Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Становление и развитие кафедры ДВС ХПИ
    (НТУ "ХПИ", 2011) Марченко, Андрей Петрович; Пылев, Владимир Александрович; Парсаданов, Игорь Владимирович; Семененко, Лариса Петровна; Литвинцева, Наталья Ивановна; Павлова, Галина Викторовна; Матвеенко, Владимир Владимирович
  • Ескіз
    Документ
    Становление и развитие кафедры ДВС ХПИ
    (НТУ "ХПИ", 2011) Марченко, Андрей Петрович; Парсаданов, Игорь Владимирович; Пылев, Владимир Александрович
    Після воєнний період став для Харкова періодом бурхливого розвитку дизелебудування. Колектив кафедри ДВЗ, відновивши матеріальну та учбові бази, підтримуючи міцні творчі зв'язки з промисловістю, активно бере участь у підготовці молодих спеціалістів встановленні виробництва тепловозних та судових дизелів Д50 та Д100, в організації моторного виробництвана ХТЗ, а потім на заводі "Серп і молот". Відзначено особливий вклад у розвиток кафедри її видатних керівників: професорів Цвєткова В. Т., Глаголєва Н. М., Шеховцова А. Ф., Марченко А. П., а також інших талановитих вчених і інженерів. Іл. 3.
  • Ескіз
    Документ
    Кафедра ДВС Харьковского политехнического: начало
    (НТУ "ХПИ", 2011) Марченко, Андрей Петрович; Парсаданов, Игорь Владимирович; Пылев, Владимир Александрович
    Для вирішення глобальних завдань зі ство­рення складного енергетичного об'єкту, до якого відноситься дизель, потрібні професіонали, фахівці, глибоко розуміючі процеси, пов'язані з функці­онуванням об'єкту створення - теоретики, конструктори, організатори виробництва, технологи. Піонером і лідером у підготовці кадрів для дизелебудування була і залишається кафедра двигунів внутрішнього згоряння Харківського політехнічного інституту. Розглянута історія створення кафедри, яка стояла у початку дизелебудування. Іл. 4.