Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторної роботи № 2 за курсом "Інтелектуальний аналіз даних та видобування знань"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Єршова, Світлана Іванівна; Мельник, Каріна Володимирівна
    Методичні вказівки містять завдання для виконання лабораторних робіт для студентів базового напряму "Програмна інженерія" рівня магістрів. Мета навчальної дисципліни є опанування студентами теоретичних основ інтелектуального аналізу даних та видобування знань, надання студентам систематизованих знань про основні моделі, методи та технології, які використовуються для інтелектуального аналізу даних та видобування знань; отримання студентами теоретичних знань та практичних навичок роботи з сучасними технологіями, отримання практичних навичок використання програмних засобів розробки онтологій у наукових дослідженнях; формування у студентів аналітичних здібностей, які б дозволили робити обґрунтований вибір методів, засобів та технологій при рішенні задач предметної області.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторної роботи № 1 за курсом "Інтелектуальний аналіз даних та видобування знань"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Єршова, Світлана Іванівна; Мельник, Каріна Володимирівна
    Методичні вказівки містять завдання для виконання лабораторних робіт для студентів базового напряму "Програмна інженерія" рівня магістрів. Мета навчальної дисципліни є опанування студентами теоретичних основ інтелектуального аналізу даних та видобування знань, надання студентам систематизованих знань про основні моделі, методи та технології, які використовуються для інтелектуального аналізу даних та видобування знань; отримання студентами теоретичних знань та практичних навичок роботи з сучасними технологіями, отримання практичних навичок використання програмних засобів розробки онтологій у наукових дослідженнях; формування у студентів аналітичних здібностей, які б дозволили робити обґрунтований вибір методів, засобів та технологій при рішенні задач предметної області.