Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
24 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Спосіб організації двостадійного впорскування палива в циліндр дизеля за допомогою гідромеханічної паливної апаратури(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Солодкий, Євген ІгоровичЗастосування багатофазного впорскування дозволяє зменшити рівні емісії з відпрацьованими газами та шумність роботи дизелів. В даній роботі запропоновано вдосконалення гідромеханічної системи паливоподачі дизелів транспортних засобів шляхом забезпечення можливості двостадійної подачі палива. Ця задача вирішується обладнанням паливного насосу високого тиску додатково секціями високого тиску, які працюють на нагнітання палива для пілотного впорскування. Кулачки валу приводу цих секцій випереджають кулачки валу основних секцій на 2-10 град. п.кул.в. Для перевірки працездатності запропонованої системи двостадійної подачі палива та підтвердження можливості досягнення нею заявлених параметрів було виконано розрахункові дослідження на основі математичного моделювання гідромеханічних процесів у цій системі. Розрахункові дослідження проведені за допомогою математичної моделі паливної системи високого тиску дослідницького одноциліндрового дизеля Ч12/14. Математична модель реалізована у середовищі програмування MATLAB. Тестові результати розрахунків за даною математичною моделлю для режиму роботи системи при частоті обертання кулачкового валу 650 хв⁻¹ та повній подачі палива система високого тиску забезпечує двостадійне впорскування з такими показниками: загальна циклова подача палива 67 мм3/цикл, пілотна доза – 12 мм³/цикл (що складає 18% від загальної циклової подачі); максимальний тиск впорскування 49 МПа при мак-симальному тиску 58 МПа у надплунжерній порожнині; максимальний тиск впорскування пілотної дози (в кармані форсунки) – 14,7 МПа при тиску, досягнутому у надплунжерній порожнині – 26,5 МПа; тривалість впорскування пілотної дози близько 2 град. п.кул.в., основної – 4,7 град. п.кул.в. На режимах за навантажувальними (та швидкісними) характеристиками система також забезпечує двостадійне впорскування. При зменшенні навантаження від максимального на 35-40% не впливає на максимальний тиск впорскування основної частини палива на всіх швидкісних режимах роботи системи, після чого має місце різке падіння цього параметра до величини максимального тиску впорскування пілотної. Максимальний тиск впорскування пілотної дози практично не залежить від швидкісного режиму та лежить в межах 13,5-15 МПа. Оскільки величина пілотної дози не регулюється, тому вона не залежить від переміщення рейки ПНВТ й складає 4 мм³/цикл при частоті обертання 450 хв⁻¹, 8 мм³/цикл при частоті обертання 550 хв⁻¹ та 12 мм³/цикл при частоті обертання 650 хв⁻¹.Документ Предиктивна модель двигуна в Інтернеті речей(Херсонська державна морська академія, 2018) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Таланін, Дмитро Сергійович; Самойленко, Дмитро ЄвгеновичДокумент Захист асинхронних електродвигунів від струмів перевантаження з безпосереднім контролем температури обмотки в момент пуску(Дніпровська політехніка, 2015) Середа, Олександр Григорійович; Прохоренко, Андрій ОлексійовичМета. Теоретичне обґрунтування, розробка та реалізація у вигляді алгоритму функціонування мікропроцесорного пристрою способу захисту асинхронних електродвигунів від струмів перевантаження з безпосереднім контролем температури обмотки в момент пуску. Методика. Для вирішення поставленого завдання використовувалася теорія електромагнітних перехідних процесів в електричних колах. Розроблена математична модель зміни миттєвої потужності, що споживається асинхронним електродвигуном у перехідному режимі пуску, в якій застосування простих і широко використовуваних у пристроях релейного захисту, зокрема в мікропроцесорних розчіплювачах автоматичних вимикачів, математичних операцій інтегрування квадратів миттєвих значень струму дозволяє найбільш гармонійно поєднуватись з математичним апаратом побудови інших видів мережевих захистів. Результати. Доведена необхідність безпосереднього контролю температури обмотки асинхронних електродвигунів. Шляхом аналізу екстремальних значень миттєвої потужності, що споживається електродвигуном у початковий момент часу після пуску, здійснюється контроль над температурним режимом електродвигунів, що працюють у повторно-короткочасному режимі роботи. Наукова новизна. Теоретично досліджена можливість отримання інформації щодо параметрів електричного кола в перехідному режимі зміни струму збурення, зокрема визначення температури асинхронних електродвигунів шляхом контролю за зміною активного опору обмотки. Теоретичне обґрунтування вдосконаленого методу теплового захисту асинхронних електродвигунів при струмах перевантаження шляхом безпосереднього визначення температури нагрівання обмоток статора. Практична значимість. Розроблений алгоритм функціонування мікропроцесорного пристрою захисту асинхронних електродвигунів, що працюють у повторно-короткочасному режимі, від неприпустимого перегрівання обмоток при струмах перевантаженнях.