Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Комп'ютерні мережі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мезенцев, Микола Вікторович; Носков, Валентин ІвановичСамостійна робота студентів (СРС) є однією з найважливіших складових навчального процесу, визначає формування навичок, умінь та знань, прийомів пізнавальної діяльності та забезпечує інтерес до творчої роботи. Її метою є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом закріплення, поглиблення та систематизації набутих знань; формування навичок, умінь та знань, прийомів пізнавальної діяльності; забезпечення інтересу до творчої роботи. Під час виконання самостійної роботи студенти вивчають матеріали окремих тем шляхом опрацювання літератури, виконують індивідуальні завдання, а також здійснюють підготовку до занять та контролів. Метою викладання дисципліни «Комп’ютерні мережі» є одержання студентами загальних відомостей про організацію комп’ютерних мереж та їх класифікацію, існуючі технології, одержання знань та навичок практичного вирішення питань вибору топології мережі, розміщення мережі в рамках підприємства, вибору необхідних апаратних пристроїв та обладнання, проведення моделювання вибраної архітектури мережі та її режимів роботи, оцінки інформаційних параметрів вибраної мережі.Документ Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни "Комп'ютерні мережі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мезенцев, Микола Вікторович; Носков, Валентин ІвановичШироке застосування локальних комп’ютерних мереж можна віднести до однієї із характерних особливостей впровадження комп’ютерних технологій. Сучасні локальні комп’ютерні мережі об’єднують від двох персональних комп’ютерів до сотень. Об’єднання персональних комп’ютерів у мережу створює багато переваг користувачам. У першу чергу, це їх взаємний зв’язок та можливість мати доступ до використання збільшених комп’ютерних ресурсів. Методичні вказівки до курсового проєкту на тему «Проєктування локальної мережі» передбачають виконання самостійної роботи з курсу «Комп’ютерні мережі». У цьому курсі розглядаються основні принципи побудови локальних та глобальних комп’ютерних мереж, організація їх роботи, рівні та засоби управління, пасивне та активне обладнання, що використовується при проєктуванні, інженерні розрахунки параметрів та інше. Виконання курсового проєкту (КП) передбачає закріплення знань та придбання практичних навичок щодо проєктування локальних комп’ютерних мереж. Вихідні дані передбачають створення такої мережі для заданого плану розміщення будинків на обмеженій території. У роботі потрібно розмістити комп’ютерне обладнання в будинках; застосувати різні види топології їх з’єднання (шина, зірка, дерево); різні фізичні середовища для передачі сигналів (скручену пару, оптоволокно); передбачити на окремих ділянках мережі використання підвищених швидкостей передачі сигналів; відносно скорочення витрат та вимог надійності, виконати вибір та розміщення потрібного комутаційного обладнання, вибрати можливе пасивне обладнання. Для прийнятих конструктивних параметрів мережі провести розрахунки фізичної довжини окремих фрагментів з’єднувальних ліній, розрахувати максимальне віддалення комп’ютерів один від одного, виконати перевірку допустимого затримання та загасання сигналів і оцінити можливу ефективність роботи створеної мережі. Крім того, виконати початкове адміністрування мережі, а саме: розподілити спроєктовану локальну мережу на декілька ІР-мереж (шляхом обрання та налаштування маршрутизатора).Публікація Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Контроль та діагностика комп'ютерних систем"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Носков, Валентин Іванович; Панченко, Володимир Іванович; Баленко, Олексій ІвановичМетодичні вказівки містять методику виконання лабораторних робіт, метою яких є отримання студентами спеціальних навичок з діагностики та ремонту персональних комп’ютерів та ознайомлення з програмами тестування. Сучасний персональний комп’ютер являє собою не просто складний пристрій з електронними та електронно-механічними вузлами, але й пристрій, наповнений складними операційними системами, програмними пакетами, програмами