Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тренди розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств за умов військового часу
    (Волиньполіграф, 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Назарова, Тетяна Юріївна; Кочетова, Тетяна Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу вражень
    (Одеський національний економічний університет, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    FinTech iнновацiї у банкiвському та страховому бiзнесi в умовах глобалізації світової економіки
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пономаренко, А. В.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток ринку сучасних фінансових продуктів та послуг на основі Інтернет технологій
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Артюхова, А. М.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології навчання в сучасних умовах
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Гейміфікація в дистанційному навчанні
    (2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Пушкар, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні продукти фінансового ринку в умовах цифрової економіки
    (Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Назарова, Тетяна Юріївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    Метою статті є узагальнення сучасних інноваційних продуктів фінансового ринку та обґрунтування доцільності їх впровадження в умовах цифрової економіки.Для вирішення досліджуваної наукової проблеми використані метод синтезу, аналізу, структурний метод та метод абстрактно-логічного узагальнення.Результати дослідження. В роботі узагальнені інноваційні продукти фінтех ринку України. Обґрунтовано доцільність їх впровадження в умовах цифрової економіки. Виявлено, що на ринку фінтеху України більшість компаній за ступенем розвитку перебувають на стадії початку продажів або масштабування бізнесу й лише кожна п’ята є зрілою; бракує акселераторів, які допомагали б розвиватися компаніям на ранніх стадіях. Доведені основні переваги використання фінтеху в сучасних умовах розвитку економіки України. Фінтех компанії мають унікальні можливості, щоб допомогти оцифрувати ланцюги поставок, увімкнути мобільні грошові агенти і підключити покупців через ринкові майданчики до розрахунку з компаніями; допомогти впровадити фінансові послуги в цифрові платформи та запропонувати портативні переваги, щоб краще розширити можливості цього зростаючого сегменту працівників/постачальників, оскільки електронна комерція та цифрові платформи швидко трансформують нашу економіку. Наукова новизна. Авторами доведено, що в сучасних економічних умовах розвиток ринку інноваційних фінансових технологій зазнає еволюції та стрімкого розвитку. Компанії, що розвиваються у даній сфері, повинні враховувати різні аспекти такої еволюції, у т.ч. перехід до цифровізації всіх сфер бізнесу. У статті обґрунтовані переваги реалізації фінтеху для практичного впровадження підприємствами. Практичне значення дослідження. Розвиток ринку фінтеху є актуальною світовою тенденцією. Фінансові технології (FinTech) є ключовими для глобального зростання фінансів України, а цифрова економіка є новою рушійною силою сталого розвитку та високоякісного зростання економіки. Тому розуміння компаніями переваг використання сучасних інноваційних технологій у фінансовій сфері прискорює їх розвиток у даному напрямку. Розвиток продуктів фінтеху дозволяє компаніям підвищити власну конкурентоспроможність та інвестиційну привабливість на вітчизняному і закордонних ринках.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо впровадження технології гейміфікації в дистанційній освіті
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Цуранова, Оксана; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Пушкар, Олександр Іванович
    Розглянуто проблеми активізації навчання у дистанційному форматі. Важливою передумовою активізації дистанційного навчання – є використання сучасних засобів освіти у цифровому просторі, а саме гейміфікації. Мета статті полягає у розробці методичних рекомендацій впровадження гейміфікації в дистанційній освіті. Проаналізовано сучасні підходи, що представлені у науковій літературі, щодо реалізації гейміфікації у педагогічній діяльності. Виділено різні точки зору щодо застосування гейміфікації в освіті: від повної підтримки, до повного знецінення. Зроблено висновок про необхідність встановлення балансу при використанні гейміфікації, для чого пропонується аналізувати 4 основні аспекти: контингент та дисципліни, що вивчаються, рік навчання студентів, основа навчання: безоплатна (бюджет), комерційна (контракт), форма навчання: очна та заочна. Виділені ключові переваги використання гейміфікації під час дистанційного навчання: мотивація, увага, активність, командоутворення, творчість, запам’ятовування матеріалу. Гейміфікація передбачає стимулювання студента до активізації, самовираження, пошуку нових та креативних шляхів вирішення проблеми. Обґрунтовані елементи гейміфікації в освітньому процесі, на яких має ґрунтуватись методичні рекомендації щодо впровадження гейміфікації в дистанційній освіті: mystery circle,використання ігрових форматів, наявність мети, наявність правил гри та тактики, підсумок гри та її результати. Запропоновано авторський підхід до впровадження гейміфікації в дистанційному навчанні, який побудовано на послідовному проходженні 2 етапів: підготовчого та етапу реалізації гри. Новизна підходу полягає у комплексності та формалізації кроків, які дозволять підготуватись до втілення гейміфікації в освітній процес. При правильній реалізації етапів гейміфікації ігровий урок буде зберігати цілі навчання і зробить навчання більш захоплюючим. Застосування методичних рекомендацій щодо впроваджень технологій гейміфікації в дистанційній освіті забезпечать якість та результативність процесу дистанційного навчання, а також буде сприяти активізації творчого потенціалу студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми організації дистанційної трудової діяльності працівників цифрового маркетингу в умовах економіки вражень
    (Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі", 2020) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    Окреслено ключові проблеми пов’язані з організацією дистанційної діяльності фахівців у галузі didgital marketing. Показані шляхи вирішення цих проблем: організація віртуальних команд маркетологів, що базуються на спільних цінностях у сприйнятті самої діяльності, її продуктів та очікуваних впливів; використання інструментів групової роботи в Інтернет та хмарних технологій; підготовка мультимедійних продуктів для розміщення і поширення в мережі Інтернет, соціальних мережах та месенджерах.
  • Ескіз
    Документ
    Організація проектних команд у цифровому маркетингу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2022) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна