Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток моделей маркетингу-мікс з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (2023) Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що зміна наявних підходів до завдань розробки моделей маркетинг-мікс, на наш погляд, буде здійснюватися з акцентуванням і посиленням уваги в сторону споживача, вироблення не товарів (продуктів, послуг), а цінностей та різкого посилення рівня комунікацій між підприємством-розробником та його споживачем. У перспективі саме комунікаційна політика буде формувати головну роль при розподілу конкурентних сил на цільових для підприємства ринках.