Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Поршень двигуна внутрішнього згоряння
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2021) Марченко, Андрій Петрович; Кравченко, Сергій Олександрович; Олійник, Олександр Купріянович; Ткачук, Микола Анатолійович; Соболь, Олег Валентинович; Пильов, Володимир Олександрович
    Поршень двигуна внутрішнього згоряння, який містить головку і юбку, на робочій поверхні якої виконані трапецеїдальні канавки, причому у верхній частині робочої поверхні юбки від осі пальця до головки поршня кути трапеції з контактуючою поверхнею гільзи циліндра розташовані таким чином, що кут від 30° до 45° спрямований до голівки поршня, а кут від 10° до 15° спрямований в сторону осі пальця, та кути трапецеїдальних канавок, що знаходяться від осі пальця до нижньої частини поверхні юбки розташовані таким чином, що кут від 30° до 45° спрямований до нижньої частини поверхні юбки, а кут від 10° до 15° спрямований у сторону осі пальця. Висота трапецеїдальних канавок та їх кількість вибираються з умови необхідності збереження 60-70 % бокової опорної площі поверхні юбки поршня, а глибина канавок вибирається з умови - максимально допустимий зазор між гільзою і поршнем та плюс товщина оливної плівки при гідродинамічному режимі змащування між гільзою циліндра і поршнем. Поверхня юбки поршня, що контактує з гільзою циліндра, зміцнена методом дискретного електроіскрового зміцнення, причому коефіцієнт дискретності становить 60-75 % від загальної площі контакту.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка напрямів підвищення ефективності масляного охолодження
    (НТУ "ХПІ", 2010) Матюха, О. В.; Пильов, Володимир Олександрович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Турчин, В. Т.
    В статті приведений аналіз ефективності методів охолодження поршнів маслом, запропоновані напрями підвищення ефективності масляного охолодження. Показано, що вирівнювання температурного поля в коловому напрямку кромки камери згоряння дозволяє зменшити теплонапруженість поршня.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методики визначення ресурсної міцності поршнів тракторних дизелів
    (НТУ "ХПІ", 2007) Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Кузьменко, А. П.
    Виконано уточнення методики оцінки величини накопичених пошкоджень в високотеплонапружених деталях двигунів. Показано вплив моделі експлуатації двигуна на ресурсну міцність поршня. Розроблено комплекс економічних моделей оцінки ресурсної міцності поршня тракторного дизеля для різних конструктивних варіантів.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення економічності методу прогнозування ресурсної міцності поршнів двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення
    (НТУ "ХПІ", 2009) Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Омельченко, І. Г.
    Запропоновано методику отримання економічних моделей експлуатації двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення для прогнозування ресурсної міцності високотеплонапружених деталей камери згоряння, зокрема поршнів. Розроблені нестаціонарні моделі експлуатації дизелів автомобільного, комбайнового й тракторного призначення, що забезпечують менші, у порівнянні з існуючими моделями, витрати часу на проведення розрахунків.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення економічності методу прогнозування ресурсної міцності поршнів двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення
    (НТУ "ХПІ", 2009) Пильов, Володимир Олександрович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Омельченко, І. Г.
    Запропоновано методику отримання економічних моделей експлуатації двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення для прогнозування ресурсної міцності високотеплонапружених деталей камери згоряння, зокрема поршнів. Розроблені нестаціонарні моделі експлуатації дизелів автомобільного, комбайнового й тракторного призначення, що забезпечують менші, у порівнянні з існуючими моделями, витрати часу на проведення розрахунків.
  • Ескіз
    Документ
    Геометричне 3-d моделювання автомобільних компонентів на прикладі моделювання поршня
    (НТУ "ХПИ", 2012) Білогуб, Олександр Віталійович; Пильов, Володимир Олександрович; Зотов, Олександр Олександрович; Глібко, Олена Анатоліївна
    Представлені основні етапи побудови 3-d моделей поршня достатніх для чисельних експериментів і проектувань оснащення для виробництва. Запропонована неалгоритмічна методика отримання геометричних моделей поршнів, заснована на використанні проектувальником моделей нечітких смислових стосунків, що дозволило не лише відмовитися від неекономічних алгоритмів автоматичного синтезу, аналізу і оптимізації параметризованої моделі, але і отримувати нові конструктивні рішення, що теоретично перевершують кращі зразкианалоги.