Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження можливості покращення еколого-економічних показників та надійності транспортного дизеля
    (НТУ "ХПІ", 2015) Клименко, Олександр Миколайович; Пильов, Володимир Олександрович; Обозний, Сергій Володимирович; Ломакін, Олександр Миколайович
    Робота присвячена експериментальному дослідженню впливу регулювання температурного стану поршнів на еколого-економічні показники та надійність дизеля. Проаналізовано дані попередніх експериментальних та розрахункових досліджень в цьому напрямі. Описано експериментальний стенд та обрані режими випробувань. За результатами дослідження дані рекомендації щодо комплексного покращення показників екологічності та паливної економічності дизеля та обрано напрямок подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження впливу регулювання теплового стану поршня на показники дизеля
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пильов, Володимир Олександрович; Клименко, Олександр Миколайович; Обозний, Сергій Володимирович
    Робота присвячена експериментальному дослідженню впливу регулювання інтенсивності масляного охолодження поршнів на паливну економічність дизеля та емісію шкідливих речовин з його відпрацьованими газами. Проаналізовано дані попередніх експериментальних та розрахункових досліджень в цьому напрямі. Описано експериментальний стенд та обрані цикли випробувань. Виявлено позитивний вплив регулювання теплового стану поршнів дизеля на викиди монооксидів вуглецю та сумарних оксидів азоту, а також на димність відпрацьованих газів. За результатами дослідження дани рекомендації щодо зниження паливної економічності та обрано напрямок подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка механічних напружень у випускних клапанах методами тензометрії
    (НТУ "ХПІ", 2009) Триньов, Олександр Володимирович; Коваленко, В. Т.; Обозний, Сергій Володимирович; Куць, В. П.; Клименко, Олександр Миколайович
    Важливим етапом у створенні математичних моделей теплонапруженого стану деталей ДВЗ є їх перевірка на адекватність, яку проводять в ході моторних та безмоторних експериментів. Розглядається методика проведення безмоторного експерименту для аналізу напружено-деформованого стану випускного клапана швидкохідного дизеля 4ЧН12/14 з використанням тензометричних датчиків. Оцінюється вплив геометричної форми тарілки клапана та властивостей матеріалу на характер деформацій при прикладенні механічного навантаження. Підтверджується коректність розрахункової схеми закріплення в задачі механіки.