Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Європейське бізнес-середовище та кон'юнктура ринків ЄС"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Проскурня, Олена Михайлівна; Подрез, Ольга ІванівнаОсновний економічний двигун ЄС — єдиний ринок. Він уможливлює вільне переміщення товарів, послуг, капіталу та людей. ЄС має на меті прямувати цим курсом й в інших сферах, як-от енергетика, знання та ринок капіталу, і забезпечити максимальне користування цими ресурсами для європейців. Однією з головних цілей спільної господарської політики Європейського союзу стосовно розвитку галузей економіки є забезпечення товаровиробників прийнятним рівнем життя (сприяючи більш конкурентоспроможному і сталому розвитку виробництва і стимулюванню покращення умов їх праці). В умовах ринкової економіки та зростання конкуренції на ринку питання підвищення конкурентоспроможності продукції набуває дедалі більшої актуальності. У дисципліні вивчаються політико-правові, податкові, трудові, соціальні, інноваційні та інші аспекти європейського бізнес-середовища. Розглядається регулювання різних етапів створення і функціонування бізнесу в країнах Європи, функціонування різних правових форм бізнесу в ЄС, особливості захисту прав споживачів. Окрім цього, здобувачі одержують цілісну систему знань щодо дослідження кон’юнктури на ринках товарів та послуг; понятійно-термінологічний апарат, що характеризує кон’юнктуру європейських ринків товарів та послуг; закономірностей та концептуальних основ європейських ринків товарів та послуг; сучасні форми, детермінанти розвитку та основні тенденції динаміки європейських ринків товарів та послуг на яких базуються можливості реалізації економічних та стратегічних інтересів України у цьому регіоні. Метою дисципліни є вивчення теорії і практики організації регулювання бізнесу в країнах ЄС та середовища його функціонування, а також висвітлення теоретичних та практичних аспектів дослідження розвитку європейського ринку товарів та послуг. Методичні вказівки до практичних занять укладено згідно із силабусом дисципліни та налічують шість тем.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Європейське середовище та кон'юнктура ринків ЄС"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Подрез, Ольга Іванівна; Проскурня, Олена МихайлівнаМетодичні вказівки до виконання реферативних робіт з дисципліни «Європейське середовище та кон’юнктура ринків ЄС» призначені для ознайомлення студентів з основними вимогами до робіт такого типу, правилами оформлення та основними критеріями оцінювання. Реферат — аналітичний огляд джерел інформації. Причому даний огляд повинен бути продуктивного типу, тобто містити творче осмислення реферованих джерел. Реферат широко застосовується в навчальному процесі як спосіб оцінювання не тільки знань студента, а ще і його вміння опрацьовувати та аналізувати джерела інформації. Виконання студентом реферативних робіт стимулює творчі здібності та дозволяє повністю розкрити його потенціал до самостійної роботи. Під час написання реферату відбувається узагальнення та структурування знань за тематикою реферату, тому вибір тематики реферату слід проводити з врахуванням подальшої роботи студента в даному напрямку.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Теорія та практика міжнародного консалтингу"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаМетодичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання (РГЗ) з курсу «Теорія та практика міжнародного консалтингу» укладено з метою надання практичної допомоги студентам очної форми навчання, що готуються до складання екзамену. Контрольні завдання укладено згідно з робочою програмою з урахуванням різних розділів та тем лекційного курсу. Перш ніж почати виконувати РГЗ, студент повинен обов’язково прослухати установчі лекції та закріпити теоретичний матеріал на практичних заняттях. Після прослуховування установчих лекцій студент має право бути допущеним до складання екзамену. Умовою допуску до екзамену є вчасно подана РГЗ з дисципліни. РГЗ розглядається як різновид самостійної роботи студентів, що спрямована на формування вмінь самостійно працювати з теоретичним матеріалом, аналізувати найважливіші категорії дисципліни, встановлювати взаємозв’язок між її головними поняттями. У ході виконання РГЗ студент має навчитися визначати практичну спрямованість та значущість дисципліни, її зв’язок з іншими науками. Ознайомившись із тематикою РГЗ, студент виконує той варіант завдання, що відповідає його порядковому номеру у переліку студентів групи.Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Теорія та практика міжнародного консалтингу"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаКонсультаційна діяльність поширена в усьому світі. Необхідність консалтингу зумовлена постійним пошуком підприємцями нових засобів підвищення ефективності виробництва, спробами керівників знайти комерційне застосування своїм здібностям, логікою розвитку організаційної науки і практики. Методичні рекомендації з дисципліни «Теорія та практика міжнародного консалтингу» розроблені для здобувачів другого ступеня вищої освіти (магістерський рівень) спеціальності «Міжнародні економічні відносини» та призначені для підготовки до практичних занять та самостійної роботи, метою яких є систематизація та поглиблення теоретичних знань, набуття та розвиток вмінь та навичок консультаційної діяльності. Метою вивчення дисципліни «Теорія та практика міжнародного консалтингу» є засвоєння здобувачами вищої освіти системних знань щодо об’єктивних закономірностей, умов, процесів і специфічних особливостей діяльності підприємств на національному та міжнародних ринках, розкриття можливостей консалтингу суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, враховуючи специфіку їх взаємодії з іноземними контрагентами, розробки рекомендацій щодо ефективного використання потенціалу підприємства в розвитку реального бізнесу, враховуючи рівень його конкурентності. Предметом вивчення дисципліни є система знань, пов’язаних із принципами організації консультаційних послуг, технологією консалтингу.