Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Деякі результати порівняльних досліджень показників безшатунного та класичного двигунів(НТУ "ХПІ", 2014) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Супрун, Володимир Леонідович; Шляхов, Віталій Сергійович; Касьяненко, Дмитро ВалерійовичУ статті описуються деякі результати експериментальних і розрахункових досліджень двох одноциліндрових двигунів з різною кінематикою силового механізму – безшатунного з кривошипно-кулісним механізмом і класичного з кривошипно-шатунним механізмом. Розглянуто зміну складових сумарних механічних втрат і втрат на тертя по швидкісним і навантажувальним характеристикам двигунів. Відзначається більш низький рівень механічних втрат в безшатунному двигуні (в середньому на 20...25%) і кращі на 10...20% ефективні показники.Документ Визначення механічних втрат у поршневому двигуні внутрішнього згоряння(НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Супрун, Володимир Леонідович; Шляхов, Віталій СергійовичThe results of studies of friction loss and gas exchange in two four-stroke internal combustion engines (ICE) – a classic one and conrod-free are offered. It is reported that the mechanical losses in the group crank rocker mechanism conrod-free engine are in 30...40 % larger than the crank mechanism classic engine. However, the overall mechanical losses conrod-free engine is less than 20...35 % in comparison with the classical ICE conrod-free due to the lack of lateral movement of the engine piston. Studies have shown that the higher gas exchange rate loss (per 1...8%) refers to a conrod-free motor.Документ Розрахунково-експериментальні дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового чотиритактного двигуна(НТУ "ХПІ", 2009) Міщенко, Микола Іванович; Супрун, Володимир Леонідович; Шляхов, Віталій СергійовичОписано принципову схему механізму зміни ступеня стиску (МЗСС), безмоторну установку, а також результати розрахунково-експериментальних досліджень механізму. Обміряно й проаналізовано час спрацьовування МЗСС при різних значеннях прикладеної до нього сумарної сили та температури масла в порожнинах механізму. Отримані дані характеризують зміну ступеня стиску у двигуні в часі. В експериментах, проведених на безмоторній установці, зафіксована наявність двох границь, що зв'язують час спрацьовування МЗСС із температурою масла і сумарною силою. Гранична величина сумарної сили дорівнює приблизно 105 Н, а температури масла 45°С. При збільшенні як сили, так і температури понад зазначених граничних значень час спрацьовування механізму повільно зменшується.Документ Сучасні тенденції розвитку автомобільних двигунів із різними способами регулювання потужності та ступеня стиску(НТУ "ХПІ", 2008) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Бухтієнко, Д. М.Обговорюються перспективи й конструкції нетрадиційних двигунів. Проведений аналітичний огляд різних способів регулювання навантаження та ступеня стиску бензинового двигуна внутрішнього згоряння на часткових режимах його роботи. Розглянуті недоліки цих способів та зроблені висновки щодо доцільності їх застосування на двигунах. Відзначається, що із всіх відомих на сьогодні типів двигунів самим багатообіцяючим для установки на автомобіль завтрашнього дня є безшатунний поршневий двигун із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Роботи зі створення такого двигуна ведуться протягом більше 20 років у ДонНТУ. Іл. 5. Бібліогр. 19 назв.Документ Теоретичні дослідження механізму зміни ступеня стиску в бензиновому двигуні(НТУ "ХПІ", 2008) Міщенко, Микола Іванович; Супрун, Володимир Леонідович; Шинкаренко, В. В.Проаналізовані конструкції механізмів зміни ступеня стиску у двигунах внутрішнього згоряння. Наведені конструктивна і розрахункова схеми нового механізму зміни ступеня стиску, розробленого стосовно до безшатунного двигуна із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Викладено методику розрахунку механізму, яка дозволяє визначити час спрацьовування механізму. Також наведені деякі результати експериментальних досліджень цього механізму. Отримані результати вказують на можливі переваги в робочих характеристиках механізму, зокрема, у швидкодії. Іл. 7. Бібліогр. 7 назв.Документ Моделювання та дослідження робочого циклу бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель(НТУ "ХПІ", 2010) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Савенко, О. В.На основі диференціальних рівнянь енергетичного й масового балансу пропонується методика розрахунку параметрів робочого тіла в циліндрі чотиритактного бензинового двигуна. Моделювання дійсного циклу ДВЗ відрізняється від загальновідомих врахуванням кінематики силового механізму, змінного ступеня стискуна часткових режимах і регулюванням навантаження по способах Міллера й Аткінсона. При цьому враховується ефект впливу конструктивних факторів і параметрів робочого циклу. Описано метод розрахунку процесу згоряння в бензиновому двигуні, заснований на підході І. І. Вібе. Однак, у даній роботі розрахунок температури замінений розрахунком точного диференціального рівняння з використанням методу Рунге-Кутта 4-го порядку. Модель має підвищену точність розрахунку й швидкодію.Документ Математична модель процесу впуску в бензиновому двигуні з різними способами регулювання навантаження та ступеня стиску(НТУ "ХПІ", 2009) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Курмаз, В. А.Описана методика побудови математичної моделі впускного трубопроводу в умовах регулювання навантаження й ступеня стиску в бензиновому двигуні внутрішнього згоряння. Наведено рівняння для розрахункового дослідження впливу деяких параметрів впускного тракту на показники термодинамічного циклу. В основу розробленої моделі впускного трубопроводу покладені рівняння термодинаміки й гідравліки. Отримано апроксимуючі формули зв'язку між положенням дросельної заслінки, відносним навантаженням двигуна, частотою обертання колінчастого вала й ступенем стиску.Документ Моделювання та дослідження робочого циклу бензинового двигуна. Частина 2. Розрахунок, експеримент, аналіз(2012) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Підлісна, Марія АндріївнаПриведені результати експериментальних досліджень та розрахунку робочого циклу чотиритактного двигуна з різними способами регулювання навантаження такими, як: класичний, Аткінсона, Міллера. Розрахунково-експериментальним шляхом отримані навантажувальні та швидкісні характеристики двигуна з різними способами регулювання навантаження. Одержані дані щодо впливу вказаних способів регулювання навантаження на економічні показники роботи двигуна. Надані рекомендації щодо застосування наведених способів регулювання навантаження в автомобільних двигунах внутрішнього згоряння.Документ Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня і регульованим ступенем стиску. Параметри робочого циклу, розрахунок, аналіз(НТУ "ХПІ", 2012) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Супрун, Володимир Леонідович; Підлісний, Олександр ГенадійовичДля автомобілів пропонується багато різних нетрадиційних двигунів внутрішнього згоряння. У статті дається короткий опис принципу роботи одного з широко відомих таких двигунів інженера BertdeGooijer, що іменується автором GoЕngine. Приводиться методика розрахунку конструктивних характеристик силового механі-зму і параметрів робочого циклу двигуна. Запропонована стратегія проектування двигуна GoЕngine. Зокрема, запропонований і детально проаналізований метод вибору конструктивних параметрів силового механізму таких, як радіус кривошипа, ступінь стиску, хід впуску та ін. Методом математичного моделювання показано, що реалізація регулювання ходу поршня в такому двигуні не дозволяє істотно підвищити ефективність робочого циклу.