Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Практикум з філософії освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина ВалентинівнаНаведено комплекс методичних рекомендацій, спрямованих на підвищення рівня засвоєння студентами навчального матеріалу з філософії освіти за рахунок зростання їхнього інтересу до цієї дисципліни. Детально розкрито зміст восьми семінарських занять з основних тем курсу, передбачених навчальною програмою. Структура кожного заняття містить його мету, короткий виклад чітко виділених необхідних теоретичних відомостей та рекомендованих практичних вправ, а також запитання і завдання для самоконтролю і списки рекомендованої літератури. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи" та для педагогів-практиків, які прагнуть підвищити свою загальну і філософську культуру. Може бути корисне всім, хто цікавиться проблемами сучасної освіти і творчості в педагогічній діяльності.Документ Філософія освіти: система цінностей в культурі педагогіки вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичПроаналізовано сенс і значення культури педагогічної діяльності та її суспільну цінність. Показано, що культура педагогічної діяльності випливає з ціннісної орієнтації педагогіки вищої школи. Детально розглянуто основні цінності вищої освіти та ціннісні аспекти педагогічної діяльності. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи", аспірантів та молодих викладачів, всіх, хто цікавиться проблемами педагогіки вищої школи.Документ Аксіологічні аспекти феномену освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла ОлександрівнаДокумент Культура педагога(Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Завєтний, Сергій Олександрович; Пазиніч, Станіслав Миколайович; Пономарьов, Олександр Семенович; Тіщенко, Леонід МиколайовичЗ огляду на сучасний стан системи вищої освіти та суспільних вимог до її змісту й характеру проаналізовано місце освіти в культурі та вектори її загальної спрямованості. Розглянуто історичний шлях розвитку культури педагогіки. Розкрито цілі і сенс феномену культури професійної діяльності педагога. Зосереджено увагу на структурі професійної діяльності педагога та її культури. Показано зв’язки професійної культури педагога з його педагогічною майстерністю і системою цінностей педагогічної діяльності та її впливу на особистісний розвиток студентів.Документ Моделювання діяльності фахівця(НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНаведено навчальний матеріал з моделювання діяльності фахівця, методичні рекомендації до лекційних і семінарських занять та самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання, а також з контролю знань i виконання контрольних робіт. Містить тематику контрольних робіт з дисципліни та критерії їх оцінки. Призначено для магістрів денної та заочної форм навчання зі спеціальності "Педагогіка вищої школи".Документ Логіко-методологічні основи активізації професійно-пізнавальної діяльності студентів(НТУ "ХПІ", 2009) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла ОлександрівнаIt is shown that post industrial society needs not just specialists, but in competent creative personalities. The necessary condition of professional and social competency of students forming is their active professionally-cognitive activity in the system of education. Logical and methodological bases of its activation are formulated.Документ Аксіологія освіти і формування національної еліти(НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр СеменовичПоказано, що вирішення складних проблем соціально-економічного й духовного відродження України вимагає належного кадрового забезпечення. Ним має стати нова генерація національної еліти. Для її підготовки необхідна нова освітня парадигма і нова філософія освіти. Розглянуто роль цінностей освіти у розв’язанні поставлених проблемДокумент Виховний вектор нової філософії освіти(НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр СеменовичПроаналізовано роль і зміст виховання сучасної студентської молоді у філософії освіти. Підкреслено, що виховна діяльність у вищій школі полягає перш за все у тому, щоб студенти виховувались, беручи приклад зі своїх педагогів, які мають бути для них взірцем професіоналізму, порядності і культури. Розкрито суспільну значущість виховної діяльності.Документ Педагогічна культура у вищій школі(НТУ "ХПІ", 2012) Пономарьов, Олександр Семенович