Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Межі освітнього проєкту(Підручник НТУ "ХПІ", 2023) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичМетодичні вказівки містять навчальний матеріал з теми, присвяченій важливій характеристиці управління проєктами в освіті, якою виступає визначення поняття меж проєкту. Водночас розглянуто питання залучення зацікавлених сторін та контроль змін і мінімізація зміщення меж проєкту та управління їхніми зміщеннями. Показано, як поняття меж та правильне його використання сприяє успішній реалізації завдань проєкту. Для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання другого рівня підготовки «магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітня програма «Педагогіка вищої школи», аспірантів і викладачів, всіх, кого цікавлять проблеми застосування технології управління проєктами в освіті.Документ Онтологічні аспекти інженерної освіти(НТУ "ХПІ", 2017) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, А. О.Документ Філософсько-педагогічні вектори якості освіти(НТУ "ХПІ", 2014) Пономарьов, Олександр СеменовичДокумент Особливості формування педагогічної компетентності майбутніх викладачів машинобудівних факультетів технічного університету(Українська інженерно-педагогічна академія, 2007) Пономарьов, Олександр Семенович; Гайворонська, Вікторія ВолодимирівнаУ статті розглянуто дидактичні умови підвищення ефективності формування педагогічної компетентності викладачів машинобудівних факультетів вищих технічних закладів освіти. Проаналізовано організаційно-методичні чинники, які забезпечують індивідуальний розвиток студента і його спрямованість на викладацьку діяльність. Показано необхідність переходу орієнтації цільової підготовки викладача від кваліфікації до компетенції.Документ Особистість викладача і формування професійної культури сучасних фахівців(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2006) Гайворонська, Вікторія Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Романовський, Олександр ГеоргійовичПроаналізовано сутність поняття професійної культури сучасного фахівця і її роль у забезпеченні успішної діяльності і досягнення життєвих цілей. Розглянуто вимоги, які сьогодення висуває до професіоналізму та професійних якостей фахівця. Показано, що їх задоволенням вимагає високої професійної культури, яка стає невід’ємним компонентом професійної компетенції. Показано визначальну роль викладача у формуванні професійної культури сучасних фахівців.Документ Доброзичлива вимогливість педагогіки(НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр СеменовичСучасна парадигма вищої освіти ґрунтується на подоланні авторитарної педагогіки, на переході до бінарного характеру навчально-виховного процесу й демократизації взаємовідносин між педагогом і студентами. Ускладнення, зумовлені прискоренням науково-технічного прогресу, підвищують вимоги до якості підготовки фахівців і розвитку їх професійно значущих особистісних якостей. Для успішного розв’язання цих завдань необхідне поєднання доброзичливого ставлення до студентів з вимогливістю як прояв відповідального ставлення педагога до своєї діяльності. Завдяки доброзичливій вимогливості стає можливим забезпечити бажану ефективність навчання і виховання студентів.Документ Естетична самосвідомість особистості як чинник розвитку національної художньої еліти(Видавництво "Музична Україна", 2008) Пазиніч, Станіслав Миколайович; Пономарьов, Олександр СеменовичУ статті проаналізовано проблему мистецтва як одного з головних елементів у системі соціальної комунікації. Зокрема, досліджені природа, функції, особливості естетичного сприйняття об'єктивної дійсності. Стаття розглядає окремі аспекти здійснення комунікації за допомогою мистецтва, а також деякі умови успішного розвитку національної за духом і сутністю художньої еліти.Документ Формування духовності й відповідальності в системі завдань вищої школи(НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр СеменовичДокумент Філософське осмислення феномену якості освіти(НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр СеменовичДокумент Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування(Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Пономарьов, Олександр СеменовичПоказано місце педагогічного спілкування в системі засобів освіти. Проаналізовано основні філософські аспекти цього феномену. Обґрунтовано необхідність підвищення культури педагогічного спілкування як важливого чинника забезпечення завдань освіти і одного із складників професійної компетенції педагога і засобу його впливу на студентів.