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Глобальна економіка»(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни «Глобальна економіка» за напрямом підготовки «Міжнародні економічні відносини» для студентів всіх форм навчання. Сформульовано загальні вимоги до завдання. Наведено методичні рекомендації до виконання тестів, кросвордів, евристичних завдань.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Глобальна економіка"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено методичні рекомендації до виконання розрахункового індивідуального завдання з дисципліни «Глобальна економіка» за напрямом підготовки «Міжнародні економічні відносини» для студентів всіх форм навчання. Сформульовано загальні вимоги до завдання. Наведено методичні рекомендації до виконання завдання, розглянуто алгоритм виконання завдання та подано приклад його оформлення. Матеріали доповнено переліком вихідних даних для підготовки студентів до виконання розрахункового індивідуального завдання, статистичними даними, переліком необхідної літератури, а також вимогами до оформлення завдання та оцінювання якості його виконання.Документ Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга ІванівнаНавчальним планом підготовки студентів за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» другого рівня (магістерський) навчання передбачено вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ». Метою вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ». є формування у студентів фундаментальних знань теорії та практики соціальної відповідальності бізнесу і відповідних професійних компетенцій. Основними завданнями навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань про теоретичні положення і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини у сфері соціальної відповідальності як умови стійкого розвитку суспільства.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга ІванівнаМетодичні вказівки до виконання реферативних робіт з дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ» призначені для ознайомлення студентів з основними вимогами до робіт такого типу, правилами оформлення та основними критеріями оцінювання. Реферат – аналітичний огляд джерел інформації. Причому даний огляд повинен бути продуктивного типу, тобто містити творче осмислення реферованих джерел. Реферат широко застосовується в навчальному процесі як спосіб оцінювання не тільки знань студента, а ще і його вміння опрацьовувати та аналізувати джерела інформації. Виконання студентом реферативних робіт стимулює творчі здібності та дозволяє повністю розкрити його потенціал до самостійної роботи. Під час написання реферату відбувається узагальнення та структурування знань за тематикою реферату, тому вибір тематики реферату слід проводити з врахуванням подальшої роботи студента в даному напрямку.Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаСучасний стан світового господарства характеризується зміною парадигм розвитку глобальної економіки через накопичення протиріч у більшості складових світової економічної системи, що посилюються глобальними планетарними зсувами у кліматичному, бактеріологічному, радіаційному та генетичному балансах. До загальних викликів розвитку людства і глобальних проблем сучасності у теперішній час додаються протиріччя у концепціях економічного зростання різних категорій кран, що роблять недосяжними зусилля провідних країн світу у подоланні вказаних викликів. Міжнародна економіка охоплює у своїх рамках національні економіки різних кран світу. Тому дослідження міжнародних стратегій економічного розвитку передбачає насамперед аналіз економічних стратегій окремих країн світу та їх взаємозв’язок. Значну роль у розвитку міжнародної економіки відіграють так звані країни, що розвиваються, особливо лідери цієї групи держав. У дисципліні розкрито основи формування у магістрів системи всебічних знань щодо сутності стратегій розвитку та їх середовища; впливу глобалізації на формування стратегій розвитку; особливостей моделей економічного розвитку країн світу; формування національних стратегій розвитку; оцінки ефективності стратегій економічного розвитку країн світу; особливостей сучасної системи координації економічної діяльності; вивчення та аналізу міжнародних інтеграційних стратегій. Мета вивчення дисципліни «Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку» полягає у формуванні системи теоретичних знань та практичних рекомендацій про проблеми, методи, моделі розробки й реалізації міжнародних макростратегій економічного розвитку країн світу. Методичнні вказівки укладено згідно із силабусом дисципліни та конспектом лекцій. Вони налічують дев’ять тем.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Соціальна відповідальність транснаціональних корпорацій"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга ІванівнаМетою викладання навчальної дисципліни "Соціальна відповідальність транснаціональних корпорацій" є формування у студентів фундаментальних знань теорії та практики соціальної відповідальності і відповідних професійних компетенцій з метою застосовування елементів соціальної відповідальності та формування соціальних звітів в практичній діяльності підприємств.