Для досягнення поставленої мети були виконані аналітичні дослідження с використанням методів статистичного аналізу та функціонального аналізу, експертних оцінок, групувань, порівняння. Результати. У статті визначено, що системи трансферу технологій на підприємствах туризму та гостинності, її функціонування та розвиток знаходиться під перманентним впливом факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Авторами визначено внутрішні та зовнішні фактори розвитку системи трансферу технологій. Доведено, що трансфер технологій в сфері туризму та гостинності забезпечує низку ефектів: підвищення інноваційної активності підприємства, підвищення прогресивності виробничо-технологічної бази, фінансова ефективність, інвестиційно-інноваційна ефективність, інноваційність персоналу, маркетингова, комунікативна та екологічна ефективність. Для оцінювання ефективності системи трансферу технологій в сфері туризму та гостинності на основі аналізу сучасних теоретичних і методичних джерел сформовано систему показників-індикаторів, об’єднаних за функціональними складовими. Наукова новизна. Удосконалено систему факторів, які в найбільшій мірі впливають на рівень економічної ефективності процесів трансферу технологій, до яких авторами віднесено: інноваційну активність, прогресивність виробничо-технологічної бази, фінансову забезпеченість, інвестиційно-інноваційна ефективність, маркетингову, комунікативну та екологічну складові. Практична значимість. Інноваційний розвиток суб'єктів бізнесу в в сфері туризму та гостинності та науково-обґрунтовані рекомендації по трансферу інноваційних технологій в даній сфері сприятиме досягненню конкурентних переваг, заснованих на регіональному історично-культурному і природно-ресурсному потенціалі, кваліфікованих кадрах, очікуваннях споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетингом туристичної діяльності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії, етапи маркетингових досліджень. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів маркетингових досліджень в туризмі та оформлення їх результатів; список корисної літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола Олексійович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи оподаткування у сфері туристичного бізнесу
    (Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Маслак, Марія Володимирівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Івченко, Марія Олександрівна
    Розроблено рекомендації по організації обліку та оподаткування витрат, а також по вдосконаленню обліково-аналітичного забезпечення управління витратами, коригуванню схем управління на основі отриманих даних, спрямованих на оптимізацію витрат, які є однією з умов виходу туристичних підприємств на рівень світових туристських організацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Цілі та пріоритети технічного розвитку туристичних підприємств
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Глізнуца, Марина Юріївна