Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Практикум з філософії освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина ВалентинівнаНаведено комплекс методичних рекомендацій, спрямованих на підвищення рівня засвоєння студентами навчального матеріалу з філософії освіти за рахунок зростання їхнього інтересу до цієї дисципліни. Детально розкрито зміст восьми семінарських занять з основних тем курсу, передбачених навчальною програмою. Структура кожного заняття містить його мету, короткий виклад чітко виділених необхідних теоретичних відомостей та рекомендованих практичних вправ, а також запитання і завдання для самоконтролю і списки рекомендованої літератури. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи" та для педагогів-практиків, які прагнуть підвищити свою загальну і філософську культуру. Може бути корисне всім, хто цікавиться проблемами сучасної освіти і творчості в педагогічній діяльності.Документ Філософія освіти: система цінностей в культурі педагогіки вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичПроаналізовано сенс і значення культури педагогічної діяльності та її суспільну цінність. Показано, що культура педагогічної діяльності випливає з ціннісної орієнтації педагогіки вищої школи. Детально розглянуто основні цінності вищої освіти та ціннісні аспекти педагогічної діяльності. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи", аспірантів та молодих викладачів, всіх, хто цікавиться проблемами педагогіки вищої школи.Документ Філософія людини у тріаді "соціум–природа–техніка"(НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр СеменовичДокумент Онтологічні аспекти інженерної освіти(НТУ "ХПІ", 2017) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, А. О.Документ Філософсько-педагогічні вектори якості освіти(НТУ "ХПІ", 2014) Пономарьов, Олександр СеменовичДокумент Філософські аспекти якості освіти(НТУ "ХПІ", 2017) Пономарьов, Олександр Семенович; Квасник, Ольга ВіталіївнаРозглянуто та надано визначення змісту дефініції якості освіти та визначено критерії його оцінки у межах сучасних наукових досліджень. З’ясовано, що ефективність нової парадигми освіти ґрунтується на глибокому філософському осмисленні її сутності, завдань і сенсу якості в умовах інноваційного характеру суспільного розвитку. Розкрито особливості умов формування та реалізації якості освіти в сучасному світі та чинники, які обумовлюють складність та багатогранність прояву її змісту.Документ Формування професійної культури фахівців у системі завдань педагогіки вищої школи(Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2006) Пономарьов, Олександр СеменовичСучасні реалії суспільного життя вимагають розробки нової філософії освіти, кардинальної зміни підходу до вибору цілей і змісту професійної підготовки фахівців. Одним із завдань вищої школи постає формування їх професійної культури. В роботі проаналізовано сутність цього феномену, його роль і необхідність прищеплення студентам як актуальна педагогічна проблема.Документ Логіка формування гуманітарно-технічної еліти в системі нової філософії інженерної освіти(2004) Пономарьов, Олександр СеменовичПроаналізовано природу, причини, характер і прояви системної кризи світової освітньої системи і, зокрема, традиційної інженерної освіти. Показано, що пошук та успішна реалізація ефективних шляхів подолання цієї кризи вимагають розробки нової філософії інженерної освіти. Одним з таких шляхів виступає підготовка національної гуманітарно-технічної еліти. Розглянуто її сутність та логіку формування.Документ Самостійна робота студентів в системі педагогічних технологій(НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр СеменовичДокумент Потреба філософського осмислення нової освітньої парадигми(Міськдрук, 2016) Пономарьов, Олександр СеменовичOvercoming the education crisis requires the formation of a new paradigm. Its development is possible only on the basis of the philosophical understanding of the nature and new tasks of the education. They are the consistency, focus on understanding, integrity of the educational process and the spiritual development of the individual.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »