Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні та практичні аспекти управління фінансовою стійкістю підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Осипова, Світлана Костянтинівна; Корзун, Валерія СергіївнаУ статті розглянуто основні наукові підходи щодо визначення сутності понять фінансова стійкість і механізм управління підприємством, запропоновано трактування поняття механізм управління фінансовою стійкістю підприємства та визначено основні етапи процесу його формування. Охарактеризовано діяльність українського підприємства ТОВ "Стальконструкція". Визначено, що протягом 2019-2021 рр. баланс підприємства є абсолютно ліквідним, що свідчить про достатню кількість коштів для погашення поточних зобов'язань. Показники ділової активності ТОВ "Стальконструкція" у 2019-2021 роках позитивно характеризують діяльність підприємства, а саме власний капітал використовується підприємством ефективно, спостерігаємо збільшення швидкості оборотності запасів, готової продукції, кредиторської заборгованості та зростання ефективності їх використання, що позитивно відображається на діловій активності підприємства. Зроблено висновки, що підприємству необхідно використовувати в своїй господарській діяльності більше позикових засобів довгострокового фінансування, що підвищить рентабельність власного капіталу.Документ Фінансове стимулювання менеджменту інноваційного підприємництва в системі стратегічного розвитку підприємств промислового сектору(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана Костянтинівна; Деділова, Тетяна ВікторівнаУ статті досліджено концептуальні засади щодо формування ефективного менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з акцентом на фінансову складову цього процесу. Встановлено, що проблема застосування ефективних механізмів менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з урахуванням фінансової складової є актуальною проблематикою сьогодення, яка потребує змістовних та обґрунтованих досліджень. Представлено авторське бачення дефініції категорій «інновація» та «інноваційна діяльність». Розроблено модель менеджменту організації інноваційної діяльності на промисловому підприємстві. Визначено механізми, які повинні сприяти формуванню інструментарію для ефективного менеджменту інноваційної діяльності. Побудовано комплексну структуру інноваційної діяльності промислового підприємства. Виявлено узагальнюючі показники, що характеризують рівень інноваційної активності підприємства. Доведено, що загальна система формування та розвитку інноваційно-активних підприємств повинна ґрунтуватися на наступних ключових принципах, зокрема: інноваційності; економічній рентабельності; орієнтації на перспективні споживчі потреби; адаптивності; обліку життєвого циклу інновацій; стратегічній ефективності; системності; вибудові пріоритетів; безперервності інноваційного розвитку. Визначено основні та актуальні для сучасного розвитку джерела фінансування інновацій промислового підприємства та проаналізовано основні з них. Зроблено узагальнюючий висновок, що фінансова складова є ключовим аспектом ефективності функціонування інноваційно-активних промислових підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Без наявності чітко структурованих джерел фінансування інноваційних проектів неможливе їхнє успішне виконання та отримання принципово нового або модифікованого продукту.Документ Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана КостянтинівнаУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.