Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 33
  • Ескіз
    Публікація
    Макроекономіка і основи глобалізації
    (ФОП Іванченко І. С., 2024) Решетняк, Наталя Борисівна; Климова, Світлана Олегівна; Архієреєв, Сергій Ігоревич; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Губанова, Ніно Нодарівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Митрофанова, Анастасія Сергіївна; Шкодіна, Ірина Віталіївна; Яцина, Вікторія Валентинівна
    Навчальний посібник висвітлює основні теоретичні проблеми функціонування ринкової економіки на макрорівні в поєднанні з впливом процесів глобалізації на соціально-економічний розвиток країн світу. Суттєвою особливістю посібника є поєднання в ньому теоретичного матеріалу та практикуму з кожної теми. Посібник призначено для студентів бакалаврського рівня освіти для студентів спеціальностей «Економіка», «Облік і оподаткування», «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Міжнародні економічні відносини», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», «Готельно ресторанна справа», «Туризм і рекреація», а також усіх, хто цікавиться проблемами макроекономічного аналізу та глобалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    SMM-менеджмент
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Захарченков, Олексій Сергійович; Митрофанова, Анастасія Сергіївна
    В умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та соціальних мереж дисципліна «SMM-менеджмент» є важливою складовою підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент», забезпечуючи надання теоретико-практичних основ в сфері управління маркетинговими комунікаціями у роботі з соціальними медіа. Курс «SMM менеджмент» орієнтований на засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Мета курсу «SMM-менеджмент» полягає у формуванні у студентів управлінського мислення та системи знань у сфері управління маркетингом у соціальних мережах (SMM). Курс також спрямований на розвиток практичних навичок, пов'язаних зі створенням та просуванням рекламних кампаній в соціальних мережах. Очікуваними результатами вивчання курсу студентами є формування навичок аналізу ринку та конкурентів; використання інструментів для роботи з соціальними медіа; управління спільнотою та взаємодії з аудиторією; розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; розвиток навичок самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань. Конспект лекцій охоплює широке коло питань курсу «SMM-менеджмент», серед яких процес визначення цілей та KPI для SMM стратегії, використання різних метрик для оцінки успішності та методів вимірювання результатів для покращення маркетингової стратегії, просування персонального бренду, співпраця з лідерами думок тощо. Конспект лекцій призначено для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. Він дозволяє студентам отримати професійні компетентності з управління та адміністрування; покликаний допомогти студентам у вивченні курсу, а викладачам – у проведенні лекційних занять.
  • Ескіз
    Документ
    Трудові ресурси як фактор повоєнного відновлення економіки України в умовах постіндустріалізації
    (Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління, 2023) Митрофанова, Анастасія Сергіївна
    Роль робочої сили як фактору виробництва полягає не тільки у визначенні фізичної здатності економіки до розширеного відтворення. Сьогодні якість трудового потенціалу лежить в основі постіндустріальної моделі економічної системи. Мета статті полягає у визначенні ролі фактору трудових ресурсів у повоєнному відновленні української економіки, а також у з’ясуванні впливу постіндустріалізації на цей процес. У статті проаналізований досвід повоєнного відновлення економіки провідних країн (Німеччини, Японії) після Другої світової війни та визначено ключову роль фактору праці у цьому процесі. Визначено співвідношення понять "цифрова економіка", "мережева економіка", "індустрія 4.0", "постіндустріалізація". Розкрито подвійний вплив постіндустріалізації на сферу зайнятості: по-перше, змінюються форми організації праці та зайнятості для традиційних професій, що являє собою зміну форми; по-друге, з’являються нові професії, що являє собою зміну змісту. У роботі доведено, що умови постіндустріалізації можуть полегшити процес відродження трудового потенціалу України, надаючи нові перспективи та можливості. По-перше, для залучення всіх категорій трудових ресурсів до відновлення економіки необхідно використовувати потенціал зростання (сьогодні – найменшого падіння) максимально цифровізованих галузей, працівники яких використовували ІКТ найбільше, а значить, зможуть продовжувати працювати онлайн в інтересах України, будучи у статусі ВПО або біженця. По-друге, забезпечуючи цифровізацію бізнес-процесів у галузях, які мають потенціал до діджиталізації, зможемо залучити до роботи у цих галузях на віддалених робочих місцях додаткову частину трудових ресурсів за кордоном. У роботі запропоновано основні напрями реформування державної політики зайнятості, з метою активізації залучення трудового потенціалу України за кордоном та внутрішньо переміщених осіб до виробництва товарів та послуг на користь вітчизняної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка обсягу державного сектору в Україні
