Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Погорєлов, Микола Іванович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ткачов, Максим Михайлович
    Доведено, що управління маркетингом слід розглядати в широкому сенсі як загальне керівництво маркетинговою діяльністю підприємства, а у вузькому – як планування виконання функцій з управління маркетинговою діяльністю підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Управління економічною складовою структури фірмового найменування
    (2020) Борзенко, Володимир Іванович; Погорєлов, Микола Іванович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Бєлих, Катерина Олегівна