Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення пазового розсіювання статора асинхронного двигуна з урахуванням насичення, зігзаг-розсіювання, взаємної індуктивності фаз(НТУ "ХПІ", 2011) Попович, Олександр Миколайович; Головань, Іван ВасильовичПоказана можливість урахуванням насичення, зігзаг-розсіювання і взаємної індуктивності фаз при визначенні пазового розсіювання статора асинхронного двигуна. Проведено дослідження і формування залежностей зміни індуктивності пазового розсіювання в функції зміни кута повороту ротора та величини струму в кратності до номінальногоДокумент Моделювання динамічних навантажень із зміною схеми з'єднання фаз асинхронного двигуна "трикутник - зірка"(НТУ "ХПІ", 2011) Попович, Олександр МиколайовичПри моделюванні динамічних режимів зміни схеми з'єднання фаз статора за допомогою розробленої математичної моделі асинхронного двигуна досліджено можливості зменшення динамічних навантаженьДокумент Математична модель для розрахунку пускових характеристик асинхронного двигуна з урахуванням еквівалентних контурів втрат в сталі статора і ротора(НТУ "ХПІ", 2006) Попович, Олександр Миколайович; Головань, Іван ВасильовичЗапропонована уточнена математична модель з урахуванням еквівалентних контурів втрат в сталі статора і ротора від вихрових струмів для формування пускових характеристик асинхронних двигунів з частотозалежними параметрами ротора.Документ Підвищення енергоефективності асинхронного електроприводу в квазістатичних режимах роботи(НТУ "ХПІ", 2007) Бібік, Олена Василівна; Попович, Олександр МиколайовичЗапропоновано алгоритм визначення резервів покращення експлуатаційних показників при проектування асинхронних двигунів з урахуванням реального режиму роботи.Документ Дослідження асинхронних двигунів з масивним феромагнітним ротором при підвищеній частоті живлення(НТУ "ХПІ", 2007) Попович, Олександр Миколайович; Головань, Іван ВасильовичЗапропонована уточнена математична модель з урахуванням еквівалентних контурів втрат в сталі статора і ротора від вихрових струмів для формування пускових характеристик асинхронних двигунів з частотозалежними параметрами ротора.