    (2022) Митрофанова, Анастасія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив ринкової трансформації економіки на еволюцію відносин державної власності в Україні
    (Видавничий дім "Інжек", 2021) Митрофанова, Анастасія Сергіївна
    Сьогодні роль державної власності в економічних системах продиктована її вирішальним значенням як реального базису для виконання державою своїх соціально-економічних функцій. Метою роботи є проаналізувати, яким чином соціально-економічні особливості періоду ринкового реформування економіки України у 1990-х рр. визначили шлях еволюції відносин державної власності від минулого до сьогодення. У роботі надано авторське визначення категорії «державна власність» як одного із системоутворюючих елементів економічної системи, який являє собою сукупність відносин щодо володіння, використання та розпорядження засобами та результатами виробництва, які забезпечують ефективне виконання державою своїх суспільних функцій. Наведено теоретико-правове підґрунтя функціонування державної власності в Україні. Проаналізовано характерні риси та проблеми трансформаційного періоду розвитку економіки України; розкрито причини, протиріччя та наслідки трансформаційної кризи; розглянуто хід та особливості реформування відносин державної власності в Україні за таких умов. У статті надано характеристику сучасного етапу розвитку державної власності в Україні; розкрито сучасні тенденції обсягу та структури корпоративних прав держави за видами господарських товариств і за розміром державної частки. Також охарактеризовано сучасні тенденції приватизації в Україні (суперечливий вплив нової законодавчої бази; порушення фіскальної функції приватизації; розгортання малої приватизації перевищує зрушення у великій приватизації) та проблеми розвитку державної власності в економіці України в цілому (серед них: суперечливий характер приватизації; низька ефективність управління державною власністю; труднощі державних підприємств як господарських одиниць; розмивання прав власності; протиріччя у сфері «власності-влади»). Перспективним напрямом подальших досліджень у цій сфері є більш детальний аналіз соціально-економічної ефективності управління державною власністю.
  • Ескіз
    Публікація
    Мікроекономіка і основи бізнесу
    (ФОП Іванченко І. С., 2023) Абрамов, Федір Володимирович; Архієреєв, Сергій Ігоревич; Губанова, Ніно Нодарівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Климова, Світлана Олегівна; Максименко, Яна Анатоліївна; Митрофанова, Анастасія Сергіївна; Решетняк, Наталя Борисівна; Яцина, Вікторія Валентинівна
    Навчальний посібник висвітлює основні теоретичні проблеми функціонування ринкової економіки на мікрорівні в поєднанні з організацією ведення бізнесу та створенням стартапів. Важливою особливістю посібника є поєднання в ньому теоретичного матеріалу та практикуму з кожної теми. Посібник розраховано на студентів бакалаврського рівня освіти спеціальностей 051«Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг»,076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 292 «Міжнародні економічні відносини», а також усіх, хто цікавиться проблемами мікроекономічного аналізу та організації бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Трансформації навчального процесу у вищій освіті в Україні в умовах пандемії
    (2021) Митрофанова, Анастасія Сергіївна; Рубцова, Вікторія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Протиріччя ринкової системи в умовах пандемії
    (ТОВ "Планета – Прінт", 2021) Митрофанова, Анастасія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Макроекономічні та мікроекономічні фактори розвитку українських підприємств
    (Донецький національний технічний університет і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, 2019) Митрофанова, Анастасія Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Макроекономіка
    (ФОП Іванченко І. С., 2019) Архієреєв, Сергій Ігоревич; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Губанова, Ніно Нодарівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Климова, Світлана Олегівна; Максименко, Яна Анатоліївна; Митрофанова, Анастасія Сергіївна; Решетняк, Олена Володимирівна; Решетняк, Наталя Борисівна; Тимченко, Ірина Євгенівна; Чорна, Тетяна Іванівна; Шкодіна, Ірина Віталіївна; Яцина, Вікторія Валентинівна
    Навчальний посібник розглядає основні теоретичні проблеми національної економіки згідно з нормативною програмою дисципліни "Макроекономіка". Поєднує в собі конспект лекцій та практикум з кожної теми, перелік джерел інформації та питання для підготовки до іспиту, що важливо для самостійної роботи над курсом. Призначено для студентів зі спеціальностей "Економіка", "Облік і оподаткування", "Менеджмент", "Маркетинг", "Підприємство, торгівля та біржова діяльність".