тестування і самоперевірки вузлів і блоків, які беруть участь у роботі обчислювальної машини. Персональний комп’ютер та його програмне забезпечення з часом постійно ускладнюються і з’являються нові погляди на діагностику і ремонт комп’ютерних систем і комплексів. Раціонально складені лабораторні роботи по технічному обслуговуванню та ремонту комп’ютерних систем і комплексів дозволяють отримати спеціальні навички з діагностики та ремонту персонального комп’ютера за допомогою технічних засобів. Кожна лабораторна робота містить коротку теоретичну довідку, детальні алгоритми для проведення діагностики і опис використовуваної програми, а також практичні завдання та контрольні питання. Розроблені лабораторні роботи призначені для студентів спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія», але можуть бути корисні для студентів інших спеціальностей та викладачів.Документ Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з навчальної дисципліни "Комп'ютерна електроніка"(2023) Скородєлов, Володимир Васильович; Гейко, Геннадій Вікторович; Носков, Валентин ІвановичМетодичні вказівки до розрахунково-графічного завдання передбачають виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Комп'ютерна електроніка», цілями якої є: дати знання про елементну базу комп'ютерів (дискретних пасивних електронних компонентів, напівпровідникових приладів, мікросхем), принципи побудови на їх основі типових функціональних вузлів аналогових і аналого-цифрових пристроїв комп’ютерів та різного роду перетворювачів в мікропроцесорних та мікроконтролерних системах; забезпечити теоретичну та інженерну підготовку, необхідну для розробки, дослідження та експлуатації різноманітних аналогових пристроїв комп'ютерів, мікропроцесорних та мікроконтролерних систем, а також спеціалізованих комп’ютерних систем різного призначення; надати практичні навички розробки та аналізу апаратних засобів комп’ютерів, мікропроцесорних та мікроконтролерних систем з використанням сучасних програм моделювання електронних схем. Виконання розрахунково-графічного завдання передбачає закріплення знань і придбання практичних навичок щодо побудови, розрахунку та моделювання схем аналогових пристроїв. Кожен студент одержує індивідуальне завдання відповідно до його варіанту і уточнює вихідні дані у викладача. Дослідження роботи схем проводиться з використанням програм моделювання електронних схем. Теоретичні відомості та матеріали довідкового характеру, які необхідні для виконання даного розрахунково-графічного завдання, наведені в рекомендованій літературі та матеріалах лекцій. Виконання розрахунково-графічного завдання розглянуто на прикладах.Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Комп'ютерна електроніка"(2023) Скородєлов, Володимир Васильович; Гейко, Геннадій Вікторович; Носков, Валентин ІвановичМетодичні вказівки враховують можливість виконання практичних робіт як на універсальних монтажних платах з наборами перемичок, дискретних пасивних і напівпровідникових елементів, транзисторів і мікросхем, так і з використанням програм моделювання електронних схем. При проведенні практичних робіт слід керуватися наступними положеннями: 1) практичні заняття проводяться фронтально у всій групі, об’єм завдань визначає викладач; 2) до кожної практичної роботи необхідна самостійна підготовка, що включає вивчення теоретичного матеріалу та виконання необхідних проєктних робіт, теоретичний аналіз розроблених схем, побудова часових діаграм; 3) в ході виконання практичної роботи студенти повинні зібрати на універсальній монтажній платі або у програмі моделювання схему та виконати її дослідження; 4) по кожній практичній роботі складається звіт, що включає: тему і мету роботи, індивідуальне завдання, результати досліджень з поясненнями, висновки по всім дослідам; 5) всі розроблені схеми та результати досліджень, що створювались в програмах моделювання, необхідно представити викладачу для демонстрації працездатності схеми або пристрою, що моделюється. При здачі звіту про виконання практичної роботи, студенти повинні бути готові відповісти на контрольні питання, які знаходяться в методичних вказівках, і на додаткові питання за матеріалом, що вивчається.