Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Глобальна економіка"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подре, Ольга Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Конспект лекцій з курсу "Глобальна економіка" розглядає широкий спектр тем, пов'язаних з економічними процесами на світовому рівні, представляє собою систематизований огляд основних тем, концепцій і тенденцій, що характеризують сучасний світовий економічний ландшафт. Лекції охоплюють такі аспекти, як міжнародна торгівля (розгляд теорій торгівлі, дослідження моделей торгівлі та їх застосування до сучасних реалій.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Аутсорсинг багатонаціональних підприємств"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович
    Досліджено та проаналізовано поняття аутсорсингу, історичні передумови появи аутсорсинга, розвиток міжнародного ринку аутсорсингових послуг, розвиток ринку аутсорсингових послуг в Україні, визначення основних переваг, недоліків та ризиків використання аутсорсингу багатонаціональних підприємств на міжнародному та вітчизняному ринку, нормативно-правове законодавство щодо регулювання аутсорсингових послуг, запропоновано методи визначення ефективності міжнародного аутсорсингу.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційний механізм управління інтелектуальною власністю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    На сучасному етапі розвитку економіки країни наукові знання, інформація, професійний, науковий та культурний потенціал суспільства, що складають його інтелектуальні ресурси, визначають структуру національної економіки, якість товарів, що виробляються, ефективність функціонування національного господарства. Процеси інтелектуалізації виробничих процесів, ускладнення систем управління підприємствами та організаціями нагально потребують адекватного аналізу змісту та сутності поняття інтелектуальних ресурсів та інтелектуального капіталу, які в цей час становляться основним ресурсом виробництва. В умовах трансформації українського суспільства та становлення інноваційної економіки основними факторами соціально-економічного розвитку стає науково-технічний прогрес, широке розповсюдження та використання інновацій, підвищення ролі і масштабів освоєння об’єктів інтелектуальної власності. Разом з тим, слід відмітити, що українська економіка ще недостатньо сприймає досягнення науково-технічного прогресу і значний науково-технічний потенціал, яким володіє наша країна, не використовується належним чином. Виходячи з цього, стратегічним завданням розвитку економіки України і підвищення її конкурентоздатності є формування ефективного механізму створення, правової охорони та втягнення в господарський обіг результатів інтелектуальної діяльності в сфері науки і технологій. Ефективне використання інтелектуальних ресурсів дає можливість підприємствам отримати додаткові конкурентні переваги і стає пріоритетним ресурсом і фактором виробництва, забезпечує їм стійкі переваги на певному сегменті ринку. Все це стає можливим тільки при наявності ефективного і зручного в користуванні механізму комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності (ОІВ), наявний зміст якого в нашій країні ще далекий до ідеального і нагально потребує свого розвитку і вдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Основи наукових досліджень в економіці та міжнародних економічних відносинах"
    (2023) Перерва, Петро Григорович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Черепанова, Вікторія Олександрівна
    Конспект лекцій призначений для студентів, які вивчають курси «Основи наукових досліджень» в економіці та в міжнародних економічних дослідженнях, виконують дослідження з управлінських та економічних дисциплін у процесі навчання в університеті. Знання дослідницьких методик і навички проведення елементарних досліджень необхідні також для виконання дипломних кваліфікаційних робіт.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Управління міжнародними проектами"
    (2023) Перерва, Петро Григорович; Крамськой, Дмитро Юрійович; Глізнуца, Марина Юріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Конспект лекцій призначений для студентів спеціальності «Економіка», які вивчають дисципліну «Управління проектами» та спеціальності «Міжнародні економічні відносини», які вивчають дисципліну «Управління міжнародними проектами». Знання дослідницьких методик в сфері економіки, маркетингу та управління міжнародними проектами, необхідні також для виконання дипломних кваліфікаційних робіт. Досвід багатьох країн свідчить, що система управління проектами є потужним засобом виходу з економічної кризи, методом вирішення масштабних наукових, виробничих та соціальних проблем.
  • Ескіз
    Публікація
    Ціноутворення на міжнародному ринку
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст та методи ціноутворення на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження цін на міжнародному ринку, їх розрахнки, прогнозування, регулювання та оформлення результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний інтернет маркетинг
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст інтернет маркетиннгу на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження інтернет маркетингу на міжнародному ринку та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринку
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження міжнародному ринку та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія Петрівна
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетингом туристичної діяльності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії, етапи маркетингових досліджень. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів маркетингових досліджень в туризмі та оформлення їх результатів; список корисної літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.