Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в цифровому маркетинговому середовищі
    (Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор Валерійович
    Стаття розглядає тему ефективності використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в сучасному цифровому маркетинговому середовищі. В основі розгляду лежить аналіз сучасних тенденцій цифрового маркетингу та визначення ролі різноманітних інтерактивних інструментів у взаємодії з аудиторією. Стаття вивчає вплив різних інтерактивних засобів, таких як соціальні медіа, вебінари, онлайн-опитування, месенджери, на створення ефективної комунікації та залучення цільової аудиторії. Окрема увага приділяється використанню CRM-систем для збору та обробки даних про клієнтів, що дозволяє персоналізувати маркетингові стратегії та підвищувати рівень задоволеності клієнтів. Докладно аналізуються позитивні аспекти та виклики, пов'язані із використанням цих інструментів, які можуть виникнути в контексті цифрового маркетингу. Вони також надають конкретні практичні рекомендації та стратегії для оптимізації використання інтерактивних інструментів та CRM-систем з метою досягнення максимальної ефективності. Завдяки науковому підходу та практичній орієнтації, дослідження цієї статті може бути корисним для маркетологів, менеджерів з розвитку бізнесу, а також для фахівців, які відповідають за стратегії бренду, прагнучи покращити свої цифрові маркетингові підходи та зміцнити відносини з клієнтами за допомогою інтерактивних інструментів та CRM-систем.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив інформаційних технологій на стратегії маркетингу: аналіз тенденцій і викликів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор Валерійович
    Стаття аналізує зміни, що відбулися в стратегіях маркетингу через використання новітніх технологій. Переваги та виклики, пов'язані із застосуванням інформаційних технологій в маркетингових стратегіях, ретельно аналізуються для розкриття їхнього впливу на ефективність підприємств. Висвітлено важливі техно логічні інновації, такі як аналітика даних, соціальні мережі та електронна комерція, які формують сучасний ландшафт маркетингу. Дослідження також детально розглядає виклики, що виникають у зв'язку зі зростанням використання інформаційних технологій в маркетингу. Зокрема, висвітлено питання щодо конфіденційності даних та етичних аспектів використання технологій у маркетингових практиках. Розглядається важливість адаптації стратегій маркетингу до швидко змінного технологічного середовища для забезпечення конкурентоспроможності. Мета даного дослідження полягає в докладному вивченні впливу інформаційних технологій на стратегії маркетингу та виявленні ключових тенденцій та викликів, що виникають в сучасному бізнес-середовищі. Дослідження спрямоване на аналіз змін в маркетингових підходах та стратегіях, обумовлених використанням новітніх технологій, які зазнали широкого застосування в корпоративному сектор.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України
    (ТОВ "ДСК-центр", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Дрепін, Іван Миколайович ; Паймаш, Ганна Василівна
    Стаття виокремлює важливий аспект економічного розвитку країн через призму цифрового маркетингу. Основна мета дослідження полягає в аналізі та ідентифікації конкретних особливостей застосування цифрових маркетингових стратегій у відновленні економічного потенціалу України. Мета статті, — оцінити вплив цифрового маркетингу на процеси відбудови економіки України, ідентифікувати ключові аспекти та визначити оптимальні стратегії для забезпечення стійкого розвитку.Стаття розкриває позитивний вплив застосування цифрових маркетингових інструментів на економіку України. Серед результатів визначаються зростання обсягів продажів, підвищення відомості про бренди та збільшення конкурентоспроможності компаній. Дослідження підтверджує, що впровадження цифрових маркетингових стратегій сприяє значущому зростанню обсягів продажів для підприємств різних галузей економіки. Зокрема, використання ефективних інструментів органічного та платного просування допомагає підприємствам залучати нових клієнтів та збільшувати конверсію. Використання соціальних мереж, контент-маркетингу та інших цифрових платформ сприяє підвищенню відомості про бренди. Споживачі стають більш обізнаними щодо продуктів та послуг, що дозволяє підприємствам займати більш впевнену позицію на ринку. Компанії, які успішно використовують цифрові маркетингові стратегії, стають більш конкурентоспроможними. Ефективне використання аналітики та персоналізованих стратегій дозволяє підприємствам визначати та втілювати інновації, а також адаптуватися до змін в споживчому попиті та кон'юнктурі ринку. Дослідження вказує на те, що цифровий маркетинг може служити інструментом для підтримки малих та середніх підприємств, допомагаючи їм отримувати доступ до нових ринків та розширювати свою клієнтську базу без значних витрат. Застосування цифрових інструментів аналітики та тестування дозволяє підприємствам точно визначати ефективність своїх маркетингових кампаній та швидко реагувати на зміни в стратегії в реальному часі. Об'єктивні результати дослідження вказують на те, що впровадження цифрового маркетингу є ключовим чинником для досягнення позитивних економічних показників у відновлювальному процесі України. Стаття вносить вагомий внесок у науковий дискурс, пропонуючи глибокий аналіз конкретних аспектів застосування цифрового маркетингу в контексті відбудови економіки. Дослідження розкриває нові підходи та можливості, сприяючи розширенню знань у галузі економічної теорії та маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції та перспективи розвитку інклюзивного маркетингу
