Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Цикл перетворення знань як складова частина концепції BPM
    (Цифрова друкарня №1, 2019) Копп, Андрій Михайлович; Орловський, Дмитро Леонідович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни "Архітектура та проектування програмного забезпечення. Частина 2"
    (2020) Орловський, Дмитро Леонідович; Копп, Андрій Михайлович; Чередніченко, Ольга Юріївна
    У сучасних умовах підвищення ефективності роботи підприємства завжди пов’язане з аналізом його діяльності. Наслідком такого аналізу може стати реорганізація діяльності підприємства. Одним з інструментів такої реорганізації може бути впровадження інформаційних систем, що забезпечують комплексне рішення задач менеджменту при керуванні підприємством. Проведення подібних заходів, як правило, пов’язане із серйозним ризиком. Можна навести багато прикладів, коли проекти по впровадженню готових або розроблених під замовлення інформаційних систем закінчувалися невдачею. Між тим існуючі та випробувані протягом багатьох лет методики та інструментальні засоби дозволяють мінімізувати ризики і вирішувати ключові питання, що виникають на різних етапах реорганізації бізнес-процесів підприємства, у тому числі реорганізації, що супроводжується впровадженням інформаційних систем. Методичні вказівки з виконання курсової роботи з курсу «Архітектура та проектування програмного забезпечення» призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю «Інженерія програмного забезпечення». Виконання курсової роботи повинно забезпечити закріплення теоретичних знань і практичних навичок, отриманих при вивченні лекційної та практичної частин дисципліни. В методичних вказівках розглянуті основні питання, пов’язані з виконанням курсової роботи, оформленням записки з курсової роботи, захистом курсової роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційна технологія діагностування та аналізу стану клієнтів для підприємства, що підтримує клієнтоорієнтовану стратегію
    (Чернігівський національний технологічний університет, 2016) Машейко, Ганна Олександрівна; Орловський, Дмитро Леонідович
    Підприємствам, які хочуть бути конкурентоспроможними в сучасних умовах, необхідно використовувати клієнто-орієнтовану стратегію. Увага підприємств повинна бути орієнтована на пошук шляхів утримання клієнтів і підвищення їх лояльності. Для того, щоб взаємодія з клієнтом була ефективною необхідно, щоб фахівець під час прийняття управлінських рішень покладався не на власне емпіричне мислення, а мав можливість вчасно виявити проблемну ситуацію, пов’язану з клієнтом, провести діагностування і з’ясувати, в якому стані знаходиться клієнт і які управлінські рішення можна здійснити для поліпшення його стану. Тому в цій роботі було побудовано бізнеспроцес діагностування стану клієнта, за допомогою діаграми варіантів використання відображено основні вимоги до програмного забезпечення, розроблено модель даних, яка дозволить вести як оперативний облік діяльності клієнтів, так і аналітичну діяльність, та розглянуто програмне забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностування стану клієнтів та споживачів як один із способів підвищення ефективності управління взаємовідносинами з клієнтами
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2016) Машейко, Ганна Олександрівна; Орловський, Дмитро Леонідович
    Об’єктом дослідження являється діагностування стану клієнтів та споживачів. Був проведений аналіз управління взаємовідносинами з клієнтами та споживачами як один з напрямів підвищення ефективності роботи сучасного підприємства. Зроблено огляд методів та підходів для вирішення задачі діагностування стану клієнтів, було розглянуто підходи основані на використанні нечіткої логіки та розпізнаванні образів. Була сформована базова множина показників діяльності клієнтів, забезпечений перехід від чисельних значень показників до бінарних та були розглянуті два методи розпізнавання образів. Для них було розроблене математичне, алгоритмічне та програмне забезпечення, яке дозволяє діагностувати стан клієнтів.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми моделювання міжпроцесної взаємодії у нотації BPMN
    (Центральноукраїнський національний технічний університеn, 2020) Копп, Андрій Михайлович; Орловський, Дмитро Леонідович
  • Ескіз
    Документ
    Проблемні ситуації в діяльності клієнтів, їх виявлення та діагностування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Машейко, Ганна Олександрівна; Орловський, Дмитро Леонідович
  • Ескіз
    Публікація
    Про один підхід до формування рекомендацій щодо удосконалення бізнес-процесів, пов'язаних з постачанням продукції
    (НТУ "ХПІ", 2014) Орловський, Дмитро Леонідович; Копп, Андрій Михайлович
    Пропонується підхід до формування рекомендацій щодо удосконалення бізнес-процесів, пов’язаних з постачанням продукції, на основі аналізу значень планових та фактичних показників логістичних бізнес-процесів моделі, та подальшого визначення бізнес-процесів, які потребують удосконалення. Для визначення планових показників бізнес-процесів пропонується вирішувати задачу визначення оптимального обсягу замовлення продукції.