Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Умови формування професійної і педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2003) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Гайворонська, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Морально-етичні аспекти професійної педагогічної діяльності
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2003) Пономарьов, Олександр Семенович
    Проаналізовано характерні прояви порушень педагогічної етики та їх вплив на якість професійної підготовки і виховання фахівців. Розкрито зв'язок цих явищ з перспективами подальшого соціально-економічного і духовного розвитку України.
  • Ескіз
    Документ
    Культура педагога
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Завєтний, Сергій Олександрович; Пазиніч, Станіслав Миколайович; Пономарьов, Олександр Семенович; Тіщенко, Леонід Миколайович
    З огляду на сучасний стан системи вищої освіти та суспільних вимог до її змісту й характеру проаналізовано місце освіти в культурі та вектори її загальної спрямованості. Розглянуто історичний шлях розвитку культури педагогіки. Розкрито цілі і сенс феномену культури професійної діяльності педагога. Зосереджено увагу на структурі професійної діяльності педагога та її культури. Показано зв’язки професійної культури педагога з його педагогічною майстерністю і системою цінностей педагогічної діяльності та її впливу на особистісний розвиток студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічна етика"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Середа, Наталія Вікторівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Метою вивчення дисципліни "Педагогічна етика" є формування у майбутніх викладачів вищої школи моральних цінностей педагогічної професії через засвоєння її нормативних засад, розвиток і саморозвиток професійної етичної культури на рефлексивній основі. У методичних вказівках міститься програма курсу, методичні вказівки до самостійної роботи студентів, контрольне завдання з курсу для студентів заочної форми навчання, інформаційно-методичне забезпечення дисципліни. Призначений для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".