Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Економічні та організаційні засади створення туристичних бізнес-структур
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Руслана Андріївна; Матросова, Вікторія Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні економічні відносини: магістерський рівень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Косенко, Андрій Васильович; Кучина, Світлана Едуардівна; Ларченко, Вікторія Валеріївна; Линник, Олена Іванівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Посохов, Ігор Михайлович; Проскурня, Олена Михайлівна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Ткачов, Максим Михайлович; Новік, Ірина Олексіївна
    У навчальному посібнику досліджуються теоретико-методологічні та практичні питання щодо глобальних трансформаційних процесів в економіці світу та у галузі міжнародних економічних відносин. Наведено результати досліджень щодо формування та наслідків глобальної економіки, міжнародних економічних стратегій та моделей розвитку країн, компаративного аналізу онкурентоспроможності у сфері міжнародних економічних відносин, соціального партнерства, управління міжнародними проєктами тощо. Призначено для наукових робітників, викладачів, аспірантів, студентів магістерського рівня навчання за спеціальністю 292 "Міжнародні економічні відносини" та студентів інших економічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні економічні відносини: магістерський рівень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Косенко, Андрій Васильович; Кучина, Світлана Едуардівна; Ларченко, Вікторія Валеріївна; Линник, Олена Іванівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Посохов, Ігор Михайлович; Проскурня, Олена Михайлівна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Ткачов, Максим Михайлович; Новік, Ірина Олексіївна
    У навчальному посібнику досліджуються теоретико-методологічні та практичні питання щодо глобальних трансформаційних процесів в економіці світу та у галузі міжнародних економічних відносин. Наведено результати досліджень щодо формування та наслідків глобальної економіки, міжнародних економічних стратегій та моделей розвитку країн, компаративного аналізу конкурентоспроможності у сфері міжнародних економічних відносин, соціального партнерства, управління міжнародними проєктами тощо. Призначено для наукових робітників, викладачів, аспірантів, студентів магістерського рівня навчання за спеціальністю 292 "Міжнародні економічні відносини" та студентів інших економічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Ціноутворення на міжнародному ринку
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст та методи ціноутворення на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження цін на міжнародному ринку, їх розрахнки, прогнозування, регулювання та оформлення результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження міжнародному ринку та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті розглянуті питання вирішення цілого ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти піднесенню сфери туризму в Україні, збільшення її вкладу в національну економіку, підвищення її рейтингу в світових показниках туристських потоків. Володіючи мультиплікативним ефектом, туризм здатний створити передумови для економічного підйому багатьох українських регіонів, збільшення зайнятості населення, стати доступним для всіх верств населення незалежно від рівня доходу і більш повного задоволення потреб громадян у відпочинку. Проведений аналіз виявив нагальну необхідність проведення наукових досліджень по розвитку організаційно-економічного механізму управління розвитком сфери туризму та гостинності.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування управлінської, маркетингової та інноваційної політика на підприємствах туристичної індустрії
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті проаналізовано сучасний стан світового і українського туристських ринків; виділені їх інноваційні особливості; дається характеристика сучасного споживача і його вимоги до туристського продукту; розглянуті сучасні організаційні форми управління організаціями індустрії туризму і маркетингові питання формування конкурентоспроможного бренду. Виділено найбільш важливі економічні сфери в діяльності туристичних фірм, до яких віднесено управління, маркетинг та інноваційна діяльність. Надана особлива увага тому, що формування у організації конкурентних переваг неможливо без знання особливостей ринку, на якому вона працює. Туристський ринок - це ринок послуг, так як послуги виступають основним предметом обміну і складають 80% всього обсягу продажів на розвинених туристських ринках. Туристська послуга - сукупність цілеспрямованих дій у сфері обслуговування, які орієнтовані на забезпечення і задоволення потреб туриста або екскурсанта, що відповідають цілям туризму, характеру та спрямованості туристської послуги, туру, туристського продукту, що не суперечать загальнолюдським принципам моралі і доброго порядку. Туристських послуг притаманні чотири характеристики, які відрізняють послугу від товару: невідчутність, нерозривність виробництва і споживання, мінливість і нездатність до зберігання.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна складова системи стимулювання праці як фактор підвищення продуктивності праці у промисловості України
    (Національної академії Національної гвардії України, 2017) Матросова, Вікторія Олександрівна; Столярова, К. С.; Полгуєва, Я. Р.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток персоналу як основний елемент ефективної кадрової політики сучасного підприємства
    (Національної академії Національної гвардії України, 2017) Матросова, Вікторія Олександрівна; Таран, О. І.; Булавка, В. П.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми активізації інвестиційно-інноваційної діяльності вітчизняних підприємств в сучасних умовах
    (Національної академії Національної гвардії України, 2017) Матросова, Вікторія Олександрівна; Дворецька, Р. І.