Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження концентрацій дисперсних частинок у відпрацьованих газах на несталих режимах роботи ДВЗ(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Скурідіна, Олена Олександрівна; Полив'янчук, Андрій ПавловичДокумент Аналіз методів динамічних вимірювань вмісту твердих частинок у відпрацьованих газах дизелів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Чижевський, Т. Е.; Полив'янчук, Андрій ПавловичДокумент Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Енергозбереження в двигунах внутрішнього згоряння"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Парсаданов, Ігор Володимирович; Полив'янчук, Андрій Павлович; Білик, Сергій ЮрійовичДокумент Створення на базі мікротунеля універсальної системи екологічного діагностування транспортних двигунів і котелен(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полив'янчук, Андрій Павлович; Парсаданов, Ігор Володимирович; Строков, Олександр Петрович; Каслін, Олександр ІгоровичНаведено опис експериментального зразка універсальної системи екологічного діагностування транспортних двигунів і котельних установок, розробленої фахівцями Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова і Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Відзначено відмінні властивості цієї системи: універсальність, багатофункціональність, компактність, мобільність, простота в експлуатації, високі ступінь автоматизації та інформативність одержуваних результатів, можливість використання в науково-дослідній та у навчальній сферах. Розглянуто: структуру, склад та функціональні можливості основних модулів цієї системи: 1) вимірювального, що включає в себе пробовідбірний пристрій – мікротуннель МКТ-2, прилади та обладнання для безпосереднього контролю показників хімічного і фізичного забруднення навколишнього середовища; 2) тестувально-демонстраційного, що складається з автономної установки для дослідження аеродинамічних процесів у вихлопних системах двигунів і димових трубах котелень, лабораторної стійки-трансформера для монтажу різних випробувальних стендів, мультимедійного комплексу, оснащеного планшетним ПК і інформаційною SMART-панеллю з діагоналлю 43 "для демонстрації роботи приладів, обладнання, прикладних програм, результатів досліджень та ін.; 3) лабораторного, що складається з приладів та обладнання для лабораторного аналізу проб, відібраних в ході екологічних досліджень натурних об'єктів. Систематизовані методи і методики, що дозволяють визначати і аналізувати показники, що характеризують хімічні і фізичні забруднення навколишнього середовища транспортними двигунами і котельнями. Представлені результати експериментального відпрацювання вимірювальної системи на натурних об'єктах: бензиновому двигуні легкового автомобіля - ВАЗ-21081, автотракторному дизелі - 4ЧН12/14, газових котлах - ДКВР-20/13, АОГВ-100Е, твердопаливному котлі - КЧ-М-2М-4. Випробування підтвердили практичну придатність створеної вимірювальної системи.Документ Концептуальні основи створення універсальних систем контролю викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів(НТУ "ХПІ", 2018) Полив'янчук, Андрій Павлович; Парсаданов, Ігор Володимирович; Каслін, Олександр Ігорович; Скурідіна, Олена ОлександрівнаЗапропоновано концепцію створення на базі компактних і мобільних міні- та мікротунелів універсальних систем екологічної сертифікації транспортних дизельних двигунів, які дозволяють визначати показники масових, питомих та середньоексплуатаційних викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів. В основі концепції лежать принципи підвищення компактності, динамічності, точності і ефективності керування вимірювального обладнання. Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень і розробок, які складають науково-практичну базу для підвищення універсальності міні- та мікротунелів: математичні моделі результуючої похибки вимірювань викиду твердих частинок, теплового стану газової проби в тунелі, комплексної оцінки ефективності тунелю за критеріями точності і економічної ефективності використання; методи: компенсаційного відбору проби відпрацьованих газів, динамічного контролю твердих частинок з використанням оптико-електронного чуттєвого елементу, прискореного вимірювання викиду твердих частинок; макетні зразки мінітунелю з ізокінетичним пробовідбірником МТ-1, мікротунелів МКТ-1 і МКТ-2; випробувальних стендів для досліджень теплових процесів в тунелі, ізокінетичного та компенсаційного режимів відбору проб відпрацьованих газів, результатів експериментального відпрацювання сертифікаційних процедур вимірювань викидів твердих частинок автомобільних, тракторних та тепловозних дизелів.Документ Підвищення ефективності систем контролю викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Полив'янчук, Андрій ПавловичМонографію присвячено науковій проблемі забезпечення потрібної точності та доступної вартості систем контролю викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів – розбавляючих тунелів. Проаналізовані вимоги Правил ЄЕК ООН до процедури і обладнання для вимірювання викидів твердих частинок, міжнародний досвід проведення таких вимірювань. Зроблені рекомендації щодо зменшення результуючої похибки тунелів та зниження їх вартості. Обґрунтовано доцільність використання в тунелях менш вартісного, ніж відомі аналоги, компенсаційного способу вимірювань масової витрати відпрацьованих газів. Розроблені та відпрацьовані в ході екологічних випробувань дизелів 1Ч12/14 і 4ЧН12/14 макетні зразки автоматизованих систем: мінітунелю з ізокінетичним пробовідбірником МТ-1 та мікротунелю МКТ-2. Досліджено результуючу похибку розбавляючого тунелю, значимість її інструментальної та методичних складових.Документ Аналіз методу динамічних вимірювань концентрацій твердих частинок у відпрацьованих газах дизелів з оптико-електричним чуттєвим елементом(НТУ "ХПІ", 2015) Полив'янчук, Андрій Павлович; Смирний, Михайло Федорович; Холкіна, Олена Олександрівна; Шеховцов, Юрій ІвановичПроаналізовано сучасні методи динамічних вимірювань масових викидів твердих частинок з відпрацьованими газами дизельних силових установок, вимоги щодо їх точності та швидкодії. Розроблено принципову схему та макетний зразок динамічного вимірювача викидів твердих частинок з оптико-електричним чуттєвим елементом, який дозволяє контролювати миттєві значення концентрацій, масових та питомих викидів твердих частинок від дизелів різних типів.Документ Прогнозування стану сажового фільтра на різних режимах роботи автомобільного дизеля(НТУ "ХПІ", 2014) Полив'янчук, Андрій Павлович; Шеховцов, Юрій Іванович; Заіграєв, Леонід СтепановичПредставлена методика прогнозування стану сажового фільтра на різних режимах роботи автомобільного дизеля, яка включає три етапи: розрахунковий експеримент за математичною моделлю процесу регенерації сажового фільтру, апроксимація параметрів регенерації за даними розрахункового експерименту та розрахунковий експеримент за імітаційною математичною моделлю стану сажового фільтра при роботі дизеля на різних режимах. Стан сажового фільтра визначається за поточною кількістю сажі і максимальною температурою в ньому. Запропоновано компактні функції для швидкості вигоряння сажі та максимальної температури у сажовому фільтрі автомобільного дизеля КамАЗ-740М і статистично їх обґрунтовано.