Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Мотиваційні предиктори спрямованості особистості
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Стаття присвячена аналізу особливостей реалізації у професійній діяльності. Розглядається феноменологія поняття "діяльність", "професійна діяльність". Досліджуються особливості прояву професійної мотивації, рівнів розвитку її видів шляхом порівняння респондентів різних видів провідної діяльності. Визначаються мотиваційні предиктори таких видів спрямованості особистості, як професійна, емоційна, інтерактивна. Головними предикторами загальної спрямованості встановлено: загальної спрямованості – внутрішня мотивація, емоційної спрямованості – зовнішня позитивна та негативна мотивація. Узагальнено місце мотиваційних установок у спрямованості особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотиваційної сфери студентів різних спеціальностей
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Степаненко, М. С.; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Образ майбутньої професії інженера
    (НТУ "ХПІ", 2017) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Семенихіна, К. Ю.
    У статті розкриваються особливості професії інженера та проблема уявлення студентів-інженерів щодо майбутньої професії. Дається визначення поняттю інженер, з додаванням психограми. Виявлено особливості уявлень студентів про особистісні якості, знання та основні види діяльності інженера-електрика.
  • Ескіз
    Документ
    Готовність до соціально-психологічної адаптації в умовах майбутньої професійної діяльності студентів-психологів
    (Класичний приватний університет, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Бєляєва, Людмила Володимирівна
    У статті розкрито основи соціально-психологічної адаптації майбутніх фахівців. Проведено дослідження, у результаті якого можна стверджувати, що більшість випускників-психологів мають низький рівень адаптації, а це може негативно вплинути на подальшу професійну діяльність.