Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 36
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості вищої освіти: практика оцінювання та напрями вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти
    (ПП "Новий Світ-2000", 2022) Мороз, Світлана Анатоліївна; Бука, Віта Станіславівна; Бука, Станіслав Анатолійович; Мороз, Володимир Михайлович
    В монографії розглянуто окремі з теоретико-методологічних та науково-прикладних аспектів проблематики забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти. Висвітлено особливості взаємодії інституту держави з інституцією університету, а також визначено межі їх компетенції щодо забезпечення якості вищої освіти через призму аналізу думки студентів. З’ясовано місце та роль інтернаціоналізації вищої освіти у забезпеченні якості освітньої діяльності. Розглянуто практики оцінювання якості вищої освіти та визначено їх потенціали для вдосконалення змісту механізмів публічного управління у сфері забезпечення якості вищої освіти. Крім того, в монографії презентовано результати опитування студентів українських, латвійських та китайських університетів щодо детермінант якості вищої освіти та її рівня. Монографія буде корисною для наукових та науково-педагогічних працівників, докторантів, здобувачів вищої освіти, а також інших осіб до кола дослідницьких або професійних інтересів яких входить проблематика забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання переддипломної практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Терещенко, Діна Акрамівна; Мороз, Володимир Михайлович; Григор'єва, Світлана Василівна
    Процес підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних публічних службовців з кожним роком істотно підвищує рівень вимог до майбутніх фахівців, змінюються зміст і структура завдань, які здобувач вищої освіти має вирішувати самостійно. Методичні вказівки з переддипломної практики складено на основі освітньо-професійної програми «Адміністративний менеджмент» за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування», метою якої є формування у здобувачів вищої освіти системних знань, професійних умінь та навичок в управлінні державними органами на загальнонаціональному, регіональному рівнях, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями; прищеплення навичок діяльності в публічній сфері на основі поєднання теоретичної підготовки здобувачів вищої освіти з практикою в органах державного управління та місцевого самоврядування, установах громадянського суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з написання дипломної роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Терещенко, Діна Акрамівна; Мороз, Володимир Михайлович; Григор'єва, Світлана Василівна
    Виконання дипломної роботи є складовою підсумкової атестації й завершальним етапом навчання здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» в НТУ «ХПІ». Дипломна робота магістра – це робота, яка виконується після засвоєння теоретичного курсу за програмою підготовки магістра та проходження відповідної практики. Магістерська дипломна робота дає змогу виявити рівень засвоєння здобувачами вищої освіти знань, умінь, навичок та практичної підготовки, набуття практичних компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також виявити здатність до самостійної роботи за спеціальністю. Це дипломний документ, на підставі якого екзаменаційна комісія визначає відповідність знань здобувача вищої освіти рівню магістра та його здатність до самостійної роботи в галузі публічного управління та адміністрування. Методичні вказівки складено на основі освітньо-професійної програми «Адміністративний менеджмент» за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування», метою якої є формування у здобувач вищої освітиів системних знань, професійних умінь та навичок в управлінні державними органами на загальнонаціональному, регіональному рівнях, органами місцевого самоврядування; прищеплення навичок діяльності в публічній сфері на основі поєднання теоретичної підготовки здобувач вищої освітиів з практикою в органах державного управління та місцевого самоврядування, установах громадянського суспільства.У дипломній роботі має бути розв’язане складне спеціалізоване завдання та практична проблема у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів галузі «Публічне управління та адміністрування» і характеризується комплексністю та невизначеністю умов, які обумовлені розвитком і впровадженням електронного урядування або його впливом на інші сфери суспільного життя.
  • Ескіз
    Документ
    Сила прояву детермінант якості вищої освіти: аналіз думки роботодавців та напрями вдосконалення змісту державної політики
    (ФОП Однорог Т. В., 2020) Мороз, Світлана Анатоліївна; Мороз, Володимир Михайлович
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Якість вищої освіти в системі трудового потенціалу людини та її вплив на розвиток людського капіталу держави: аналіз думки роботодавців
    (Національний університет цивільного захисту України, 2020) Мороз, Володимир Михайлович; Мороз, Світлана Анатоліївна
    В статті розглянуто взаємозв’язок рівня розвитку трудового потенціалу людини з якістю вищої освіти, а також визначено місце та роль її матеріальних та нематеріальних детермінант в системі формування та розвитку трудових можливостей людини. В статті підкреслено важливість залучення роботодавців до експертизи якості вищої освіти, а також наведено результати аналізу їх опитування щодо сили прояву окремих з детермінант відповідної категорії.Стаття містить узагальнення та висновки щодо напрямів вдосконалення змісту та практики використання механізмів державного управління якістю вищої освіт
  • Ескіз
    Документ
    Система профільної підготовки державних службовців у Франції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мухіна, К. А.; Мороз, Володимир Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційний ресурс як об'єкт державного управління: зміст, принципи та характеристика системи
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2020) Мороз, Володимир Михайлович
    За результатами аналізу існуючих у межах вітчизняної наукової думки тлумачень категорії «інформаційний ресурс» було з’ясовано наявність принципових розбіжностей серед вчених щодо змісту відповідної категорії. Така розбіжність може бути пояснена як мінливістю змісту об’єкту наукового дослідження так і фокусом уваги вчених щодо його безпосереднього розгляду. Розбіжність думок вчених обумовила необхідність систематизації їх поглядів та визначення концептуального змісту дефініції інформаційного ресурсу за кожним з існуючих напрямів. Опрацьовані за результатами аналізу узагальнення дозволили сформулювати авторський погляд щодо категоріального змісту інформаційного ресурсу та конкретизувати його систему. В статті визначено об’єкти державно-управлінського впливу на систему інформаційних ресурсів, а також розглянуто її основні підсистеми. В статті з’ясовано основні характеристики інформаційного ресурсу та розглянуто особливості їх прояву на рівні прийняття державно-управлінських рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Рівень популярності напрямів досліджень паспорту спеціальності 25.00.02 – механізми державного управління серед здобувачів наукового ступеня
    (Національний університет цивільного захисту України, 2019) Мороз, Володимир Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Система факторів розвитку трудового потенціалу в контексті проблематики науки державного управління
    (Класичний приватний університет, 2018) Мороз, Володимир Михайлович