    (International Center of Social Sciences and Humanities, 2023) Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна складова поняття "людина з особливими потребами"
    (2023) Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок між поняттями людський потенціал та капітал людини з особливими потребами у соціальному вимірі
    (2023) Паймаш, Ганна Василівна
    На основі проведеного аналізу літературних джерел визначення понять людський потенціал та капітал було виявлено, що таким поняттям, як людський потенціал та капітал людини з особливими потребами у працях вчених не було приділено увагу. Було досліджено та проаналізовано теоретичні закономірності формування концепцій людського потенціалу та капіталу, здійснено їх порівняльну характеристику, проведено розмежування понять "людський потенціал людини з особливими потребами" та "людський капітал людини з особливими потребами" та їх теоретичне обґрунтування. Наведено фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на розвиток та формування людського потенціалу та капіталу людини з особливими потребами з точки зору їх взаємозв'язків. Сформульовано своє визначення понять людський потенціал та капітал людини з особливими потребами, які раніше не використовувалися. Відмінністю запропонованих визначень є те, що вони базуються на основі маркетингу, як основи забезпечення гармонійного взаємозв'язку між внутрішніми та зовнішніми факторами розвитку відповідно до особливих потреб людини. Елементом наукової новизни є розробка та теоретичне обґрунтування понять людського потенціалу та капіталу людей з особливими потребами, особливостями якого є гармонійне використання взаємозв'язків між внутрішніми (сім'я, виховання, фінансове благополуччя, дозвілля, тривалість життя) та зовнішніми факторами (суспільство, безпека, охорона здоров'я, освіта, культура), що виникають у процесі взаємодії та впливають на розвиток та формування потенціалу та капіталу людини з особливими потребами. Викладені положення відрізняються від існуючих концепцій збагаченням змісту та структурних складових, їх характеристик, доповненням та розширенням предметної галузі щодо людини з особливими потребами.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованого підприємства
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив цифровізації маркетингу на ефективність виробництва
    (Державний біотехнологічний університет, 2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг персоналу з особливими потребами як інноваційний підхід до управління людськими ресурсами
    (Видавничий дім "Гельветика", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна
    Тематика привертання уваги до осіб з обмеженими можливостями, особливими потребами, наявністю інвалідності, їх економічний внесок в розвиток держави, регіону, території стає більш актуальною та більш прискіпливою до деталей практичної реалізації багатьох теоретичних та абстрактних на даний час цілей. Дана стаття визначає,найперше, регламентаційні орієнтири, прийняті ще в кінці ХХ та на початку ХХІ століття в країнах Європейського Союзу та інших розвинених країнах щодо подолання дискримінації різного ступеня щодо доступу людей з інвалідністю до соціальних благ, дотримання ї прав та свобод на працю, відпочинок, рівну з іншими оплату праці, фізичного доступу до наявних суспільних послуг, громадських обговорень та ін. Далі наголошено на тому, що кількість осіб з інвалідністю зростає через поширення техногенних та гуманітарних катастроф антропогенного характеру, що зумовлює необхідність розуміння, що ці особи згодом стануть невід’ємною частиною суспільства і повинні приносити додатковий дохід, зуміти себе утримувати і знижувати соціальне навантаження. Тому запропоновано інноваційні підходи до маркетингу персоналу з обмеженими можливостями. Перший підхід – використати традиційну формулу визначення чисельності персоналу в компанії (на підприємстві) з модифікацією питань Вашингтонської групи партнерів ЕСНО щодо виміру індикаторів рівня інвалідності працівника і формування "розумного простору" його робочого місця. Другий інноваційний напрямок – провести аудит робочих місць усієї компанії і визначити, яку роботу можуть оптимально виконувати особи з інвалідністю. Врахувати в моделі повну чи часткову заміну наявного персоналу особами з інвалідністю, визначити втрати і необхідні заходи компанії щодо облаштування робочих місць, території та приміщень під потреби осіб з інвалідністю. Третій інноваційний напрямок – введення в робочий колектив особи з інвалідністю для адаптації колективу до присутності таких осіб, визначення їх потреб на місці, врахування втрат компанії для переробки усіх функціональних складових робочих приміщень під потреби таких працівників (посадові інструкції, робочі місця, санітарні зони, приміщення та територію загалом, відношення персоналу, наявність супроводжуючої особи з працівником з інвалідністю тощо). Дані напрями не претендують на повне охоплення наростаючої проблеми кількості осіб з інвалідністю на робочих місцях, але на методичному та практичному рівнях готують суспільство та окремі компанії, підприємства, території, громади до подолання бар’єрів та дискримінації таких працівників, дотримання та відновлення їх прав та свобод щодо працевлаштування, професійної реалізації та самообслуговування.