Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами"(2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія МиколаївнаМетодичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи. Оцінка ефективності проєктних рішень здійснюється з використанням елементів бізнес-плану, значення якого в реальному житті все більше набуває актуальності. За допомогою бізнес-плану визначаються ціль, поставлена в проєкті, необхідні засоби та кошти для її досягнення в певній часовій перспективі, проводиться оцінка конкурентоспроможності продукції та її ринкові можливості; обґрунтовуються необхідні інвестиційні витрати на реалізацію проєкту, їх джерела та ефективність використання. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Інноваційне підприємство та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальностей 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 181 «Харчові технології» денної і заочної форм навчання сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання дисциплін "Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами", "Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами"(2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія МиколаївнаМетодичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи, представлено теоретико - методичні підходи і здатність знаходити можливості сприйняття бізнес-ідеї стартапу та мінімального життєздатного продукту (MVP) ринком, розробляти стартап - проєкт, реалізовувати його на основі бізнес-плану в реальних ринкових умовах, залучати ресурси, інвестиції, забезпечувати партнерську співпрацю у процесі реалізації стартап-проєкту. Навчально-методичний комплекс з дисциплін «Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами», «Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.Документ Технологічні та економічні аспекти переробки насіння сафлору вітчизняних сортів(Nauka i studia, Przemysl, Poland, 2020) Мироненко, Лілія Сергіївна; Перевалов, Леонід Іванович; Тимченко, Валентина Кузьмівна; Арутюнян, Тетяна Володимирівна; Попов, Микола ОлексійовичУ даній статті виявлено низку ефектів, пов’язаних із використанням "удару холодом" у технології підготовчих операцій насіння сафлору. Обрушування насіння сафлору у попередньо замороженому стані приводить до зміни цілого комплексу показників, які характеризують властивості початкового насіння, склад рушанки та особливості процесу обрушування. Спостерігається зниження міцності оболонки насіння. Проведено експериментальні дослідження з обрушування попередньо охолодженого насіння сафлору. Досліджено залежність ступеню обрушування насіння сафлору від температури охолодження насіння і частоти обертання ротору насіннєрушки. Визначено ефективні параметри обрушування насіння сафлору шляхом апроксимаційного моделювання. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження технологічного рішення у виробництво на підприємствах даного профілю.Документ Аналіз ризиків олійно-жирових підприємств України в сучасних умовах економічної нестабільності(ТОВ Каллістон, 2016) Попов, Микола Олексійович; Дьякова, Наталія МиколаївнаДокумент Стратегічні аспекти розвитку олійно-жирової галузі України в умовах міжнародної конкуренції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Попов, Микола Олексійович; Федоров, Андрій Олексійович; Дьякова, Наталія МиколаївнаПублікація Антикризовий менеджмент в олієжировій галузі під час карантинного періоду(2020) Попов, Микола Олексійович; Маслак, Марія Володимирівна; Дьякова, Наталія МиколаївнаПублікація Управління митним обслуговуванням промислових та туристичних підприємств в умовах асоціації з европейським союзом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Попов, Микола ОлексійовичФормування на сучасному етапі розвитку українського суспільства індустрії масового туризму, зміна соціокультурних пріоритетів в мотивації подорожей окремих груп українського населення зумовлює необхідність його аналізу як одного з найважливіших показників входження України в загальносвітовий глобальний простір. Економіко-соціологічний підхід до аналізу туризму в контексті економічних та соціокультурних детермінант суспільного розвитку розкриває дане явище не тільки як частина глобальної постіндустріальної економіки, але і як феномен особливої культури, що дозволяє визначити моральну, ціннісну основу для створення нових механізмів відтворення і трансляції культурних норм, цінностей, знань, ідей, уявлень, символів і зразків соціокультурного взаємодії. Саме соціологічне дослідження туризму дозволяє аналізувати мотиви, звички і традиції як гостей, так і жителів приймаючої країни, вивчати митне, маркетингове, інноваційне, фінансове та соціокультурне забезпечення, отримане подорожуючими групами населення, і сприяє формуванню цінностей постіндустріального етапу розвитку суспільної системи. Українці поступово починають переорієнтовувати свої подорожі в Україну. Якщо раніше основну частину доходів від туризму давав в’їзний туризм, а його скорочення особливо відчутне для бюджету туристичної галузі та держави загалом, то виїзний туризм не може компенсувати цю втрату, оскільки він, навпаки, більше вивозить коштів з країни, ніж дає їй. Тому єдиним виходом з цієї ситуації залишається розвиток внутрішнього туризму, особливо на тлі світового досвіду, який свідчить, що такий туризм може давати значні доходи. Ефективний розвиток туризму дозволить значно збільшити потік іноземних туристів до України і приплив валютних надходжень в економіку країни, а також забезпечити, з одного боку, зростання податкових відрахувань до бюджетів різних рівнів, а з іншого боку, з огляду на вплив туризму на всі сторони життя суспільства, - розвиток суміжних галузей економіки та підвищення зайнятості населення. Туристський ринок в Україні знаходиться в стадії глибокої структурної перебудови, інституційного становлення, формування внутрішньогалузевих, міжгалузевих, міжрегіональних і зовнішньоекономічних зв'язків. Повною мірою це відноситься до процесу формування туристської інфраструктури, відповідного сегмента ринку праці, системи державного регулювання туристської діяльності.Публікація Інноваційні тренди сучасної реклами(2020) Новік, Ірина Олексіївна; Попов, Микола Олексійович; Маслак, Марія ВолодимирівнаДокумент Митне, інформаційне, фінансове, маркетингове та інноваційне забезпечення конкурентоспроможності промислових та туристичних підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Перерва, Петро Григорович; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Гармаш, Сергій Володимирович; Попов, Микола ОлексійовичВ умовах ринку всі суб'єкти ринкових відносин зацікавлені в оцінці конкурентоспроможності та надійності своїх партнерів. Тому розробка методів оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств реального сектору економіки та сфери обслуговування є в достатній мірі важливою та актуальною. Метою роботи є дослідження методологічної бази оцінки конкурентних переваг та рівня конкурентоспроможності промислових та туристичних підприємств. Рейтинг є оцінкою аналізованого об'єкта за шкалою показників, а також індикатором ділової активності, який адекватно відображає кон'юнктурну ситуацію і дозволяє зробити точний прогноз її зміни. Поряд з цим рейтинг представляє думку експертів, а також оцінку підприємства на основі кількісного і якісного аналізу. Застосування методики рейтингової оцінки дозволить в найбільш узагальненому вигляді представити діяльність підприємств на ринку, визначити найбільш ефективні способи інвестування капіталу і тим самим підвищити ефективність виробництва. Методика рейтингової оцінки організацій носить системно-комплексний характер і заснована на різних аналітичних підходах до їх ранжирування. Вона має універсальний характер, але в той же час може враховувати галузеві особливості досліджуваних підприємств. Дана методика може бути проведена як за кожним із зазначених методів окремо, так і з використанням усіх методів одночасно. Методичний підхід оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства заснований на формуванні агрегованого показника конкурентоспроможності, який враховує одночасно митні, інформаційні, маркетингові, фінансові та інноваційні складові діяльності підприємства. Проведений SWOT-аналіз низки туристичних фірм м. Харкова свідчить про те, що науково-технічні розробки та їх впровадження залишається в Україні однією з найбільш нерегульованих сфер суспільного життя, відповідно, здійснення інноваційного прориву вимагає широкого комплексу заходів з боку держави, які мають передбачати наступні напрямки: розробку і прийняття відповідного нормативно – правове забезпечення, створення сприятливого інституційного середовища, підтримку елементів інноваційної системи (технопарки, технополіси, інфопорти, бізнес – інкубатори, «бізнес – янголи»), розробку та впровадження фінансового, кредитного, податкового, митного та інформаційного механізмів забезпечення розвитку інноваційних напрямків економіки.Публікація Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності(2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола ОлексійовичУ навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »