Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерів(Cхідноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2015) Підбуцька, Ніна ВікторівнаУ статті розглянуті психологічні предиктори досягнень у навчальній діяльності у студентів інженерно-технічних спеціальностей. За допомогою теоретичного аналізу літератури визначені можливі детермінанти академічної успішності, якими стали: особливості мотиваційної сфери, саморегуляцію різних видів психічної активності та певні індивідуально-психологічні властивості особистості. За допомогою регресійного аналізу на статистично значущому рівні визначено предиктори: мотиви творчої самореалізації, домінування-підпорядкованість, гнучкість та пошук вражень - уникнення вражень. У дослідженні загалом прийняло участь 94 респонденти. Джерел – 6.Документ Психологічні особливості розвитку громадської активності студентів, як чинник психологічної допомоги в умовах освітнього простору(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна ВікторівнаДокумент Особливості викладання гуманітарних дисциплін у технічному вищому навчальному закладі(Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010) Підбуцька, Ніна ВікторівнаАвтором розкривається проблема професійної підготовки майбутніх інженерів, особливості викладання циклу гуманітарних дисциплін. Визначена проблема розглядається в рамках концепції формування гуманітарно-технічної еліти.Документ Цінності сучасної молоді та їхній вплив на успішність навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі(Львівський національний університет ім. І. Франка, 2009) Підбуцька, Ніна ВікторівнаРозкрито проблему ціннісних орієнтацій сучасного студента. Проаналізовано сутність і місце різноманітних цінностей особистості як у повсякденному житті, так і в навчальній діяльності. Простежено взаємозв'язок академічної успішності з найбільш впливовими цінностями.Документ Особливості професійної культури майбутнього інженера(Донецький національний технічний університет, 2009) Підбуцька, Ніна ВікторівнаУ статті автором розглянута сутність професійної культури, проаналізовані її складові "професія" і "культура". Акцентовано увагу на компонентах професійної культури (праксеологічному, управлінському, моральному тощо). За основу дослідження взята освітньо-кваліфікаційна характеристика інженера, яка була доповнена з урахуванням сучасних вимог ринку праці.Документ Формування конфліктологічної культури майбутніх інженерів-машинобудівників: результати експерименту(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2007) Підбуцька, Ніна ВікторівнаУ статті проаналізовані особливості організації формувального етапу експерименту з метою формування конфліктологічної культури майбутнього інженера-машинобудівника. Виділено критерії та показники сформованості конфліктологічної культури: інтелектуально-пізнавальний, аналітико-рефлексійний, мотиваційний, емоційний та предметно-практичний. Здійснено обґрунтування і забезпечення реалізації педагогічних умов, що дозволили виявити ефективність методики формування конфліктологічної культури.Документ Особливості та структура інтелекту майбутніх фахівців технічного і гуманітарного профілю(Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького, 2014) Підбуцька, Ніна ВікторівнаУ статті аналізуються та досліджуються структури інтелекту студентів різних спеціальностей з метою вичленення та розкриття специфічних для цих видів професійної діяльності інтелектуальних здібностей та подальшої побудови їх профілю. За допомогою факторного аналізу побудовано та обґрунтовано структуру інтелекту майбутніх інженерів зі зсувом до невербального і технічного та майбутніх психологів – зі зсувом до вербального та соціального інтелекту.Документ Структура професійної спрямованості студента технічного вищого навчального закладу(НТУ "ХПІ", 2012) Підбуцька, Ніна ВікторівнаДокумент Навчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студента(НТУ "ХПІ", 2013) Підбуцька, Ніна ВікторівнаУ статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблений аналіз критеріїв професійної ідентичності майбутнього фахівця.Документ Особливості розвитку професійної ідентичності студентів у сучасних умовах(НТУ "ХПІ", 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Сергородцева, Анна АндріївнаСтаття присвячена питанню особливостей розвитку професійної ідентичності у сучасних студентів. Розглядається процес розвитку професійної ідентичності студентів, його періоди. Досліджуються умови, необхідні для успішного розвитку професійної ідентичності та її головні компоненти. Пропонуються напрями, що допомагають у розвитку професійної ідентичності студентів.