Документ Спосіб захисту однофазних споживачів електроенергії від перенапруг, що викликані обривом нейтрального провідника(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Кобозєв, Олександр Сергійович; Середа, Олександр Григорійович; Прохоренко, Андрій Олексійович; Юхно, Олександр ДмитровичСпосіб захисту однофазних споживачів електроенергії від перенапруги, що викликані обривом нейтрального провідника, належить до електрики, а саме до способів релейного захисту розподільних мереж електропостачання напругою 0,4 кВ від перенапруг (захист UN), що викликані обривом нейтрального провідника (N-провідника). За наявності несиметрії фазних навантажень та обриву N-провідника можливі небезпечні перенапруги в однофазних споживачів електроенергії внаслідок перекосу фаз. Цим обумовлена необхідність визначення факту й місця обриву N-провідника. Задача винаходу - підвищити надійність захисту UN шляхом спрощення алгоритму функціонування мікропроцесорного пристрою захисту. Для цього несиметричну трифазну систему струмів перетворюють в умовно симетричну. Далі формують залежність в часі функції перетвореної умовно симетричної трифазної системи струмів, яка являє собою суму квадратів миттєвих значень струмів усіх трьох фаз, помножених на вирівнювальні коефіцієнти. За екстремальними значеннями функції визначають коефіцієнт, що характеризує величину перенапруг в однофазних споживачів електроенергії та умовну частку приєднаної потужності ділянки магістральної лінії розподільної мережі електропостачання, коли спрацьовування захисту та відключення всієї мережі відбувається тільки в економічно обґрунтованих випадках. Якщо перевищує задане припустиме значення, виробляють керуючий сигнал на відключення аварійної лінії електропостачання. Таким чином, спосіб, що заявляється, забезпечує надійний захист UN однофазних споживачів електроенергії в розподільних мережах електропостачання напругою 0,4 кВ шляхом аналізу миттєвих значень тільки фазних струмів без залучення миттєвих значень струму в N-провіднику, а швидке відключення всієї мережі електропостачання здійснюється тільки в економічно обґрунтованих випадках.Документ Вибір та обґрунтування схеми наддуву дизеля авіаційного призначення(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2021) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Грицюк, Олександр Васильович; Кузьменко, Анатолій ПетровичУ статті дано обґрунтування раціональної схеми системи наддуву авіаційного дизеля ХАДІ-100А для забезпечення його висотності з точки зору найменших втрат ефективної потужності двигуна. Запропоновано методику оцінки втрати потужності авіаційного дизеля в залежності від висоти польоту. Розглянуто три варіанти схеми системи наддуву: з одним вільним турбокомпресором; паралельним приводним компресором і вільним турбокомпресором; послідовним приводним компресором і вільним турбокомпресором. В результаті виконання розрахункового дослідження показано, що у випадку застосування одного вільного турбокомпресору на висоті h > 1500 м нормальний робочий процес дизеля реалізований бути не може, оскільки при цьому коефіцієнт надлишку повітря падає нижче критичної для дизеля величини α < 1,4. Навіть за умови підтримки постійного коефіцієнту надлишку повітря ефективна потужність двигуна, з одним вільним турбокомпресором, зі збільшенням висоти польоту падає приблизно на 6...11 кВт на кожні 1000 м. У схемах з приводним компресором якість паливо-повітряної суміші з висотою змінюватися не буде, а втрати потужності на їх привід порівняно незначні – в межах 1...2 кВт на 1000 м висоти підйому та можуть бути компенсовані збільшенням циклової подачі палива без втрати якості робочого процесу. В результаті проведення розрахункового дослідження зроблено висновок, що найбільш раціональною з точки зору найменших витрат потужності є схема з послідовним приводним компресором та вільним турбокомпресором, витрата потужності на привід компресора на висоті 5000 м на 1,4 кВт менше, ніж у схемі з паралельним приводним компресором та становить максимальну величину 8,5 кВт. Запропоновано використання електроприводного компресора, оскільки в такому випадку агрегат отримує гнучкість керування для вибору оптимального режиму роботи та є можливість використання альтернативних приводному електрогенератору джерел енергії (сонячні батареї, акумулятори, термоелектрогенератори та ін.).Документ Розробка системи двоступеневого наддуву з проміжним охолодженням наддувного повітря та системи регулювання турбіни і компресора для двотактного дизеля спеціального призначення(ТОВ "Планета – Принт", 2019) Шелестов, Максим Сергійович; Бекарюк, Олександр Миколайович; Кравченко, Сергій Сергійович; Прохоренко, Андрій ОлексійовичДокумент Концепції синтезу і особливості реалізації алгоритмів електронного керування дизельним двигуном(ФОП Іванченко І. С., 2021) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Таланін, Дмитро Сергійович; Краснокутський, Максим ВолодимировичДокумент Стенд для безмоторних досліджень електронної системи керування дизельних двигунів(Видавництво "Форт", 2017) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Вовк, Є. Г.Документ Інформаційні технології у робочому процесі дизельного двигуна: досвід імплементації та перспективи подальшого розвитку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Таланін, Дмитро Сергійович; Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій СергійовичДокумент Система позиціювання виконавчого механізму електронної САРЧ дизеля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Таланін, Дмитро Сергійович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »