Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Сутність наукових досліджень у міжнародному маркетингу та їх інформаційно-аналітичне забезпечення
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Крамськой, Дмитро Юрійович; Побережний, Роман Олегович; Перерва, Петро Григорович
    Виявлена нова тенденція в поведінці споживачів є передвісником змін у способі життя, тобто споживання товарів і послуг, які не є предметами повсякденного вжитку і не роблять дірки в бюджеті. Виробники, які відчули це, тепер прагнуть створити продукцію, яка б переслідувала споживачів, незалежно від їх реального фінансового становища і статусу, але немов для особливого випадку, щоб порадувати себе і свою сім'ю в скрутну годину
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення сільського господарства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Кузьмінський, Костянтин Максимович; Остапенко, Денис Сергійович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано встановити спеціальні законодавчі положення, в яких виділити види інформації, яка повинна входити до системи державного інформаційного забезпечення у сфері сільського господарства, зокрема, інформацію про виконання загальнодержавних та галузевих цільових програм; про стан розвитку рослинницької та тваринницької галузей.
  • Ескіз
    Документ
    Цифровий маркетинг: особливості впровадження та ефективність використання
    (2021) Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Ключовий фактор цього виду маркетингу – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції digital marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення вартостної оцінки бренду по методиці компанії Іnterbrand
    (2021) Кононюк, Олександр Олександрович; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand
    (2021) Кононюк, Олександр Олександрович; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.
  • Ескіз
    Документ
    Креативні технології digital-маркетингу
    (2021) Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Ключовий фактор цього виду маркетингу – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції digital marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Реєстри та бази даних – основа блокчейн технологій в економічній системі підприємства
    (Полтавська державна аграрна академія, 2021) Кучинський, Володимир Анатолійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що сутність технології блокчейн можливо описати таким чином – це цифрові записи об’єднані в блоки, які на основі алгоритму пов’язуються "ланцюгом" між собою згідно здійснених операцій.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне дослідження структури ринку праці
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2021) Кучинський, Володимир Анатолійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що завдання держави полягає в тому, щоб врахувати в механізмі зайнятості співіснування двох систем відносин – адміністративних і економічних з використанням всіх можливостей державного сектора економіки у розв'язанні проблем та всіляко сприяти створенню ринкового сектора економік.