Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Професійна культура в системі категорій філософії освіти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Пономарьов, Олександр Семенович
    На основі результатів онтологічного, гносеологічного, аксіологічного та морально-етичного статусу поняття професійної культури обґрунтовано необхідність її віднесення до категорій філософії освіти. Наведено значення оволодіння професійною культурою в особистісному розвитку людини. Показано наявність прямих і зворотних зв’язків між професійною культурою і життєвими цінностями людини, її духовністю взагалі.
  • Ескіз
    Документ
    Онтологія конфлікту
    (НТУ "ХПІ", 2012) Пономарьов, Олександр Семенович
    Суперечність індивідуального і соціального буття людини і спроби втручання у її Я-простір викликають опір, що може породжувати конфлікт. Феномен конфлікту є неодмінним екзистенціалом буття і може мати як негативні, так і позитивні наслідки. Ставлення до конфлікту та його подолання залежать від психологічної спрямованості людини, її освіченості, вихованості та морально-етичних принципів і переконань.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність педагога в системі філософії його професійної культури
    (НТУ "ХПІ", 2012) Пономарьов, Олександр Семенович
    Проаналізовано сутність феномену духовності і показано її визначальну роль у педагогічній діяльності викладачів вищої школи. Доведено, що тільки духовно багата високопрофесійна особистість може відповідним чином виховувати студентів. Наведено результати експрес-опитування викладачів, які відображають реальну картину рівня їх духовної культури.
  • Ескіз
    Документ
    Філософські аспекти дидактики формування професійної компетентності інженера
    (НТУ "ХПІ", 2009) Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що в основі кризи світової системи освіти лежить невідповідність її цілей, змісту і характеру вимог постіндустріального етапу розвитку людської цивілізації. Подолання цієї кризи вимагає підготовки компетентної особистості, що потребує формування та реалізації відповідної дидактичної системи. Розглянуто філософські аспекти самої цієї системи та її використання, що змінює характер буття людини і онтологічний статус її професійної діяльності.