Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Вибір між сталим розвитком та корпоративною соціальною відповідальністю у міжнародному бізнесі
    (Одеський національний економічний університет, 2022) Зубкова, Аліна Болеславівна; Макаренко, Анастасія Борисівна; Місюня, Руслан Михайлович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Водяхіна, Маргарита Олегівна; Ігнатова, Анастасія А.
    У статті проведено дослідження існуючих підходів до трактування понять сталий розвиток та корпоративна соціальна відповідальність. Проаналізовано проблему відсутності єдиного поняттєвого апарату у вітчизняному науковому просторі. Надано характеристику сучасних тенденцій щодо розвитку концепції корпоративної соціальної відповідальності та її зв’язку з поняттям ESG. Було проаналізовано визначення різних авторів таких понять як «сталий розвиток» та «корпоративна соціальна відповідальність». Авторами надано узагальнену еволюційну систему понять «сталий розвиток», «корпоративна соціальна відповідальність», «екологічне, соціальне, корпоративне управління» та описано процес їх розвитку та взаємозв’язку. У статті розглянуто вплив концепцій сталого розвитку та корпоративної соціальної відповідальності на діяльність компаній в контексті міжнародного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління проєктами цифрової трансформації міжнародних підприємств: ключові відмінності індустрії 4.0 та 5.0
    (Хмельницький національний університет, 2023) Зубкова, Аліна Болеславівна; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Місюня, Руслан Михайлович
    Ця наукова робота присвячена порівнянню ключових характеристик та технологій Індустрії 4.0 та Індустрії 5.0 з метою визначення спільних та відмінних рис. В контексті сучасної епохи цифрових інновацій, досліджуються важливі аспекти технолігічного розвитку міжнародних компаній. Основною метою цієї роботи є виокремлення інструментів п'ятої промислової революції, зокрема програмного забезпечення, яке може бути використане компаніями у різних галузях. Звертаючи увагу на сучасні тенденції, робота аналізує актуальні виклики, з якими стикаються підприємства, та надає рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій. Для досягнення цих цілей використовуються методи зіставного аналізу, системного підходу та аналізу науково-технічної літератури. Дослідження виявляє значущі особливості та переваги Індустрії 5.0 порівняно з Індустрією 4.0, зокрема зосереджується на використанні штучного інтелекту, автоматизації та взаємодії між людьми та машинами. Отримані результати дають можливість компаніям краще розуміти потенційні переваги та обмеження використання інструментів Індустрії 5.0 у сучасному виробництві. Крім того, робота враховує актуальні тенденції цифрової економіки та промислового розвитку, що підкреслює її значимість для дослідників, виробничих підприємств та стратегічних планувальників.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція поняття "сталий розвиток"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Місюня, Руслан Михайлович; Зубкова, Аліна Болеславівна
  • Ескіз
    Документ
    Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності
    (НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України, 2018) Місюня, Руслан Михайлович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Зубкова, Аліна Болеславівна
    Метою статті є обґрунтування впливу бізнес-моделі підприємства на його конкурентоспроможність. Беручи до уваги відсутність об'єктивної значущості самої технології, необхідно визначити, яким чином бізнес-модель через комерціалізацію дозволяє розкрити приховану цінність інновації та довести можливість компанії конкурувати на ринку за умови наявності стійкої бізнес-моделі. Аналіз та узагальнення попередніх розробок у визначенні ефективності бізнес-моделей та показників конкурентоспроможності підприємства дозволив виділити 18 метрик. На підставі даних 10 провідних високотехнологічних компаній світу було проведено факторний та кореляційний аналіз за визначеними метриками. Результатом дослідження стало виділення ключових показників успішності бізнес-моделей, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Встановлено, що компанії, які будують свої бізнес-моделі, ґрунтуючись на розвитку досліджень та розробці інноваційних продуктів при стійкому маркетинговому супроводі таких дій, мають кращі показники конкурентоспроможності, особливо в довгостроковому періоді. Втім, й у короткостроковому періоді такі компанії мають конкурентну перевагу за фінансовими показниками діяльності та часткою ринку.