Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність наукових досліджень у міжнародному маркетингу та їх інформаційно-аналітичне забезпечення(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Крамськой, Дмитро Юрійович; Побережний, Роман Олегович; Перерва, Петро ГригоровичВиявлена нова тенденція в поведінці споживачів є передвісником змін у способі життя, тобто споживання товарів і послуг, які не є предметами повсякденного вжитку і не роблять дірки в бюджеті. Виробники, які відчули це, тепер прагнуть створити продукцію, яка б переслідувала споживачів, незалежно від їх реального фінансового становища і статусу, але немов для особливого випадку, щоб порадувати себе і свою сім'ю в скрутну годинуДокумент Інформаційне забезпечення сільського господарства(Полтавський державний аграрний університет, 2023) Кузьмінський, Костянтин Максимович; Остапенко, Денис Сергійович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано встановити спеціальні законодавчі положення, в яких виділити види інформації, яка повинна входити до системи державного інформаційного забезпечення у сфері сільського господарства, зокрема, інформацію про виконання загальнодержавних та галузевих цільових програм; про стан розвитку рослинницької та тваринницької галузей.Документ Цифровий маркетинг: особливості впровадження та ефективність використання(2021) Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Ключовий фактор цього виду маркетингу – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції digital marketing.Документ Інформаційне забезпечення вартостної оцінки бренду по методиці компанії Іnterbrand(2021) Кононюк, Олександр Олександрович; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.Документ Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand(2021) Кононюк, Олександр Олександрович; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.Документ Креативні технології digital-маркетингу(2021) Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Ключовий фактор цього виду маркетингу – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції digital marketing.Документ Реєстри та бази даних – основа блокчейн технологій в економічній системі підприємства(Полтавська державна аграрна академія, 2021) Кучинський, Володимир Анатолійович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що сутність технології блокчейн можливо описати таким чином – це цифрові записи об’єднані в блоки, які на основі алгоритму пов’язуються "ланцюгом" між собою згідно здійснених операцій.Документ Інформаційне дослідження структури ринку праці(Київський національний університет культури і мистецтв, 2021) Кучинський, Володимир Анатолійович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що завдання держави полягає в тому, щоб врахувати в механізмі зайнятості співіснування двох систем відносин – адміністративних і економічних з використанням всіх можливостей державного сектора економіки у розв'язанні проблем та всіляко сприяти створенню ринкового сектора економік.