Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт магістра(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Нікуліна, Олена Миколаївна; Копп, Андрій Михайлович; Хацько, Наталія Євгенівна; Лютенко, Ірина ВікторівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов'язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт магістра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки" освітньої програми "Комп'ютерні науки та інтелектуальні системи".Публікація Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Нікуліна, Олена Миколаївна; Копп, Андрій Михайлович; Хацько, Наталія Євгенівна; Лютенко, Ірина ВікторівнаМетодичні вказівки містять опис вимог до обов'язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Програмне забезпечення інформаційних систем".Документ Методичні вказівки до виконання практичних та лабораторних робіт за темою "Множини" з дисциплін "Дискретна математика" та "Комп’ютерна математика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Нікуліна, Олена Миколаївна; Хацько, Наталія Євгенівна; Хацько, Кирило ОлександровичТеорія множин – це розділ логіки та математики, в рамках якого вивчаються класи (множини) елементів довільної природи. Множина розуміється як довільна сукупність певних обє'ктів, що можна розрізнити та назвати елементами єдиного цілого. Методи теорії множин широко використовуються у всіх галузях сучасної математики, математичної логіки, отже, теорії та практики програмування. Вони мають важливе значення для питань обґрунтування логічними засобами. Проте з обґрунтуванням самої теорії множин виникають труднощі, не подолані й у наш час. Математичні дисципліни, у яких викладається теорія множин, спрямовані на організацію плавного переходу між шкільною та комп’ютерною математикою. Основні об’єкти дискретної математики, математичної логіки пояснюються та опрацьовуються елементарною та доступною мовою. Обговорюються навички використання деяких фундаментальних математичних ідей, наприклад, доказ, вимірюваність, індукція. Студенти долають неконтрольований страх перед позначеннями, формулюваннями, доказами, логічними висловлюваннями тощо, який може існувати на початкових етапах вивчання складних спеціальних дисціплін. Метою видання методичних вказівок є надання студентам навичок формулювання та вирішення завдань, що пов’язані з теорією множин.