Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Системний підхід педагогічного процесу підготовки студентів технічних спеціальностей
    (2022) Петренко, Олександр Олексійович; Черкашина, Вероніка Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження педагогічних підходів покращення тренувального процесу в армрестлінгу
    (Artmedia 24, Satteldorf, Germany, 2024) Петренко, Володимир Олексійович; Петренко, Олександр Олексійович
    Представлено дослідження, які базуються на системному аналізі, що дозволило комплексно підійти до вирішення педагогічних питань покращення тренувального процесу в армрестлінгу. Методика системного аналізу, яку використано в представлених дослідженнях, дозволила проаналізувати діючи принципи фізичної підготовки в армрестлігну з врахуванням фізіологічних можливостей спортсменів – армрестлерів. На основі проведеного аналізу сформовано комплекс силових вправ для комбінованого режиму тренування спортсменів – армрестлерів, в тому числі і спортсменів– армрестлерів з обмеженими можливостями, а саме вадами зору. Представлений напрямок дозволить покращити тренувальний процес під час підготовки до змагань і може бути доцільний під час тренування спортсменів – армрестлерів з вадами зору.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу курсантів військових вищих навчальних закладів України
    (Технологічний Центр, 2019) Петренко, Олександр Олексійович; Петренко, Володимир Олексійович
    Проаналізовано методи армспорту та особливості їх впровадження в навчально-тренувальний процес підготовки курсантів військових вищих навчальних закладів України. Запропоновано впроваджувати ці методи під час занять з фізичної підготовки шляхом об'єднання технічних прийомів і методів в раціональний ланцюг рухових дій. Обґрунтовано взаємозв'язок і взаємозалежність структури рухів і рівня розвитку фізичних якостей за умов застосування методів армспорту в період послідовного виконання занять на тренажерах і з партнерами під час самостійного заняття фізичною підготовкою.