Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Професійна культура в системі категорій філософії освіти(Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Пономарьов, Олександр СеменовичНа основі результатів онтологічного, гносеологічного, аксіологічного та морально-етичного статусу поняття професійної культури обґрунтовано необхідність її віднесення до категорій філософії освіти. Наведено значення оволодіння професійною культурою в особистісному розвитку людини. Показано наявність прямих і зворотних зв’язків між професійною культурою і життєвими цінностями людини, її духовністю взагалі.Документ Онтологія конфлікту(НТУ "ХПІ", 2012) Пономарьов, Олександр СеменовичСуперечність індивідуального і соціального буття людини і спроби втручання у її Я-простір викликають опір, що може породжувати конфлікт. Феномен конфлікту є неодмінним екзистенціалом буття і може мати як негативні, так і позитивні наслідки. Ставлення до конфлікту та його подолання залежать від психологічної спрямованості людини, її освіченості, вихованості та морально-етичних принципів і переконань.Документ Духовність педагога в системі філософії його професійної культури(НТУ "ХПІ", 2012) Пономарьов, Олександр СеменовичПроаналізовано сутність феномену духовності і показано її визначальну роль у педагогічній діяльності викладачів вищої школи. Доведено, що тільки духовно багата високопрофесійна особистість може відповідним чином виховувати студентів. Наведено результати експрес-опитування викладачів, які відображають реальну картину рівня їх духовної культури.Документ Філософські аспекти дидактики формування професійної компетентності інженера(НТУ "ХПІ", 2009) Пономарьов, Олександр СеменовичПоказано, що в основі кризи світової системи освіти лежить невідповідність її цілей, змісту і характеру вимог постіндустріального етапу розвитку людської цивілізації. Подолання цієї кризи вимагає підготовки компетентної особистості, що потребує формування та реалізації відповідної дидактичної системи. Розглянуто філософські аспекти самої цієї системи та її використання, що змінює характер буття людини і онтологічний статус її професійної діяльності.