Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до розрахункової роботи з дисципліни "Фінанси, гроші і кредит"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2023) Осипова, Світлана Костянтинівна; Кочетова, Тетяна Іванівна
    У системі формування світогляд майбутніх спеціалістів у сфері економічних та менеджерських спеціальностей важливе місце займає дисципліна «Фінанси, гроші і кредит». Виклики сучасного світу підкреслюють значення розвитку економічній науці і практиці дослідження сутності та механізмів функціонування категорій «фінанси», «гроші» і «кредит». З урахуванням регулярності функціонування гроші та грошовий ринок, банки, банківська система створює економіку державна політика в цілому та монетарна політика центрального банку зокрема, здійснюється державне регулювання всіх сфер господарського життя суспільства. Актуальною є підготовка фахівців, здатних аналізувати такі економічні явища, як фінанси, гроші, грошовий ринок та кредит, осмислювати зміни в їхньому функціонуванні та виробляти адекватні підходи в сучасній економічній політиці. Методичні вказівки до розрахункової роботи з дисципліни «Фінанси, гроші і кредит» складено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Фінанси, гроші і кредит» і рекомендовано для студентів денної та заочної форми навчання економічних та менеджерських спеціальностей. Робота містить програму навчальної дисципліни «Фінанси, гроші і кредит», завдання та методичні рекомендації щодо виконання розрахункової роботи, список джерел інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Фінанси підприємств"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2023) Назарова, Тетяна Юріївна; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    Дисципліна "Фінанси підприємств" є особливо важливою на етапі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", що необхідно для формування професійних навичок. Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається на базі дисциплін «Гроші і кредит», «Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка підприємства». Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається в комплексі з дисциплінами «Інвестування», «Економічний аналіз», «Математичне програмування». У даному курсі розкриті сутність фінансів підприємств, зміст і організацію їхньої фінансової діяльності; формування і розподіл прибутку, оподаткування підприємств; організацію грошових розрахунків і кредитування підприємств; організацію оборотних коштів і фінансове забезпечення відтворення основних засобів; фінансове планування, аналіз фінансового стану, проведення фінансової санації підприємств. Дані курсу не замінюють підручники з фінансів підприємств. Теоретичні основи викладаються у стислому вигляді. Даються тільки ті відомості, які необхідні для застосування методик, систем, форм і методів, які використовуються для фінансового забезпечення функціонування підприємств. Призначено для студентів спеціальностей 072 «Фінансі та банківська справа».
  • Ескіз
    Документ
    Фінансове стимулювання менеджменту інноваційного підприємництва в системі стратегічного розвитку підприємств промислового сектору
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана Костянтинівна; Деділова, Тетяна Вікторівна
    У статті досліджено концептуальні засади щодо формування ефективного менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з акцентом на фінансову складову цього процесу. Встановлено, що проблема застосування ефективних механізмів менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з урахуванням фінансової складової є актуальною проблематикою сьогодення, яка потребує змістовних та обґрунтованих досліджень. Представлено авторське бачення дефініції категорій «інновація» та «інноваційна діяльність». Розроблено модель менеджменту організації інноваційної діяльності на промисловому підприємстві. Визначено механізми, які повинні сприяти формуванню інструментарію для ефективного менеджменту інноваційної діяльності. Побудовано комплексну структуру інноваційної діяльності промислового підприємства. Виявлено узагальнюючі показники, що характеризують рівень інноваційної активності підприємства. Доведено, що загальна система формування та розвитку інноваційно-активних підприємств повинна ґрунтуватися на наступних ключових принципах, зокрема: інноваційності; економічній рентабельності; орієнтації на перспективні споживчі потреби; адаптивності; обліку життєвого циклу інновацій; стратегічній ефективності; системності; вибудові пріоритетів; безперервності інноваційного розвитку. Визначено основні та актуальні для сучасного розвитку джерела фінансування інновацій промислового підприємства та проаналізовано основні з них. Зроблено узагальнюючий висновок, що фінансова складова є ключовим аспектом ефективності функціонування інноваційно-активних промислових підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Без наявності чітко структурованих джерел фінансування інноваційних проектів неможливе їхнє успішне виконання та отримання принципово нового або модифікованого продукту.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інвестиційної діяльності підприємств в контексті цифрової трансформації
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Осипова, Світлана Костянтинівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.