Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічна концепція відбудови туристичного потенціалу України у поствоєнні часи(2022) Деділова, Тетяна Вікторівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана КостянтинівнаСтаттю присвячено питанням розробки концептуальних засад відбудови туристичного потенціалу України у поствоєнний період 2022-2030 років на основі стратегічного управління. Вибір предмету дослідження зумовив необхідність розгляду сутності та змісту туристичного потенціалу у його нерозривному зв’язку з ресурсною складовою. Результати дослідження отримано на основі використання таких загальнонаукових методів, як теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, комплексного підходу, а також основних положень теорії стратегічного управління. Встановлено, що, виходячи з вагомості внеску туристичного потенціалу в національну економіку, відбудова туристичного потенціалу повинна відбуватися у межах державної стратегії поствоєнного відновлення та розбудови України. З цією метою надано наочне зображення таких зв’язків. Запропонований варіант стратегії поствоєнного відновлення та розбудови країни є первісною спрощеною спробою поєднання стратегічних елементів загальнонаціональної стратегії розвитку та стратегії розвитку туризму, а її розробка не суперечить вже існуючому дотепер Проекту Стратегії сталого розвитку України до 2030 року і Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року. В межах такої стратегії було окреслено її візію та місію, стратегічні цілі держави, розкрито зміст забезпечення за окремими напрямами. Як особливість стратегії відновлення та розбудови поствоєнної України слід відзначити в її структурі рекомендацію щодо просування на міжнародному ринку туристичних послуг унікального бренду «Ukraine is new horizons». Окремо запропоновано схему планування розвитку туристичного потенціалу в межах реалізації стратегії відновлення та розбудови поствоєнної України, в якій рекомендовано здійснювати розподіл інвестиційних ресурсів за трьома рівнями: за напрямами туризму, за інвестиційними проєктами, за регіональною ознакою.Документ Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України(2022) Носирєв, Олександр Олександрович; Деділова, Тетяна Вікторівна; Токар, Інна ІванівнаСтаттю присвячено проблематиці удосконалення векторів стратегічного розвитку індустрії туризму та гостинності в умовах збройних конфліктів і пост конфліктного відновлення та оптимізація можливих заходів координації діяльності основних учасників індустрії туризму та гостинності з обґрунтуванням тенденцій розвитку галузі в умовах подальшого післявоєнного відновлення. Систематизовано негативні наслідки впливу збройних конфліктів на сферу туризму та гостинності, ідентифіковано основні перешкоди розвитку вїзного туризму у сучасних реаліях, досліджено стан та особливості туризму в Україні у воєнних та поствоєнних реаліях. Відзначається, що на розвиток туризму на території України негативно вплинули події ще 2014 року, які у 2022 році внаслідок ведення повномасштабних бойових дій вкрай негативно позначилися на туристичному бізнесі та функціонуванні індустрії гостинності, що відповідно вимагає розробки та вжиття антикризових заходів для успішного поствоєнного відновлення туризму в Україні. Наразі внутрішні туристичні потоки в Україні очікувано скоротяться, і причиною цьому є зниження купівельної спроможності громадян внаслідок військового конфлікту й удару по економіці та соціальній сфері країни. Акцентовано увагу на тому факті, що у світі є багато країн, коли після масштабних воєнних дій швидко відновлювали та розвивали туристичну індустрію. Проаналізовано досвід післявоєнного відновлення туризму у країнах, постраждалих від війн: Хорватії, Кіпру, Грузії, Ізраїлю та запропоновано використання досвіду цих країн при відновленні галузі туризму в Україні. Саме туристична галузь та індустрія гостинності повинна стати локомотивом поствоєнного відновлення економіки України. Підкреслюється той факт, що необхідним є фундаментальне оновлення туристичного брендингу України, в основі якого полягатиме безпека та захист туристів, а також формування іміджу безпечної країни.Документ Фінансове стимулювання менеджменту інноваційного підприємництва в системі стратегічного розвитку підприємств промислового сектору(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана Костянтинівна; Деділова, Тетяна ВікторівнаУ статті досліджено концептуальні засади щодо формування ефективного менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з акцентом на фінансову складову цього процесу. Встановлено, що проблема застосування ефективних механізмів менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з урахуванням фінансової складової є актуальною проблематикою сьогодення, яка потребує змістовних та обґрунтованих досліджень. Представлено авторське бачення дефініції категорій «інновація» та «інноваційна діяльність». Розроблено модель менеджменту організації інноваційної діяльності на промисловому підприємстві. Визначено механізми, які повинні сприяти формуванню інструментарію для ефективного менеджменту інноваційної діяльності. Побудовано комплексну структуру інноваційної діяльності промислового підприємства. Виявлено узагальнюючі показники, що характеризують рівень інноваційної активності підприємства. Доведено, що загальна система формування та розвитку інноваційно-активних підприємств повинна ґрунтуватися на наступних ключових принципах, зокрема: інноваційності; економічній рентабельності; орієнтації на перспективні споживчі потреби; адаптивності; обліку життєвого циклу інновацій; стратегічній ефективності; системності; вибудові пріоритетів; безперервності інноваційного розвитку. Визначено основні та актуальні для сучасного розвитку джерела фінансування інновацій промислового підприємства та проаналізовано основні з них. Зроблено узагальнюючий висновок, що фінансова складова є ключовим аспектом ефективності функціонування інноваційно-активних промислових підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Без наявності чітко структурованих джерел фінансування інноваційних проектів неможливе їхнє успішне виконання та отримання принципово нового або модифікованого продукту.