Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Перерва, Петро Григорович; Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    У статті розглянуто основні підходи до управління бізнес-процесами в контексті інноваційного розвитку інтернет-торгівлі. Системи управління бізнес-процесами є критично важливими для інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації. Вони дозволяють підприємствам ефективно впроваджувати нові технології, оптимізувати свої процеси та підвищувати загальну конкурентоспроможність. Проведено дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі, що є важливим кроком до вдосконалення управлінських процесів в умовах цифрової економіки. Зроблено висновок про те, що використання систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет торгівлі сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та адаптивності підприємств, що дозволяє швидко реагувати на зміни ринку і забезпечувати високу якість обслуговування клієнтів. Сформовано та проаналізовано базові складові систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств включають процесне моделювання, автоматизацію процесів, управління даними, управління змінами та клієнтоорієнтованість. Впровадження цих складових сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та конкурентоспроможності підприємств в умовах швидкозмінних ринкових умов. Подальші дослідження та впровадження систем управління бізнес-процесами допоможуть промисловим підприємствам адаптуватися до швидко змінюваних ринкових умов та досягти довгострокового успіху.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості діджиталізації сфери бізнес-процесів
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано виділити три основні об'єкти цифрової трансформації промислового підприємства: клієнтський досвід, бізнес-процеси та фінансові моделі. Для формування і постійного покращення рівня клієнтського досвіду рекомендуємо проводити дослідження споживачів за допомогою інструментів аналітики та соціальних мереж.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження переваг ніаршорингу (nearshoring) для країн східної Європи
    (Сумський державний університет, 2024) Копиця, Андрій Олегович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді запропоновано визначати ніаршорин як аутсорсинг бізнес-процесів компаній, розташованих у сусідніх країнах по відношенню до замовника. Цей вид аутсорсингу особливо популярний серед західноєвропейських компаній, які вважають за краще замовляти веб-розробку своїх продуктів у Східній Європі. На сьогоднішній день ніаршоринг вважається хорошою та ефективною альтернативою офшорингу та оншорингу
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології в сфері бізнес-процесів
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Перерва, Петро Григорович; Колотюк, Олена Іванівна
    Сьогодні цифрова трансформація бізнес-процесів є необхідною умовою виживання бізнесу будь-якого розміру. Саме цифрові технології та інструменти дозволяють компаніям залишатися актуальними та конкурентоспроможними на сучасних ринках. Цифровізація бізнес-процесів для компаній малого та середнього бізнесу дозволяє таким компаніям виходити на нові ринки
  • Ескіз
    Публікація
    Діджиталізація бізнес-процесів на підприємствах агропромислового комплексу
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Шаульська, Лариса Володимирівна
    У статті розглянуто проблеми та бар’єри, які гальмують процеси діджиталізації на аграрних підприємствах та розроблено можливі шляхи їх подолання. Технологічний бар’єр пов'язаний з технічними складнощами розробки, надання та доступу працівників агропідприємств до інформаційних технологій. Людський бар’єр пов'язаний з формування знань та компетенцій працівників в сфері ІТ-бізнесу та формуванням впевненості керівників всіх рівнів в доцільності та ефективності їх впровадження та використання. Досліджено еволюцію та сформовані методичні рекомендації щодо переходу агропідприємств від традиційних бізнес-моделей до єдиного цифрового простору процесів виробництва та здешевлення агропродукції в рамках цифрової екосистеми. Доведено, що розвиток та впровадження цифрових аграрних екосистем на базі національних та регіональних цифрових платформ дозволить створити необхідне інвестиційне середовище, наявність якого є ключовим фактором інтенсивного розвитку аграрного сектору.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження сутності інформаційного потенціалу підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Перерва, Петро Григорович; Нестеров, Дмитро Олександрович
    Під інформаційною діяльністю промислового підприємства пропонується розуміти сукупність економічної інформації та організаційних, нормативних, правових, технічних та програмних засобів, що забезпечують можливість збирання, передачі, накопичення, зберігання та актуалізації інформації, а також реалізована можливість надання її користувачам відповідно до конкретних запитів у зручній для них формі, у задані терміни та за обумовленою ціною.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна безпека як складова ефективного бізнесу
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Кравцов, Владислав Юрійович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що економічна безпека промислового підприємства характеризується наступними чинниками: висока фінансова ефективність, самостійність і стійкість підприємства; розвиток і конкурентоспроможність технологічної бази підприємства; високий рівень організації управління підприємством; жорсткий відбір персоналу; забезпечення дотримання екологічних стандартів; ефективний механізм правового регулювання всіх сфер діяльності компанії; забезпечення інформаційної безпеки підприємства; гарантії безпеки співробітників компанії, а також збереження їх майна та професійних інтересів.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна оцінка аутсорсингу: інформаційні та логістичні послуги
    (ТЕС, 2021) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Розглянуто теоретико-методологічні питання аутсорсингу як економічної категорії. Сформовано систему показників, врахування яких в повній мірі відтворює рівень економічного ефекту при використанні інформаційних та логістичних технологій у виробничо-комерційній сфері промислового підприємства. До них можуть бути віднесені показники як прямої дії (ефект аутсорсингу безпосередньо пов'язаний з виконанням конкретної функції або бізнес-процесу), так і непрямої дії (ефект аутсорсингу безпосередньо з цією функцією не пов'язаний). Для розрахунку показників економічної оцінки використання аутсорсингу інформаційних та логістичних технологій запропоновано метод синтезу показників економічної ефективності. Такий підхід суттєво розширює сферу економічної оцінки доцільності використання послуг аутсорсера і дозволяє більш точно та об’єктивно оцінити його переваги при використання аутсорсингу інформаційних та логістичних послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до оцінювання ефективності використання IT-аутсорсингу
    (ТЕС, 2021) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    У статті досліджено існуючі науково-методичні підходи до оцінки ефективності використання аутсорсингу інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності промислових підприємств. Сформульовано методичні рекомендації щодо оцінки ефективності та результативності механізму ІТ-аутсорсингу, що дозволяє визначити результат його впровадження і напрямок його подальшого розвитку. Запропоновано методичні рекомендації щодо прийняття рішення про ІТ-аутсорсингу, застосування якого є частиною процедури прийняття рішення про використання аутсорсингу в роботі підприємства і передбачає послідовне виконання заходів по виявленню бізнес-процесу для передачі на аутсорсинг з метою підвищення якості та ефективності виконання делегованих процесів. Запропоновано графічний порівняльний метод аналізу ефективності рішень щодо використання аутсорсингу сторонніми підприємствами i практичної реалізації ІТ-функції власними силами підприємства.