Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Поршень двигуна внутрішнього згоряння(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2021) Марченко, Андрій Петрович; Кравченко, Сергій Олександрович; Олійник, Олександр Купріянович; Ткачук, Микола Анатолійович; Соболь, Олег Валентинович; Пильов, Володимир ОлександровичПоршень двигуна внутрішнього згоряння, який містить головку і юбку, на робочій поверхні якої виконані трапецеїдальні канавки, причому у верхній частині робочої поверхні юбки від осі пальця до головки поршня кути трапеції з контактуючою поверхнею гільзи циліндра розташовані таким чином, що кут від 30° до 45° спрямований до голівки поршня, а кут від 10° до 15° спрямований в сторону осі пальця, та кути трапецеїдальних канавок, що знаходяться від осі пальця до нижньої частини поверхні юбки розташовані таким чином, що кут від 30° до 45° спрямований до нижньої частини поверхні юбки, а кут від 10° до 15° спрямований у сторону осі пальця. Висота трапецеїдальних канавок та їх кількість вибираються з умови необхідності збереження 60-70 % бокової опорної площі поверхні юбки поршня, а глибина канавок вибирається з умови - максимально допустимий зазор між гільзою і поршнем та плюс товщина оливної плівки при гідродинамічному режимі змащування між гільзою циліндра і поршнем. Поверхня юбки поршня, що контактує з гільзою циліндра, зміцнена методом дискретного електроіскрового зміцнення, причому коефіцієнт дискретності становить 60-75 % від загальної площі контакту.Документ Розробка напрямів підвищення ефективності масляного охолодження(НТУ "ХПІ", 2010) Матюха, О. В.; Пильов, Володимир Олександрович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Турчин, В. Т.В статті приведений аналіз ефективності методів охолодження поршнів маслом, запропоновані напрями підвищення ефективності масляного охолодження. Показано, що вирівнювання температурного поля в коловому напрямку кромки камери згоряння дозволяє зменшити теплонапруженість поршня.Документ Удосконалення методики визначення ресурсної міцності поршнів тракторних дизелів(НТУ "ХПІ", 2007) Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Кузьменко, А. П.Виконано уточнення методики оцінки величини накопичених пошкоджень в високотеплонапружених деталях двигунів. Показано вплив моделі експлуатації двигуна на ресурсну міцність поршня. Розроблено комплекс економічних моделей оцінки ресурсної міцності поршня тракторного дизеля для різних конструктивних варіантів.Документ Підвищення економічності методу прогнозування ресурсної міцності поршнів двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення(НТУ "ХПІ", 2009) Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Омельченко, І. Г.Запропоновано методику отримання економічних моделей експлуатації двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення для прогнозування ресурсної міцності високотеплонапружених деталей камери згоряння, зокрема поршнів. Розроблені нестаціонарні моделі експлуатації дизелів автомобільного, комбайнового й тракторного призначення, що забезпечують менші, у порівнянні з існуючими моделями, витрати часу на проведення розрахунків.Документ Підвищення економічності методу прогнозування ресурсної міцності поршнів двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення(НТУ "ХПІ", 2009) Пильов, Володимир Олександрович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Омельченко, І. Г.Запропоновано методику отримання економічних моделей експлуатації двигунів енергетичних установок різного технологічного призначення для прогнозування ресурсної міцності високотеплонапружених деталей камери згоряння, зокрема поршнів. Розроблені нестаціонарні моделі експлуатації дизелів автомобільного, комбайнового й тракторного призначення, що забезпечують менші, у порівнянні з існуючими моделями, витрати часу на проведення розрахунків.Документ Геометричне 3-d моделювання автомобільних компонентів на прикладі моделювання поршня(НТУ "ХПИ", 2012) Білогуб, Олександр Віталійович; Пильов, Володимир Олександрович; Зотов, Олександр Олександрович; Глібко, Олена АнатоліївнаПредставлені основні етапи побудови 3-d моделей поршня достатніх для чисельних експериментів і проектувань оснащення для виробництва. Запропонована неалгоритмічна методика отримання геометричних моделей поршнів, заснована на використанні проектувальником моделей нечітких смислових стосунків, що дозволило не лише відмовитися від неекономічних алгоритмів автоматичного синтезу, аналізу і оптимізації параметризованої моделі, але і отримувати нові конструктивні рішення, що теоретично перевершують кращі зразкианалоги.