Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність технологічних методів зміцнення елементів двигунів та агрегатів для спеціальної техніки
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Е. К.; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Шпаковський, В. В.; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні методи зміцнення елементів двигунів та агрегатів для спеціальної техніки
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, С. О.; Посвятенко, Е. К.; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Шпаковський, В. В.; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Фізико-механічні властивості поверхні глибоких отворів деталей після комбінованого протягування
    (НТУ "ХПІ", 2015) Посвятенко, Е. К.; Будяк, Р. В.; Посвятенко, Н. І.
    Проведено експериментальні дослідження комбінованого протягування. Доведено утворення текстури і пов’язаного з цим явищем зміцнення обробленої поверхня деталі, визначено залежності кута нахилу зерен текстури, та мікротвердості. Товщина текстурованого, після протягування, шару досягає 0,2 мм. Значення коефіцієнтів тертя на задній поверхні різального інструменту при протягуванні незміцнених сталей вибраного діапазону знаходиться в межах 0,5 – 0,7. Попереднє холодне деформаційне зміцнення знижує ці значення приблизно вдвоє (до 0,2 – 0,35). Деформуюче-різальне протягування сприяє виникненню у поверхневому шарі трубної заготовки сприятливих тангенціальних залишкових напружень першого роду.
  • Ескіз
    Документ
    До становлення інженерії поверхні деталей машин як пріоритетного напрямку машинобудування
    (НТУ "ХПІ", 2011) Посвятенко, Е. К.; Посвятенко, Н. І.
    Проаналізовано в історичному аспекті розвиток основних складових методів інженерії поверхні: техніки, технології, інструменту, матеріалів. Розкрито механізм дії фізико-механічних та геометричних характеристик поверхні на службові властивості деталей машин.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості механіки різання матеріалів, зміцнених холодною деформацією
    (НТУ "ХПІ", 2012) Посвятенко, Е. К.; Посвятенко, Н. І.; Будяк, Р. В.
    Встановлено, що наріст, який виникає при різанні металевих матеріалів, має виключно деформаційну природу. Визначено, що основним способом управління наростоутворенням є по-переднє холодне деформаційне зміцнення оброблюваного матеріалу. Запропоновано схему взаємозв’язку явищ при різання металу, зміцненого холодною деформацією. Отримані результати можуть бути використані у процесах виготовлення деталей типу гільз із високим рівнем службових властивостей.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Литвин, Б. Я.; Посвятенко, Е. К.; Шейко, О. І.; Д'яченко, С. С.; Шеремет, В. М.; Гончаров, В. Г.
    Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.
  • Ескіз
    Документ
    Методи, засоби та технології дискретно-континуального зміцнення поверхневих шарів деталей машин
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Бєлов, М. Л.; Шейко, О. І.; Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Е. К.; Шпаковський, Володимир Васильович; Д'яченко, С. С.; Гончаров, В. Г.; Пономаренко, І. В.; Шеремет, В. М.
    В роботі на основі теоретико-множинного підходу запропоновані нові концепція і методи підвищення ресурсу серії двигунів і спеціальної техніки шляхом створення нових технологій зміцнення поверхонь їхніх деталей, а також на вирішена низка фундаментальні та прикладні задачі. Розроблена концепція узагальненого параметричного моделювання складних механічних систем при нечітких критеріях, аналізу процесів та синтезу нових технологій зміцнення для збільшення ресурсу серії двигунів і агрегатів спеціальної техніки. Науково обґрунтовані матеріали, режими та параметри процесів зміцнення для розроблених методів дискретного зміцнення, корундування та іонного бомбардування зі створенням мікронаноструктур та проектно-технологічні рішення при створенні та ремонті двигунів і агрегатів спеціальної техніки.